اخبار جامعه

رونمایی از ۴ کتاب مدرس دانشگاه آزاد اسلامی

رونمایی از ۴ کتاب مدرس دانشگاه آزاد اسلامی

آیین رونمایی از کتاب‌های «حجت حی، زیر سقف دعا، آرزوی آفاق، و اسوه‌های کاشان» تألیف مدرس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین رونمایی از کتاب‌های «حجت حی، زیر سقف دعا، آرزوی آفاق، و اسوه‌های کاشان» تألیف حجت‌الاسلام مجتبی خندان مدرس گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در مراسمی با حضور با حضور فرهیختگان، اساتید و فرهنگیان در مؤسسه راه روشن کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی خندان در این مراسم با بیان اینکه کتاب «حجت حی» شامل ۱۲ موضوع درباره امام زمان (عج) بوده، اظهار کرد: این کتاب به شناخت خصوصیات امام و معنا و ارزش انتظار پرداخته و با برشمردن علائم ظهور، وظایف منتظران را با وجود فتنه‌ها و ابتلائات مردم در آخرالزمان بیان کرده است.

رونمایی از ۴ کتاب مدرس دانشگاه آزاد اسلامی

وی افزود: با توجه به شبهاتی که بین نوجوانان در موضوع مهدویت مشاهده شده کتاب «آرزوی آفاق» درباره آشنایی نوجوانان با امام زمان(عج) در قالب داستان پرداخته که رفع شبهات در این اثر نشان داده می‌شود.
 
مدرس گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تأثیر دعا در زندگی انسان را موضوع کتاب «زیر سقف دعا» عنوان کرد و ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) دعا مغز عبادت است.
 
خندان  به تشریح چهارمین اثر خود در این آیین پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مفاخر و علمای منطقه کاشان گمنام بوده و به فراموشی سپرده شده‌اند بر آن شدم تا اثری با عنوان «کاشان و اسوه‌ها» که جلد نخست آن برگرفته از آشنایی با علمای کاشان است، منتشر کنم.

نمایش بیشتر