اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

دستگاه هایفو صورت چه تاثیری در جوانسازی پوست دارد ؟

 

دستگاه هایفو صورت چه تاثیری در جوانسازی پوست دارد ؟

هایفو مخفف «سونوگرافی متمرکز با شدت بالا» است، درمان با دستگاه هایفو صورت می تواند اعماق مختلف بافت بدن را برای سفت کردن پوست، لیفتینگ پوست و کانتور کردن بدن هدف قرار دهد. هایفو کاملاً غیر تهاجمی با هدف قرار دادن لایه‌های عمیق پوست کار می‌کند – تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن را درست در منبع تقویت می‌کند. گاهی اوقات به آن “لیفت صورت در زمان ناهار” می گویند زیرا درمان سریع، بسیار قابل تحمل است و هیچ زمان از کار افتادگی ندارد.

درمان هایفو برای صورت چیست

درمان به کمک دستگاه هایفو برای صورت به عنوان یک لیفت صورت غیر تهاجمی عمل می کند. پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را پاکسازی می کند، منافذ را کوچک می کند، تشکیل خط V و خطوط ریز صورت را هدف قرار می دهد. هایفو رنگ کلی پوست، منافذ، روشنایی و کشسانی را بهبود می بخشد.

در حال حاظر دستگاه هایفو 4D آرنا گستر جز جدیدترین و بهترین دستگاه هایفو تراپی با قیمت مناسب در ایران می‌باشد. برای دریافت قیمت و خرید دستگاه هایفو تراپی یا هایفو واژینال با ما همراه باشید.

دستگاه هایفو مورد تایید FDA ما دارای علامت CE درجه پزشکی ULTRAFORMER III، درم فوقانی 1.5 میلی متر، درم تحتانی 3.00 میلی متر و مهمتر از همه SMAS 4.5 میلی متر را هدف قرار می دهد. SMAS لایه ای است که بین ماهیچه و چربی قرار می گیرد، ناحیه ای که جراح پلاستیک یا زیبایی می کشد و زیر چاقو سفت می کند. هایفو این لایه را بدون هیچ برش جراحی هدف قرار می دهد و به بیمار یک لیفت صورت بدون وقفه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید نتایج عالی را بدون هیچ گونه خطر مرتبط با جراحی به دست آورید. درمان ها سریع هستند و نتایج بلافاصله دیده می شود! به همین دلیل است که درمان هایفو به عنوان “لیفت صورت در زمان ناهار” شناخته می شود.

با دستگاه هایفو خود ما حتی می توانیم دور چشم را نیز درمان کنیم، به لطف کارتریج باریک MF2، که به ما امکان می دهد ناحیه ظریف چشم شما را درمان کنیم.

آیا درمان با دستگاه هایفو صورت درد دارد ؟

دستگاه هایفو ما سرعت عکسبرداری سریعتر و فواصل کوتاهتر بین هر شات را ارائه می دهد، این بدان معناست که برای بیمار بسیار راحت است، در واقع بسیار راحت تر و کمتر از بسیاری از درمان های هایفو موجود در بازار است. برخی از افراد آن را به عنوان احساسی مانند پالس های الکتریکی کوچک یا احساس گزگز و گزگز توصیف می کنند.

آیا دستگاه هایفو ایمن است ؟

بسیاری از دستگاه های هایفو در بازار و تعداد زیادی دستگاه کپی گربه وجود دارند که در بهترین حالت بی اثر و در بدترین حالت خطرناک هستند و باعث سوختگی یا بدتر می شوند، این به این دلیل است که کارتریج ها به عمقی که ادعا می کنند عمل نمی کنند. با این حال، اگر یک دستگاه دارای علامت CE پزشکی توسط یک متخصص آموزش دیده استفاده شود، HIFU بسیار ایمن و موثر است.
ماشین‌های چند پلتفرمی معمولاً قدرت کمتری دارند زیرا فناوری‌های مختلفی را در یک دستگاه ارائه می‌کنند (مانند جک همه معاملات!). یک دستگاه اختصاصی برای این فناوری تک HIFU بسیار موثرتر است.

ترجمه شده است وبسایت: https://www.drrahimiclinic.com/en/hifu-therapy

نمایش بیشتر