اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

درباره شرکت بافوم؛ قدیمی ترین تولیدی فوم در ایران

درباره تولیدی بافوم شرکت تولیدی و صنعتی بهین‌آور با نام تجاری بافوم در سال 1375 با هدف تأمین نیازهای بازار فوم در ایران تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ورق فوم پلی اتیلن و EVA آغاز نمود. تشکیل تیم مدیریتی کارآمد با همراهی مهندسین مجرب موجب شد که این شرکت در چرخه صنعت و نوآوری در تولید محصولات فومی حضوری موفق داشته باشد.درباره تولیدی بافوم بیشتر بدانید.

شرکت تولیدی و صنعتی بهین‌آور با رویکردی دانش‌بنیان در تولید انواع فوم و محصولات فومی، واحد تحقیق و توسعه مجموعه را با حضور فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های ایران تشکیل داده است.

در واحد تحقیق و توسعه بافوم دانش آموختگان حوزه شیمی و پلیمر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه‌های معتبر کشور در کنار جمعی از متخصصین صنعت‌گر و با بهره‌گیری از امکانات آزمایشگاهی ، در راستای ارتقای دانش تولید انواع ورق‌های فوم فعالیت‌های بسیاری را انجام داده‌اند که نتیجه آن افزایش کیفی محصولات بافوم شده است.

واحد تحقیق و توسعه بافوم با نگاهی باز از ایده های خلاق شما برای تولید محصولات جدید استقبال و آنها را بررسی کرده و بعد از انجام آزمایشات لازم نسبت به ارسال نمونه درخواستی و اعلام نتیجه آن با شما ارتباط برقرار خواهد نمود.

شرکت بهین‌آور با نام تجاری « بافوم » همگام با توسعه صنعت فوم در جهان، اولین شرکتی است که برای دستیابی به استانداردهای جهانی در تولید محصولات فوم در کشور با تلاش بی وقفه، درصدد بوده است شعار دیرینه خود مبنی بر   فوم برای همه  را به منصه ظهور بنشاند، در این راستا با عنایات الهی و بهره‌گیری از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات خط تولید ورق‌های فوم EVA ,PE و نیز با بررسی و شناسایی بازارهای صادراتی ، توانسته ایم بخشی از تولیدات خود را در عرصه جهانی معرفی  نموده که نتیجه آن نیز کسب افتخار نخستین شرکت ایرانی در صنعت تولید فوم است که محصولات اسفنجی پلی اتیلن و EVA را صادر نماید.

آدرس شرکت تولیدی و صنعتی بهین آور |استخدام شرکت بهین آور |استخدام شرکت فوم ایران

در راستای اهداف تعریف شده و چشم انداز شرکت و با تاسیس هلدینگ بهین بسپار گسترفوم در سال 1400 بزرگترین ادغام در صنعت فوم ایران صورت گرفت تا با تلفیق دو برند بافوم و فومیران تمرکز تولید بیش از 70 درصد ورقها با پایه پلیمری پلی اتیلن ، ای وی آ و لاستیک محقق گردد . هم‌اکنون در این مجتمع ، محصولاتی از قبیل انواع ورقهای تخصصی دانش بنیان پلیمری فوم ، کفپوش های تاتامی و گرانولی ، رول فوم، محصولات ورزشی، قطعات فوم صنعتی، اسباب‌بازی و کمک آموزشی با کیفیتی بالا  برای مصرف داخل کشور و نیز برای بخش صادرات تولید می‌شود.

هویت سازمانی فهم معمول و مشترک از ارزش‌ها و ویژگی‌های سازمان است که کارمندان، مشتریان و مرتبطین با شرکت از آن بطور محسوس دریافت و تصور می‌نمایند.https://baafoam.com/

بدین ترتیب کارکنان و ذینفعان شرکت تولیدی و صنعتی بهین‌آور متعهد میگردند که با اعتقاد راسخ به این تعاریف فرهنگی، انرا بعنوان راهنما قرار داده تا بصورت صریح و شفاف سرلوحه اصول اعتقادی و رفتاری خویش به شرح زیر در سازمان قرار دهند:

  • فرهنگ سازمانی ما بیانگر اعتقادات راسخ ما می‌باشد.
  • فرهنگ سازمانی ما بیانگر انتظارات صریح ما از کارکنان می‌باشد.
  • فرهنگ سازمانی ما بیانگر ترجمان ارزش‌های ما می‌باشد.

و بر این اساس ما همواره خود را مسئول میدانیم که:

  • در هر شرایطی حقایق و واقعیت‌ها را بگوییم.
  • امور محوله را دقیق انجام دهیم.
  • به قوانین داخلی و کشوری پایبند باشیم.
  • بر اساس اصل سیستمی مسئولیت اجرای فراگیر آن را قبول و نسبت به تسری دادن آن به تمامی سطوح سازمان کوشا باشیم.

لذا بدینوسیله کلیه کارکنان شرکت بهین‌آور تمامی تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا در ترسیم نقشه راه خود در مسیر اخلاق و ارزش‌های بنیادین بطور نظام‌مند تسری‌دهنده فرهنگ سازمانی در بین کارکنان و ذینفعان شرکت در وهله اول و کل جامعه در مراحل آتی باشد.

منبع : KOPP

نمایش بیشتر