اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی چیست؟

درب‌های شیشه‌ای: این نوع درب برای درهایی که نیاز به دهانه بزرگ‌تری دارند، مانند مراکز خرید و سایر مکان‌های عمومی که تعداد زیادی از افراد به طور همزمان از آن‌ها عبور می‌کنند، توصیه می‌شود. مکانیزم این درب ها شبیه درب های کشویی است با این تفاوت که این درب ها دارای چهار لنگه متحرک هستند که به صورت تلسکوپی باز می شوند و این امر باعث افزایش 30 درصدی بازشو نسبت به مدل های معمولی با دو لنگه می شود. با این سیستم می توانید درب هایی تا عرض 6 متر با دهانه ⅔ قابل استفاده و ارتفاع 3 متر ایجاد کنید.این درب ها به یک صورت نیز قابل اجرا هستند. برای این درب می توان از شیشه های 10 و 20 میلی متری استفاده کرد. کاربران می توانند تنظیمات خودکار، برای همیشه باز، برای همیشه بسته، زمستان یا در حال حاضر باز، بدون شرایط ورود یا خروج را انتخاب کنند و با وارد کردن سیستم های کنترل ترافیک یا کنترل از راه دور و همچنین برنامه نویسی از دیگر کاربران برنامه هایی که امکان کنترل درب و. بیرون بروید وجود سیستم سنسورهای امنیتی با مرز بین درها و کنترلرهای هوشمند با قابلیت جلوگیری از برخورد ایمنی رهگذران را از برخورد احتمالی با درب تضمین می کند.

عملکرد درب شیشه ای تلسکوپی اتوماتیک

عملکرد درب شیشه ای تلسکوپی اتوماتیک

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

مناسب برای فضاهای تنگ

دارای سیستم ضد برخورد هوشمند است

به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری حرکتی نرم و روان دارد

برای جلوگیری از اتلاف برق و ورود صدا و گرد و غبار

دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل کردن درهای کشویی از طریق آویز

دارای سیستمی کاملاً متشکل از فناوری الکترونیکی و مکانیکی با عملکرد متفاوت است.

تولید بر اساس تکنولوژی روز و استانداردهای جهانی

این مدل درب شیشه ای طراحی منحصر به فردی دارد و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که در کنار هم یک زاویه قائمه را تشکیل می دهند. در واقع از دو در تشکیل شده است که هر یک دارای دو لت است و به شکل راس مثلث در کنار هم قرار گرفته اند و هر دو درب با یک اپراتور کار می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی برای مکان هایی که درب دارای گوشه یا گوشه است مناسب است که اغلب از درب های لولایی استفاده می شود که البته از داخل یا خارج فضای بیشتری را اشغال می کند. با این نوع درب های گوشه ای می توانید از عملکرد این فضا جلوگیری کرده و با قرار دادن چشم ها و سنسورهای باز شدن در زمان های مختلف باز شدن لت یا هر موقعیت در را کنترل کنید.

درب اتوماتیک زاویه دار یا مثلثی

این نوع درب اتوماتیک به لطف ترکیب شیشه و پنل های استیل یا پی وی سی جلوه بسیار زیبایی به فضایی که اشغال می کنند می دهد و حس خوبی را به افرادی که از آن عبور می کنند القا می کند. بنابراین فروشگاه هایی که در خیابان ها یا کوچه های گوشه قرار دارند توصیه می شود.

درب شیشه ای گردان این سیستم به گونه ای طراحی شده است که درب همیشه باز باشد. با این نوع درها افراد می توانند همزمان وارد و خارج شوند و از برخورد نیز جلوگیری می شود. این نوع درب برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج مجتمع زیاد است پیشنهاد می شود. علاوه بر این یکی از زیباترین و زیباترین انواع درب اتوماتیک می باشد. درب های گردان اتوماتیک ورودی با کلاسی را با فضایی مناسب و مشتری محور فراهم می کنند. این درب ها در جریان هوا نیز کارآمد هستند، ضمن اینکه ورود به این ساختمان به راحتی و بدون استفاده از دست انجام می شود.

عملکرد درب شیشه ای گردان اتوماتیک عملکرد درب شیشه ای گردان اتوماتیک

عملکرد گردان شیشه ای

ویژگی:

زیبایی منحصر به فرد با نماهای مختلف ساختمان نیز مطابقت دارد

جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار

عدم دخالت انسان در هنگام ورود و خروج

دارای یک میکروکنترلر هوشمند با بسیاری از تنظیمات راحت برای کاربران

حرکت آرام، روان و سریع

امکان نصب اسکلت آلومینیومی و استیل در رنگ های مختلف

ترافیک نامحدود

درب اتوماتیک شیشه ای نمایندگی سیماران یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین انواع درب اتوماتیک می باشد که به دلیل حرکت خطی و ردپایی کم از فضای مغازه ها و اماکن عمومی استفاده خوبی می کند. در اکثر ورودی ها این درب ها معمولاً به صورت دو لولای ثابت و دو لولای متحرک اجرا می شوند. اما در صورت لزوم، می توان یک اهرم ثابت را نیز اجرا کرد، برای مثال یک اهرم ثابت و یک اهرم متحرک، یا دو محرک بدون اهرم ثابت و یک اهرم متحرک. دو نمونه آخر را می توان روی دیواری که امکان جابجایی درها وجود دارد، ارائه کرد. با این روش می توانید ½ دهانه مفید تا عرض 6 متر و ورودی های ارتفاع 3 متر ایجاد کنید.

در این درب ها بیشتر از شیشه سکوریت 10 میلی متری استفاده می شود اما در صورت نیاز می توان از شیشه های دو جداره تا 20 میلی متر نیز استفاده کرد. به همین ترتیب، کاربران با توجه به نیاز خود می توانند درب را به صورت خودکار، برای همیشه باز، برای همیشه بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع یا خروج ممنوع پیکربندی کنند. وجود سیستم سنسورهای امنیتی خطی بر روی درب ها و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، حفاظت از عابران پیاده را در برابر برخورد احتمالی با درب ها تضمین می کند.

عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک با بازشو تک و دوبل

ویژگی های عملکرد درب های شیشه ای اتوماتیک تک لنگه:

حمل و نقل آسان است

جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار

مونتاژ سریع و آسان و تنظیم در صورت تعمیر

دارای قفل الکترومکانیکی جهت افزایش ضریب امنیت

حرکت نامحدود در طول روز

یک سیستم پشتیبان باتری وجود دارد

ظاهر زیبایی دارد و با هر نوع دکوراسیونی سازگار است

مصرف انرژی حداقل است

استهلاک پایین

بدون صدای کثیف هنگام باز و بسته شدن

کنترل ترافیک و عبور و مرور مردم

قابلیت نصب انواع اسکلت آلومینیومی و استیل در رنگ های دلخواه و در جهات مختلف

امکان کنترل سرعت باز و بسته شدن با توجه به حجم ترافیک و همچنین فصول یا ساعات مختلف شبانه روز.

کاربرد:

مغازه ها و مراکز خرید، هتل ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها، ادارات و ساختمان های مسکونی

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربردترین درب های امروزی است که افراد زیادی در محل کار خود از آن استفاده می کنند. درهای شیشه ای از پانل های شیشه ای ساخته شده اند. در عوض، این شیشه ها بین فریم های فلزی قرار می گیرند. با توجه به زیبایی و استحکام درب های شیشه ای امروزه به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

هیچ محدودیتی برای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای وجود ندارد. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت خودکار باز و بسته می شود. حمل و نقل را تسهیل کردند. درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی مراکز تجاری، تفریحی و مسکونی استفاده می شود.

یکی از مهمترین کاربردهای درب اتوماتیک شیشه ای را می توان در مراکز پرتردد در نظر گرفت. پاساژهای بزرگ شهری برای راحتی مشتریان خود و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی از این نوع درب استفاده می کنند.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

ایمنی و امنیت بالا را می توان از مزیت های مهم این درب ها دانست که درب های شیشه ای بر خلاف ظاهر آن ها که شیشه ای هستند در برابر عوامل مختلف خارجی بسیار مقاوم بوده و می توان از آنها برای مدت طولانی استفاده کرد.

صرفه جویی در انرژی و زمان یکی دیگر از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای است. به طور کلی باز و بسته شدن درب های معمولی نیاز به انرژی زیادی از افراد دارد. درب های شیشه ای استاندارد اغلب سنگین هستند و باز و بسته شدن برای اکثر افراد دشوار است.

به عنوان مثال، کودکان و افراد مسن به ندرت می توانند از این درهای شیشه ای استفاده کنند. برای حل این مشکل درب های اتوماتیک گزینه بسیار خوبی هستند.

بی صدا بودن را می توان یکی از بزرگترین مزیت های درب های اتوماتیک دانست. این درب ها هنگام باز و بسته شدن صدا ندارند. یکی دیگر از مزایای درب های اتوماتیک این است که به یکدیگر قفل نمی شوند.

وقتی درهای شیشه ای معمولی را باز می کنید، ناگهان در از دست شما می افتد و خرد می شود. ضربه زدن به این در می تواند منجر به خسارت مالی و جانی شود.

اجزای درب شیشه ای

درب های شیشه ای انواع مختلفی دارند. ویژگی های ظاهر درب های شیشه ای شفاف. این درب ها از شیشه های سنگین با فریم شفاف و فولادی ساخته شده اند. زیرا درب شیشه ای اتوماتیک به طور خودکار کار می کند. در تولید آنها از ماسک استفاده می شود. صفحه درب یک پرتو مادون قرمز است که در بالای درب نصب شده است. ارتباطات نور ترافیک را کنترل می کند و درها را برای دیدن مردم باز و بسته می کند.

یکی از جنبه های مهم که باید به آن توجه ویژه ای شود، مسئله عملکرد صحیح درها است. اگر اشعه مادون قرمز نتواند تشخیص درستی در هنگام شناسایی افراد بدهد. آنها به درستی کار نمی کنند و ممکن است خطاهایی رخ دهد. یکی از رایج ترین اشتباهات نیمه باز و نیمه بسته شدن در است.

زمان مورد نیاز برای نصب

نصب درب اتوماتیک شیشه ای زمان زیادی نمی برد، در بدترین حالت نصب آن یک روز طول می کشد. برای ساخت این درب ها ابتدا طراح فضایی را که قرار است این درب ها نصب شود اندازه گیری می کند.

پس از این اندازه گیری، درب شیشه ای باید ساخته و آماده مونتاژ شود. اگر می خواهید از خرید خود بیشترین بهره را ببرید، باید به کیفیت کار انجام شده توجه کنید. بسیاری از شرکت ها درب های شیشه ای ارزان قیمت می فروشند. این درها ممکن است آنطور که باید کار کنند یا نکنند و عمر آنها بسیار کوتاه است.

برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای با ما تماس بگیرید زیرا کیفیت حرف اول را برای مجموعه ما می زند. برای اطلاعات بیشتر با متخصص مجموعه تماس بگیرید.

منبع: زیبادر

نمایش بیشتر