اخبار ورزشیکسب و کار ایرانی

دوچرخه فلش ساخت کجاست

دوچرخه فلش ساخت کجاست

 

خرید دوچرخه فلش، چگونه؟ از کجا؟

بنظر اکنون با تمام تفاسیر ارائه شده از محصولات برند فلش، تصمیم بر خرید دوچرخه فلش یک امر قابل پیش‌بینی است زیرا با تهیۀ یک دوچرخه فلش از هر نوع با سایز مناسب، شروع صفحه‌ای جدید در زندگی شخصی شما خواهد بود. یادتان باشد منافع خرید دوچرخه فلش تنها زمانی عایدتان خواهد شد که دوچرخۀ اصل را تهیه کنید، امری که تنها با خرید از یک فروشگاه معتبر امکان پذیر خواهد بود.

با پیشرفت تکنولوژی و توسعۀ فضای مجازی فروشگاه‌های آنلاین متعددی در سرتاسر جهان راه‌اندازی شده‌اند تا جاییکه امروز هر نوع کالا و خدمات در فضای اینترنت و با کلیک، در دسترس عموم قرار می‌گیرند. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی دوچرخۀ بسیاری نیز وجود دارند که بستر خرید آنلاین را فراهم کرده تا مشتری به اضافۀ خرید حضوری آپشن دیگری نیز داشته باشد. خلاصه اینکه شما می‌توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری به خرید دوچرخه فلش بپردازید، اما در هر صورت باید هوشیار بوده تا متحمل ضرر از سوی کلاهبردان نشوید.

قیمت دوچرخه فلش

قیمت دوچرخه آریا از نوعی به نوع دیگر متفاوت است اما با این وجود در گروه دوچرخه‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شود. این قیمت پایین از عدم پیچیدگی قطعات دوچرخۀ فلش نشأت می‌گیرد و هدف از این قیمت گذاری گردهم آوردن مجموعه‌ای از دوچرخه‌های حرفه‌ای و باکیفیت است که برای تمام اقشار جامعه قابل خرید باشد تا هیچ دوچرخه‌دوستی بخاطر کسری بودجه از آرزو و خواستۀ خود دست نکشد. همۀ کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند بدون توجه به وضعیت مالی از سواری با دوچرخه فلش لذت ببرند

بهترین مدل‌های دوچرخه فلش

برند فلش متنوع‌ترین خطوط تولید را در کارخانجات خود داراست که سبب می‌شود دوچرخه‌دوستان بسیاری به سمت آن جذب شوند و سعی کنند دوچرخۀ فلش مورد علاقه و مطابق با نیازهایشان را در میان آنها پیدا کنند. ده‌ها مدل دوچرخۀ فلش در انواع کوهستان، دومنظوره، شهری، کورسی و کودک، همچنین در سایزهای 20، 24، 26، 5/27، 28 و 29 تولید می‌شوند که رِنج بسیار وسیع محصولات این برند را نمایان‌گر هستند.
در ابتدا برند فلش تولید کننده دوچرخه و فروشنده کالاهای ورزشی عمومی در میدلند، استرالیای غربی بود و اکثر دوچرخه‌هایی که از تولیدات برند فلش هستند با یک علامت رعد و برق روی بدنه و یا دو شاخ جلو مشخص شده‌اند.

در سال 1983 اولین مسابقه جهانی استیل بیشاپ در سن 13 سالگی بود که با دو چرخه دست دوم فلش که متعلق به میک راسل بود در این مسابقات شرکت کرد و به مدت دو سال با برند فلش قرارداد بست و از آن زمان بود که برند فلش شهرتی جهانی رسید.

برند دوچرخه فلش از جمله برندهایی می‌باشد که اقدام به تولید انواع دوچرخه در سایزبندی و نوع مصرف کرده است. محصولات این برند را می‌توانید در دسته های دوچرخه کورسی، شهری، کوهستان، دومنظوره و بچه گانه تقسیم کرد. که در سایزهای مختلفی تولید می‌شود. با توجه به اینکه برند فلش یک برند چینی است اما کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه دارد. در تولیدات این شرکت از قطعات و محصولات سیستم دنده‌ای با کیفیت شیمانو و فریم های آلمینیومی و کربن برای تولید بدنه استفاده شده. می‌توانید در آریاچرخ  و باکیفیت انواع دوچرخه‌ها را مشاهده، بررسی و خرید کنید.

دوچرخه فلش ساخت کجاست

سوالی که در ابتدا برای خرید هر محصول برای شما پیش می آید این است که محصول مورد نظر تولید کدام کشور است، دوچرخه فلش برندی چینی است اما کیفیت این محصولات به قدری بالاست که در سال‌های اخیر جایگاه مناسبی در بازار ایران به خود اختصاص داده است.

تولیدات شرکت فلش

از آنجایی که هر نوع مسیری که در آن به دوچرخه‌سواری می‌پردازید نیازمند استفاده از دوچرخه مناسب آن مسیر است، این شرکت با توجه به نوع استفاده شما اقدام به تولید دوچرخه مناسب با نیاز شما کرده است تا هر مسیری را به راحتی به پیمایید، از جمله تولیدات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دوچرخه کوهستان
  •  دوچرخه شهری
  • دوچرخه دو منظوره
  • دوچرخه کورسی
  • دوچرخه بچه‌گانه

برای مشاهده لسیت کاملی از دوچرخه‌های فلش و اطلاعات تکمیلی به فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ مراجعه کنید.

 دوچرخه کوهستان فلش

  • دوچرخه کوهستان فلش مدلUltra V18
  • دوچرخه کوهستان فلش مدل Team 3
  • دوچرخه کوهستان فلش مدل HYPER

دوچرخه شهری فلش

  • دوچرخه شهری فلش مدل Life Style L2
  • دوچرخه شهری فلش مدل Adventure M2
  • دوچرخه شهری فلش مدل Adventure M1

دوچرخه کوهستان فلش مخصوص بانوان

دوچرخه‌های بانوان تفاوت خاصی با دوچرخه‌های آقایان ندارد فقط بدنه دوچرخه به نسبت کمی سبک وزن‌تر و میله وسطی که به زین منتهی می شود پایین‌تر است و یا قوسی به سمت پایین دارد تا در زمان سوار و پیاده شدن راحت‌تر باشید.

  • دوچرخه کوهستان بانوان فلش مدل Spring 1

دوچرخه‌های دو منظوره

قاب دوچرخه دو منظوره به گونه‌ای طراحی شده است که برای دوچرخه‌سواری در جاده‌های کوهستانی و شهری مناسب است. زاویه قاب این دوچرخه‌ها چیزی بین قاب دوچرخه شهری و کوهستانی است و از آلومینیوم ساخته شده است.

سیستم های دنده دوچرخه دو منظوره به گونه ای طراحی و تولید می شوند که در هر مسیری قابل استفاده باشند.در دوچرخه‌های دو منظوره نیز از ترمز دیسکی استفاده می‌شود.

  • دوچرخه دو منظوره فلش مدل HYPER 6, 7, 8

ایران |اینترنت |برق

دوچرخه کودک فلش

برند دوچرخه فلش، با توجه سلایق کودکان اقدام به تولید دوچرخه کودک خود می‌کند. دوچرخه‌های کودک فلش همگی با طراحی بسیار زیبای فریم و وزن بسیار کم، بسیاری از کودکان را علاقه‌مند به ورزش دوچرخه‌سواری می کند. از جمله دوچرخه‌های کودک فلش می‌توان به دوچرخه فلش مدل Hyper V18 اشاره کرد.

  •  دوچرخه بچه‌گانه فلش مدل Sky V18

نمایندگی دوچرخه فلش

نمایندگی‌های متعددی برای  فلش در نقاط مختلف ایران وجود دارد اما از آن جایی که قیمت دوچرخه فلش در برخی از فروشگاه‌ها بسیار نامعقول و نامتعارف است، خرید اینترنتی دوچرخه فلش کار بسیار راحت تری به نظر می‌رسد. با جستجوی ساده می‌توانید محصولات را ببینید و مقایسه کنید.

جمع‌بندی

برای سفارش دوچرخه با کیفیت و ارزان قیمت لیست محصولات آریا چرخ را به صورت آنلاین ببینید و با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی مقایسه کنید. در نهایت دوچرخه خود را با تحویل سریع و رایکان درب منزل تحویل بگیرید و از با کیفیت بودن کالای خود اطمینان داشته باشید.

درصورت هرگونه سوال از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران آریا چرخ در ارتباط باشید.

 

 

نمایش بیشتر