اقتصادیکسب و کار ایرانی

روش های کلاه برداری تولیدکنندگان کانکس ساندویچ پانل را بشناسید + عکس

معرفی ساندویچ پانل

اگر بخواهیم در ابتدایی ترین حالت این اصطلاح را بیان کنیم، باید بگوییم که ساندویچ پانل ماموت نوعی پانل است که از سه (یا گاهی اوقات بیشتر) مواد تشکیل شده است که به یکدیگر چسبیده و یک پانل کلی را تشکیل می‌دهند. ساندویچ پانل‌ها دارای کاربردهای مختلفی در صنعت هستند و هم چنین در ساخت و ساز از پانل‌های سقفی گرفته تا پانل‌های کف و حتی تا همان دیوارهایی که خود یک ساختمان را تشکیل می‌دهند، استفاده می‌شوند.

ساندویچ پانل‌ها را می توان پانل‌های کامپوزیت نیز نامید، به این معنی که از بیش از یک نوع ماده تشکیل شده‌اند.

ساندویچ پانل به دلیل پیکربندی پانل‌ها به عنوان اصطلاح ساندویچ شناخته می‌شود. پانل‌ها دارای سه جزء اساسی هستند که به ترتیب: دو لایه رو به بیرون و یک هسته ضخیم می‌باشند. به صورت کلی اگر بخواهیم بگوییم که چرا به این محصول ساندویچ پانل می‌گویند، باید بگوییم که دو پانل بیرونی به عنوان “نان” ساندویچ عمل می‌کنند و هسته آن نیز در واقع همان گوشت ساندویچ است.

آسان |بهترین تولید کننده ساندویچ پانل |بودجه

به طور کلی، دو لایه رو به بیرون برای کمک به افزایش دوام کلی پانل اعمال می‌شود یا در موارد خاص می‌توان لایه‌های اضافی را به ساندویچ پانل اضافه کرد تا سایر ویژگی‌های آن را افزایش دهد.

با رعایت قیاس ساندویچ، گاهی اوقات می‌توان برخی از مواد را به این محصول اضافه کرد و موادی تازه تر را ارائه داد. هر یک از این ویژگی های پانل می تواند برای یک پروژه بسیار مهم باشد و این موضوع نیز تماما بسته به محیطی است که سیستم ساندویچ پانل در آن قرار دارد.

انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل در بازار که برای ساخت سازه‌ها از آن ها استفاده می‌شود عبارت اند از:

به عنوان یک نوع جدید از مصالح ساختمانی چند منظوره، از ورق فولادی در دو طرف و پلی استایرن ساندویچ شده تشکیل شده است. آن‌ها از چسبی با هدف بالا در دما و فشار بالا از طریق دستگاه فرم دهی خودکار متصل می‌شوند. خصوصیات این دسته از ساندویچ پانل‌ها عبارت اند از:

  1. وزن : 10-14 کیلوگرم بر متر مربع، نصب آسان (نیازی به جرثقیل نیست)، دوره ساخت کوتاه و هزینه کم.
  2. انعطاف پذیری : کنترل شده توسط کامپیوتر در خط مونتاژ مداوم آن، طول آن‌ها را می‌توان به میل خود انتخاب کرد.
  3. عایق حرارت و صدا: میانگین هدایت حرارتی کمتر از 0.04w/m نیست.

به عنوان یک نوع جدید از مصالح ساختمانی چند منظوره، این محصول از ورق فولادی در دو طرف و پلی استایرن ساندویچ شده تشکیل شده است. آن ها به همراه چسب با شدت بالا در دما و فشار بالا از طریق دستگاه فرم دهی خودکار متصل می‌شوند. خصوصیات این دسته از ساندویچ پانل‌ها نیز دقیقا شبیه به نوع بالا می باشد.

پانل ساندویچ پلی اورتان از 2 لایه ورق فولادی رنگی مقاوم در برابر آب و هوا تشکیل شده است. این موضوع مناسب برای سقف ها و دیوارهای مختلف از جمله ساختمان‌ کارخانه‌های بزرگ، انبارها، سالن‌های نمایشگاه، سالن‌های ورزشی، فروشگاه‌های انجماد، کارگاه‌های تصفیه و … است که دارای ویژگی‌های عایق حرارت، تحمل وزن و ضد رطوبت است. هم چنین این محصول دارای طیف رنگی بسیار جذاب و ظاهری کاربردی است.

پانل‌های ساندویچی پشم معدنی از صفحات 2 لایه فولادی آبکاری رنگی ضد آب و یا سایر صفحات فلزی و پشم معدنی ساندویچ شده که بهترین مواد نسوز است ساخته شده است.

این مناسب برای سقف‌ها و دیوارهای مختلف با توجه به ساختمان‌ها، کارخانه های بزرگ، انبارها، سالن‌های نمایشگاه، فروشگاه‌های انجماد، کارگاه‌های تصفیه و … است که دارای ویژگی‌های حرارتی، عایق حرارتی، تحمل وزن، ضد آب و هوا با رنگارنگی غنی و خوب است.

ویژگی های ساندویچ پانل PU عبارت اند از:

  • وزن : وزنی سبک معادل فقط 10 – 14 کیلوگرم، نصب راحت و انعطاف پذیر است. عدم نیاز به دستگاه های بالابر در مقیاس بزرگ و در نتیجه کاهش هزینه‌های ساختمان.
  • استحکام زیاد : شدت بالا و استحکام زیاد مناسب بودن سازه‌های تحمل کننده وزن و سازه‌های حمایتی و محافظ را تضمین می‌کند.
  • دمای مناسب و عایق حرارتی: میانگین هدایت حرارتی 0.023w/m است.
  • ضد آتش : تست توسط مرکز بازرسی کیفیت ملی برای مصالح ساختمانی نسوز، تمام شاخص آن به ترتیب به درجه B1 و درجه A GB8624 می‌رسد.
  • انعطاف پذیر : از آنجایی که خط تولید پیوسته توسط سیستم کامپیوتری کنترل می‌شود، طول ورق‌های ترکیبی مذکور با توجه به نیازهای طراحی، حمل و نقل و شرایط نصب تعیین و انتخاب می‌شود.
  • ضخامت : می‌تواند ضخامت‌های مختلف پانل‌های کامپوزیت را مطابق با تحمل بار اثبات و فاصله پرلین انتخاب کند.

کمپ پیش ساخته ساندویچ پانل

کمپ پیش ساحته ساندویچ پانل نوعی ساختمان پیش ساخته است که از سازه فولادی و ساندویچ پانل ساخته شده است. ساندویچ پانل عمدتا به عنوان مصالح دیوار و سقف استفاده می‌شود. این نوع ساختمان‌های ساندویچ پانلی با نصب سریع و هزینه کم بسیار محبوب است. روند ساخت این کمپ‌ها بیشتر شبیه به مونتاژ است.

شما فقط باید تمام اجزا را مطابق نقشه ساخت و ساز در محل مورد نظر مونتاژ کنید که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. در عین حال، کمپ ساندویچ پانل در واقع یک ساختمان دوستدار محیط زیست است، یعنی هیچ گونه آلودگی زیست محیطی و صوتی به هنگام نصب آن به وجود نمی آید. به دلیل توسعه و فناوری، امروزه استفاده از آن در صنایع مختلف بیشتر و بیشتر می‌شود.

مزایای کمپ پیش ساخته ساندویچ پانل

با توجه به بهبود تکنولوژی طراحی و تولید، کمپ‌های پانل سازی کاملا با آنچه مردم فکر می‌کنند متفاوت است. سازه اصلی آن اسکلت فلزی است که از فولاد گالوانیزه ساخته شده و مقاومت در برابر باد شدید و تغییر شکل ناشی از زلزله عملکرد خوبی دارد. طول عمر طراحی کمپ پیش ساخته ساندویچ پانلی چیزی حدودا 15 سال می‌باشد.

شما انتخاب‌های متعددی دارید. از نظر ضخامت، مواد هسته و مواد ورق فولادی متفاوت است. به طور کلی دیوارهای ساندویچ پانل عملکرد خوبی در عایق و ضد حریق دارند. ساخت کمپ از پیش ساخته ساندویچ پانل دارای سقف، کف، پنجره و در خواهد بود.

اگر نیاز به ساخت یک پناهگاه در زمان کوتاه دارید، منپ  پیش ساخته ساندویچ پانل گزینه ایده آل شما است. پس از تایید طرح، افراد تمام مواد را از قبل در کارخانه خود تولید می‌کنند و سپس آنها را برای قرار گیری منتقل می‌کنند. نصب این کمپ‌ها آنقدر راحت است که پنج کارگر ماهر می توانند 100 متر مربع را در یک روز نصب کنند.

کانکس ساندویچ پانل ?

کانکس ویلایی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مناطق مرطوب و پرباران مانند شمال کشور است. سایبان‌ها سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که در شرایط کارخانه تولید می‌شوند. طراحی و مواد به کار رفته در ساخت کانکس‌ها آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

طراحی داخلی و خارجی این سازه‌ها با توجه به سلیقه و بودجه مشتری انجام می‌شود. این نوع کانکس‌ها نمای زیبایی دارند و به راحتی می‌توان از آنها به عنوان سوله ویلایی استفاده کرد.استفاده از کانکس به عنوان ویلا انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود، زیرا علاوه بر مقرون به صرفه بودن، بسیاری از موانع از جمله آسیب‌های جانی، هزینه‌های مالی و کارگری، سد راه‌ها و مواردی از این دست در مدت کوتاهی برطرف می‌شود.

همان طور که گفته شد، نمای داخلی و خارجی کانکس را می‌توان به راحتی با کاشی پوشاند. بنابراین از این نوع کانکس‌ها به عنوان کانکس بهداشتی، نمازخانه، استراحتگاه و … نیز استفاده می‌شود. از دیگر مصارف این نوع کانکس‌ها می توان به نمایشگاه خودرو، کارگاه، مغازه، کافی شاپ، فست فود و رستوران های بین راهی و … اشاره کرد.

فروش ساندویچ پانل

فروش انواع ساندویچ پانل ها در بازار همواره دارای رونق می‌باشد زیرا این دسته از مصالح به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات استفاده می شود و همان طور که از ابتدا مطلب بارها و بارها به این موضوع اشاره کردیم، از ساندویچ پانل‌ها استفاده‌های بسیاری می‌شود و همین کاربردی بودن آن‌ها است که نیاز مردم به آن‌ها را در اولویت قرار داده است.

افراد می‌توانند ساندویچ پانل را به صورت حضوری و یا غیر حضوری با قیمتی بسیار مناسب به فروش برسانند.

خرید ساندویچ پانل

خرید ساندویچ پانل نیز به دلیل کاربر و کارایی بسیار بالا این محصول همواره دارای رونق می‌باشد. راه‌های بسیاری وجود دارد که به کمک آن‌ها افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خریداری کردن این محصول بی نظیر کنند اما اگر می‌خواهید از بین آن‌ها بهترین روش را انتخاب کنید.

توصیه می‌شود تا خرید این نوع کانکس ها به صورت مستقیم را انتخاب کنید تا با حذف واسطه‌ها این محصول را با کیفیت و قیمتی بسیار عالی برای خود داشته باشید.

نصب ساندویچ پانل

  1. حمل و نقل پانل ها به محل ساخت و ساز، و تخلیه:
  • برای بستهتا 6 متر طول: پانل‌ها را می‌توان به صورت دستی یا با لیفتراک تخلیه کرد. توصیه می‌شود از لیفتراک‌هایی با عرض شاخک قابل تنظیم استفاده کنید. حداقل فاصله دوشاخه باید 2 متر با عرض 150 میلی متر باشد.
  • برای بسته بیشتر از 6 متر طول: چنین بسته‌هایی باید با استفاده از تسمه نقاله و بوم‌های پخش کننده بلند شوند. فاصله مشخص شده تسمه‌ها برای بسته‌های 6 متر تا 12 متر، 2-4 متر است. برای بسته های بیشتر از 12 متر، فاصله تسمه‌های حمل و نقل 3.5-4.5 متر است. هنگام تخلیه پانل‌ها از پشتیبانی نقطه‌ای خودداری کنید. در غیر این صورت خطر آسیب دیدن آستر پایین ترین پنل وجود دارد.
  1. کنترل کیفیت ساختار تکمیل شده

قبل از نصب پانل‌ها باید بررسی شود که آیا سازه‌ روی آن ثابت می‌شوند یا خیر. حتی کوچکترین انحراف در اجرا می‌تواند منجر به نشتی در اتصالات بین پانل‌ها شود که به اصطلاح “اثر موج” را ایجاد می‌کند (یعنی پانل‌ها در یک صفحه نیستند).

بهتر است فویل را درست قبل از انتقال پانل به محل نصب جدا کنید. حذف فویل پس از نصب پانل توصیه نمی‌شود.

قبل از تعمیر پانل، نوارهای نوار آب بندی PES را وصل کنید. باید در مکان‌هایی که با آستر داخلی ساندویچ پانل‌ها در تماس باشد به سازه ثابت شود.

ایمن ترین و توصیه شده ترین راه حل مونتاژ، استفاده از بالابرهای خلاء برای حمل و نقل پانل‌ها است. پانل اول را با استفاده از بست‌هایی که در تمام ضخامت پانل نفوذ می‌کنند تا عنصر ساختمانی نصب کنید.

خرید کانکس ساندویچ پانل

در عنوان‌های قبلی به صورت اختصاصی به این موضوع پرداختیم که کانکس‌ها ساندویچ پانلی بسیار کاربردی و انتخابی بسیار خوب برای مراکزی هستند که امکان ساخت و ساز سازه ها در آن جا وجود ندارد.

خرید کانکس ساندویچ پانل یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد زیرا شما با کمترین هزینه بهترین بنا را برای خود دارید و نیازی نیست زمان بسیاری را صرف کنید تا این بنا به همراه مصالح گران قیمت ساخته شوند. کافیست تنها کانکس مورد نظر خود را سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

کانکس پانل

همان طور که اشاره کردیم کانکس‌های پانلی در واقع سازه‌های از پیش ساخته شده ای هستند که به عنوان موارد بسیاری مانند سرویس‌های توالت عمومی و یا نمازخانه‌ها در دانشگاه‌ها استفاده می‌شوند. کانکس پانل، بهترین انتخاب برای افرادی می‌باشد که زمان برای ساخت بناها را ندارند.

فروش کانکس ساندویچ پانل

فروش کانکس ساندویچ پانل مانند خرید آن بسیار رونق دارد. در این زمینه افراد بسیاری اقدام به عرضه این محصول می‌کنند که و شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به این اشخاص اقدام به خریداری کردن این دسته از خانه‌ها از پیش ساخته شده کنید. هم چنین می‌توانید مورد دلخواه خود را به این افراد سفارش داده و کانکس مخصوص به خود را داشته باشید.

نمایش بیشتر