اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید ساعت برند هابلوت

بهترین راهنمای خرید ساعت هابلوت

کمپانی بزرگ ساخت ساعت هابلوت تولید کننده انواع ساعت های مچی، دیواری، رومیزی و … می باشد. این کمپانی توانسته است افراد بسیار خوش سلیقه را به سمت خود بکشاند. این کمپانی که در سال 1980 توسط کرلو و کروکو تاسیس شد؛ تا امروز توانسته ساعت های بسیار لوکس و شیکی را وارد بازار جهانی کند و پرچمدار ساعت سازان در جهان شود.

در صورتی که شما هم جز بانوانی هستید که به ظاهر خود به ویژه اکسسوری اهمیت زیادی می ‌دهید؛ پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ خرید ساعت مچی زنانه هابلوت بروید. شما عزیزان می توانید در گالری ژوپینگ با قیمتی بسیار مناسب، اقدام به خریداری ساعت های برند هابلوت کنید. گالری ساعت ژوپینگ ساعت های هابلوت زنانه، مردانه را در تنوع بسیار بالایی به فروش می رساند. عزیزانی که قصد خرید هدیه ای برای همسر خود، والدین، دوست و … را دارند، خرید ساعت هابلوت می ‌تواند بسیار گزینه ی هوشمندانه ای باشد.

ساعت هابلوت ساخت کجاست؟

بهترین ساعت ‌های دنیا ساخته شرکت ‌های سوئیسی می باشند. این شرکت ‌ها، آنقدر ساعت ‌های با کیفیتی تولید می کنند که محصولات آن ها از طریق مسابقه‌ های ورزشی تبلیغ می کنند و همدیگر را به دوئل می‌ کشانند. یکی از شرکت های بسیار معتبر و مطرح جهانی که به ساخت ساعت مشغول است، شرکت هابلوت می ‌باشد. ساعت هابلوت نیز ساخت کشور سوئیس می باشد که كروكو پس از افتتاح شرکتش، توانست در ژنو سوئیس، از اولین ساعت هابلوت را در سال 1980 یعنی در همان سالی که شرکت خود را افتتاح کرد، در نمایشگاه ساعت بازل ورلد رونمایی کند. در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر نیون واقع و نمایندگی های ساعت هابلوت در تمامی کشورها مستقر شده است. بسیاری از ایرانیان به نمایندگی ساعت هابلوت در تهران و دیگر شهرستان ها رجوع کرده و خریداری می ‌کنند.

ساعت هابلوت ساخت کجاست؟

محصولات کمپانی ساخت ساعت هابلوت را بیشتر بشناسید ساعت های هابلوت ساعت هایی منحصر به فرد برای افراد خوش سلیقه به جرات می توان گفت که ساعت های هابلوت از لوکس ترین برند های موجود در جهان می باشد که محال است افراد خوش سلیقه جذب آن نشوند. علاوه بر زیبایی و شیک بودن این ساعت می توان به، کیفیت بالای آن ها نیز اشاره کرد. ساعت هابلوت واقعا می ­تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. چه از نظر زیبایی و چه از نظر کیفیت، از سطح قابل توجهی برخوردار شده است.

هنگامی که ساعت مچی هابلوت را روی دستان خود می ‌گذارید؛ می توانید به خوبی هنری که در آن به کار رفته را درک کنید و پس از مدتی به عملکرد مهندسی آن پی ببرید. در صورتی که طرفدار ساعتی لوکس و لاکچری هستید؛ برند هابلوت را انتخاب کنید  . از آنجایی که ساعت های مچی هابلوت صاحب یک سبک خاصی است؛ قطعا افرادی هم جذب آن می ‌شوند که تمایل دارند در بین عموم افراد، منحصر به فرد باشند. به همین دلیل اکثر سلبریتی های معروف نیز به سراغ این برند می ‌روند. چرا که برند هابلوت کاملا شناخته شده است و محصولات خود را بسیار لوکس و لاکچری طراحی می کند.

به طور مثال برند ساعت مچی مهران مدیری، این هنرمند شناخته شده که خیلی از افراد در موردش بسیار پیگیر هستند؛، برند هابلوت می باشد. خیلی از بازیگران اروپایی و شخصیت های بسیار معروف به این برند جهانی علاقه نشان داده اند. که عامل اصلی این موفقیت هم چیزی نیست جز طراحی بسیار لوکس و شیک و کیفیت بی نظیر این محصول! عزیزانی که قصد خریداری لوکس ترین ساعت دنیا را دارند؛ پیشنهاد می کنیم سری به عکس های ساعت هابلوت بزنند. شما می توانید در این مقاله تصاویر برخی از ساعت های هابلوت زنانه و مردانه لوکس که بسیار پرفروش بوده را تماشا کنید.

اصلی ترین علت لوکس بودن ساعت های هابلوت، به دلیل استفاده از فلزات گرانبهایی همچون طلا یا پلاتینیوم در ساخت آن ها می باشد. علاوه بر این در ساخت ساعت هابلوت از عناصری مانند تیتانیوم و زیرکونیوم نیز استفاده می شود. جالب است بدانید که آلیاژ های این ساعت، به طور اختصاصی تولید می‌ شوند. همچنین کمپانی آلیاژهایی با تکنولوژی بالا که بطور اختصاصی توسط کمپانی تولید شده اند را به کار می ‌برد. همانطور که می ‌دانید گرانترین فلز طلاست که معمولا ساعت ‌های هابلوت که به صورت ویژه برای عروس و داماد طراحی می شود از این فلز استفاده شده است. بعد از آن ساعت هابلوت پلاتینیوم، نقره و تیتانیوم ارزش بالایی دارد.

به طور کلی در ساخت ساعت‌ های هابلوت از عناصر خاص و گران بهایی استفاده می ‌شود که به تبع، قیمت نسبتا بالایی هم دارند. از بارزترین خصوصیات ساعت‌های هابلوت، می ‌توان به داشتن موتوری قدرتمند و بادوام، دقت و کیفیت بسیار بالا، طراحی چشمگیر و لاکچری و ظرافت ‌های خاص آن اشاره کرد. موتور ساعت مچی هابلوت تحت لیسانس کشور سوئیس در ژاپن تولید می‌ شود، بدنه و بندهای این ساعت نیز کاملا ضد حساسیت و دارای رنگ ثابت می باشند. این ساعت به دلیل داشتن شیشه ای ضد ضربه و آب، بند های ضد زنگ است مورد توجه افراد ورزشکار، بازیگران، مهندسین، پزشکان و دیگر افراد شاغل واقع شده است.

خرید ساعت مچی زنانه هابلوت

همانطور که می‌دانید بانوان، شیک پوش و با سلیقه تمایل زیادی به استفاده از ساعت های مچی منحصر به فرد دارند. زمانی که بانوی قصد رفتن به یک مهمانی، دورهمی و حتی یک جلسه کاری را دارد؛ شاید اولین موردی که برای وی اهمیت دارد؛ تیپ و استایلش باشد. از لباس و کیف گرفته تا اکسسوری ها، همه این ها از نظر یک خانم باید، زیباترین حالت ممکن را داشته باشد. به همین دلیل حتی در انتخاب ساعت مچی خود هم دقت زیادی به خرج می دهند. حال باید بگوییم که ساعت های هابلوت یکی از برندهایی است که تا کنون توانسته نظر بسیاری از بانوان سخت پسند را به خود جذب کند؛ چرا که به عقیده ی آن ها، این برند ساعت به راحتی با هر نوع استایلی جور در می ‌آید.

قیمت این ساعت ها در برابر ظاهر بسیار لوکس و کیفیتی که دارد واقعا مناسب است و برای خانم ها، آقایان و زوج های جوان ایرانی بسیار به صرفه است. متاسفانه به دلیل معروفیت و پرطرفدار شدن ساعت های هابلوت، نوع تقلبی آن نیز به وفور در بازار های جهانی یافت می شود و آن ها را قیمت هایی بالایی به فروش می رساند. به همین دلیل باید با روش های تشخیص ساعت های اصل هابلوت از تقلبی را آشنا شوید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با برخی از روش های تشخیص اصل بودن ساعت های هابلوت آشنا کنیم. یکی از روش ‌های تشخیص ساعت های تقلبی از اصلی، داشتن شماره سریال می باشد.

دقت داشته باشید که تمامی ساعت های مچی اصل مردانه یا زنانه هابلوت دارای یک شماره سریال می باشند که در واقع حکم شناسنامه ی ساعت هابلوت را دارد. پس توصیه می ‌کنیم که در هنگام خرید ساعت مچی هابلوت و یا هر برند دیگری، شماره سریال ساعت را که معمولا پشت صفحه ی ساعت حک شده، را با دقت مشاهده کنید. سپس به سایت اصلی ساعت هابلوت رجوع کنید و شناسه ی ساعت را وارد کنید تا از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید. علاوه بر این می‌ توانید کد ساعت هابلوت که به انگلیسی نوشته شده است را در گوگل سرچ کنید و مشخصاتی که ارائه می ‌شود را به ساعتی که در دست دارید، مطابقت دهید.

یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن ساعت هابلوت، گوش دادن به آن می باشد. دقت داشته باشید که هیچ یک از ساعت های مچی اصل صدا نمی دهد؛ ساعت هابلوت را کنار گوش خود ببرید در صورتی که متوجه هیچ گونه صدایی نشدید، می توانید مطمئن شوید که این ساعت فیک نیست. سومین روش توجه به وزن ساعت می باشد در واقع به دلیل اینکه کمپانی هابلوت سازه مواد مقاوم و با کیفیت بالا مانند طلا، نقره، پلاتین، تیتانیوم، الماس، فولاد ضد زنگ، چرم اصل، شیشه ضد ضربه و ضد آب استفاده می ‌کنند و مهندسی وار تمامی عناصر آن را در کنار هم قرار گرفته اند، پس دارای وزن بیشتری نسبت به نمونه های تقلبی آن می باشد.

از آنجایی که قیمت این ساعت بالا است، ممکن است شانس با شما یار نباشد و به دلیل خرید مدل فیک آن، حسابی به شما ضرر برسد. پس در نظر داشته باشید که هنگام خرید ساعت های هابلوت به صورت مجازی و یا حتی به صورت حضوری به اعتبار فروشنده ساعت دقت کنید. پس مدارک فروشنده و مکان فروش ساعت هابلوت را مورد بررسی قرار بدهید و به اطلاعات مربوط به وب سایت فروش ساعت هابلوت نیز بیشتر دقت کنید.

عزیزان، این نکته را فراموش نکنید که سایت هایی که به فروش کالایی می پردازند، حتما باید یک سری مجوز های رسمی از اتحادیه های مجاز داشته باشند. به طور مثال هنگام بازدید از سایت فروش ساعت هابلوت به قسمت پایین سایت رفته و مشاهده کنید که آیا مجوزی از نماد اعتماد الکترونیک، کسب و کار مجازی و … گرفته اند یا خیر! در صورت داشتن مجوز های لازم، لوگوی نماد ها در پایین سایت مورد نظر درج شده است. می توانید به ستاره های نماد اعتماد نیز دقت کنید تا با آرامش خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید.

با خرید ساعت هابلوت می‌توانید تفاوت را در دستان خود احساس کنید. قیمت ساعت هابلوت نسبت به شرکت‌های دیگر پایین‌تر بوده و در مقایسه با ساعت‌های مچی دیگر مناسب است. ساعت هابلوت از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می‌برد و شیشه و استیل استفاده شده در ساخت این ساعت بسیار زیبا هستند. این ساعت در سه مدل زنانه، مردانه و اسپرت برای شما کاربران محترم ارایه می‌شود. ساعت هابلوت به همراه جعبه و بسته بندی شیک و زیبا برای شما ارسال میشود.

همان طور که در بالا نیز عنوان کردیم یکی از محبوب ترین برندهای ساعت در جهان ساعت های هابلوت می باشد. در این مقاله نحوه تشخیص اصل بودن و نحوه خرید این برند ساعت را برای شما شرح دادیم. اکنون شما می توانید ساعت مورد نظر خود را از میان تنوع بالای مدل های ساعت در سایت انتخاب کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت برای شما ارسال می گردد. ما در گالری ژوپینگ همیشه در پی آن هستیم که بهترین و مناسب ترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم. پس در کنار ما می توانید با اطمینان خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.