کسب و کار ایرانی

سایتهای مرجع و معتبر ایرانی

معرفی بهترین سایت های ایرانی

همانطور که خیلی کوتاه اشاره کردیم، بهترین سایت های ایرانی باملک دارای ویژگی‌هایی هستند که حتماً برای قرار گرفتن در لیست بهترین‌ها باید آنها را دارا باشند. این ویژگی‌ها با توجه به کاربری سایت متفاوت است و نمی‌توان یک نسخه کلی برای همه پیچید.

لیست بهترین سایت های ایرانی

به نقل از دیجیکالا داشتن لیستی از بهترین سایت های ایرانی به شما کمک می‌کند بدون دردسر جستجو در گوگل و صرف زمان زیاد برای پیدا کردن بهترین سایت، به راحتی به هدف خود با سرعت بیشتر برسید. برای مثال اگر قرار باشد یک نرم‌افزار دانلود کنید که هم رایگان باشد، هم بدون ویروس باشد، راهنمای دانلود داشته باشد و به آسانی در سیستم شما اجرا شود، می‌توانید به لیست پیشنهادی ما مراجعه کنید و با خیال راحت برنامه مورد نظرتان را دانلود کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم آدرس سایت‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم را ذخیره کنید، و در صورت نیاز به آنها مراجعه کنید.

بهترین سایت های ایرانی از نظر طراحی

بحث طراحی و شکل ظاهری سایت موضوع مهمی است که در نگاه اول و ورود کاربر به سایت به چشم می‌آید. طراحی سایت تاثیر زیادی در برقراری ارتباط مخاطب با سایت دارد. ببینیم بهترین سایت های ایرانی از نظر طراحی کدامند:

یکی از بهترین سایت های ایرانی از نظر طراحی قطعاً دیجی کالا است. این وب سایت با توجه به سابقه طولانی که در حوزه فروش اینترنتی دارد و همچنین تعداد کاربران و محصولاتی که روی آن وجود دارند. با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت خود توانسته با چالش‌ها و موارد مختلفی روبرو شود و آنها را حل کند. می‌توان به نوعی گفت امروزه وب سایتی که از دیجی کالا می‌بینیم، هر روز و شاید هر ساعت در حال بهبود کیفیت چه از نظر ظاهری و چه از لحاظ بهبود تجربه کاربری است.

برای مثال اگر به صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید، دسته‌بندی‌های وب سایت، کالاهای پرفروش، بنرهای جذاب و مرتبط که همواره با مناسبت‌ها و تخفیف‌های دیجی کالا تغییر می‌کنند و دسته‌بندی‌هایی از برندهای خاص پیش روی شما خواهد بود. این موارد همگی به صورت روانشناسی چیدمان شده‌اند و می‌توان از آنها برای کسب و کار شخصی الگو گرفت.

امکانات و مواردی که دیجی کالا برای کاربران در نظر گرفته نیز به نوعی جزو طراحی وب سایت محسوب می‌شود. پروسه ثبت نام، ثبت سفارش، کسب امتیاز از خریدهای مختلف و امکاناتی که در پنل کاربری هر شخص به او داده می‌شود از مواردی است که جزو طراحی رابط کاربری وب سایت است.

وب سایت دیگری که می‌توان از لحاظ طراحی رتبه بالایی را به او اختصاص داد، وب سایت علی بابا است. این وب سایت با توجه به سابقه طولانی که در حوزه فروش بلیط و رزرو هتل دارد، می‌توان به جرات گفت یکی از برترین و باکیفیت‌ترین طراحی‌های روز دنیا را دارد. این وب سایت هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ طراحی رابط کاربری بسیار مناسب و باکیفیت است. تمامی المان‌ها در صفحات مختلف وب سایت با توجه به نیاز کاربران چیده شده است و وب سایت در حالتی توسعه داده شده که مبتدی‌ترین افراد نیز بتوانند از آن استفاده کرده و هتل و بلیط خود را رزرو کنند.

پروسه ثبت نام و خرید این وب سایت به نوعی طراحی شده تا در سریع‌ترین حالت ممکن انجام شود و کاربر هیچ‌گونه دردسری را برای استفاده از وب سایت علی بابا نداشته باشد. اگر به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه کنید سوالاتی را خواهید دید که به عنوان “پرسش‌های شما” در این صفحه قرار داده شده است و پاسخ تمامی آنها که جزو متداول‌ترین سوالات کاربران است، در صفحه اصلی داده شده تا هیچ‌گونه ابهام و اشکالی برای استفاده از وب سایت نداشته باشند.

 بهترین سایت های ایرانی برای دانلود بازی

این روزها گیمرهای زیادی در ایران به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و بعضی ها هم به بازی‌های دانلودی به شدت علاقه دارند. بهترین سایت های ایرانی دانلود بازی منبع معتبری برای دانلود بازی‌های به روز و محبوب شماست. بیایید با این بهترین‌ها آشنا شویم.

این وب سایت نه تنها دارای انواع بازی برای کنسول‌های بازی است، بلکه دارای نسخه‌های مختلف بازی‌ها برای کامپیوتر و تلفن‌های همراه نیز هست. به نوعی این وب سایت یکی از کامل‌ترین آرشیوهای دانلود بازی در کشور است که می‌تواند دسته‌بندی‌های مختلف استراتژیک، اکشن، ترسناک، ماجراجویی، مبارزه، مسابقه‌های ورزشی و دیگر موارد را پوشش دهد.

در این وب سایت شما قادر خواهید بود تا برای کامپیوتر، پلی استیشن فور و فایو، ایکس باکس وان، xbox ۳۶۰ و تلفن‌های همراه اندرویدی بازی‌های مختلفی را دانلود کنید. همچنین هر کدام از این دسته‌بندی‌ها دارای آموزش‌های مختلف و کاربردی هستند که قابل مطالعه است. پارسی گیم می‌تواند اخبار روز و اطلاعات مفیدی را در رابطه با کنسول و بازی‌های مورد علاقه‌تان در اختیارتان بگذارد. آموزش‌های موجود در سایت می‌تواند برای نصب بازی‌های مختلف به شما کمک کند.

برای دانلود و نصب بازی‌ها به راحتی به صفحه هر کدام از بازی‌ها مراجعه کرده و به صورت پارت‌های جداگانه فایل بازی را دانلود خواهید کرد. همچنین در صفحه هر کدام از بازی‌ها اطلاعات مختلفی از جمله سیستمی که برای نصب بازی نیاز دارید، اطلاعات کلی از داستان بازی و مراحل آن و همچنین تصاویری از قسمت‌های مختلف بازی وجود دارد. در صفحه هر کدام از بازی‌ها تریلر یا ویدیو معرفی مربوط به آن بازی برای شما به نمایش درخواهد آمد. دانلود و استفاده از تمامی بازی‌ها در این وب سایت به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود.

وب سایت پارسی گیم دارای قسمت اخبار و ویدیوهایی نیز می‌باشد که در این قسمت اطلاعات مختلفی از جمله اخبار بازی‌های جدید و روز دنیا، سخت افزارها، راهنمای خرید انواع کنسول و دستگاه بازی، راهنمای بازی‌ها، نقد و بررسی آنها و همچنین تریلر و ویدیوهای مربوط به بازی‌های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این وب سایت آرشیوی قدرتمند با بیش از ۱۶ هزار اپلیکیشن دارد و حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه دانلود اپلیکیشن و بازی‌های اندرویدی را دارد. با مراجعه به این وب سایت می‌توانید انواع بازی‌های تلفن‌های همراه اندرویدی و همچنین اپلیکیشن‌های روز دنیا را دانلود کنید. بازی‌هایی که در این وب سایت قرار می‌گیرند به صورت کاملاً رایگان در اختیار افراد خواهد بود.

با مراجعه صفحه هر کدام از بازی‌ها اطلاعاتی کامل از آن بازی دریافت خواهید کرد. همچنین بازی‌ها در وب سایت فارسروید دارای نسخه‌های مختلفی از جمله نسخه اصلی خود بازی، نسخه مود شده بازی و نسخه مگامود هستند. نسخه‌های مود شده موجود در این وب سایت شامل امکانات بیشتری از حالت نسخه اصلی خود بازی خواهند بود. برای مثال در نسخه مود شده شما می‌توانید در یک بازی سکه‌های رایگان، امتیازهای بی‌نهایت و همچنین مواردی که در حالت عادی قفل هستند را بدون اینکه دردسر طی کردن آن مراحل را بکشید، در دست داشته باشید.

در باکس دانلود هر کدام از بازی‌ها اطلاعات کاملی از آن بازی مثل رده سنی، دسته‌بندی، تعداد بازدید و آخرین آپدیتی که از آن اپلیکیشن در وب سایت قرار داده شده موجود است. وب سایت فارسروید ادعا می‌کند همواره در حال تلاش برای به‌روز بودن است و اکثر اپلیکیشن‌هایی که در این وب سایت موجود هستند به صورت دائمی در حال آپدیت می‌باشند. نسخه‌هایی که از هر برنامه یا بازی دانلود می‌شود کاملاً به‌روز و مطابق با آخرین تغییرات سازنده اصلی آنها خواهد بود.

وب سایت فارسروید دارای قسمت جستجو برای دسترسی راحت‌تر به اپلیکیشنی که نیاز دارید می‌باشد. به احتمال زیاد اپلیکیشنی وجود نداشته باشد که در این وب سایت سرچ کنید و آن را پیدا نکنید.

بهترین سایت های ایرانی دانلود فیلم و سریال

اگر از شیفتگان دنیای فیلم و سریال، انیمیشن، فیلم‌های سینمایی و … هستید، این بخش برای شما نوشته شده است. فضای ذخیره خود را خالی کنید و وارد بهترین سایت های دانلود فیلم شوید. بی‌شک دست خالی بیرون نخواهید رفت.

این وب سایت آرشیو کاملی از فیلم‌های ایرانی و خارجی، سریال‌های مختلف و انیمیشن‌ها می‌باشد. این وب سایت دسته‌بندی‌هایی را از جمله اکشن، ترسناک، کمدی، هیجان انگیز، جنگی، وسترن و موارد متعدد دیگری را در خود پوشش می‌دهد. همچنین می‌توانید با توجه به سال ساخت فیلم و سریال‌ها و یا دسته‌بندی آنها، فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید.

این وب سایت دارای جستجوی پیشرفته می‌باشد که به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر فیلم و یا سریال مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید. آپ تی وی نسخه‌های مختلفی از فیلم‌ها را مثل دوبله فارسی، نسخه زیرنویس شده و همچنین کیفیت‌های ۷۲۰ و ۱۰۸۰ را برای کاربران خود منتشر می‌کند. با مراجعه به صفحه هر کدام از فیلم‌ها و سریال‌ها توضیحات مختصری از آن، سالی که تولید شده است، مدت زمان فیلم، بازیگران آن، کارگردان و همچنین داستانی کوتاه از خلاصه فیلم که وجود دارد را مشاهده می‌کنید.

در این وب سایت امکان دانلود فیلم و سریال‌ها به صورت رایگان وجود دارد. همچنین می‌توانید تمامی فیلم و سریال‌ها را به صورت تماشای آنلاین نیز در این وب سایت مشاهده کنید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فیلم و سریال‌هایی که در حال اکران هستند و به نوعی جدید محسوب می‌شوند در این وب سایت به صورت به پولی فروش می‌رسند و باید برای استفاده و دانلود آنها هزینه‌ای را پرداخت کنید. این وب سایت از لحاظ به روز بودن آرشیو فیلم و سریال جزو مناسب‌ترین و به‌روزترین وب سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایرانی محسوب می‌شود.

این وب سایت نیز یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌های موجود در حوزه دانلود فیلم و سریال می‌باشد، که آرشیو کاملی از فیلم و سریال‌های مختلف داخلی و خارجی را در خود دارد. این وب سایت دارای دسته‌بندی‌ها و فیلترهای مختلف برای پیدا کردن راحت‌تر فیلم و سریال‌های مناسب شما می‌باشد. در وب سایت فیلم تو مووی می‌توانید بر اساس سال انتشار، کیفیت فیلم‌ها، ژانری که دارند و کالکشن آنها فیلم مربوط به خود را فیلتر کرده و آن را پیدا کنید.

در این وب سایت عناوینی مثل ۲۵۰ فیلم برتر وجود دارد که فیلم‌های برتر دنیا را برای شما به نمایش می‌گذارد. سریال‌ها و فیلم‌های نمایش خانگی که در حال اکران هستند، شامل هزینه بوده و باید برای استفاده از آنها مبالغی را پرداخت کنید. اما دانلود دیگر فیلم و سریال‌ها در این وب سایت کاملاً رایگان است. همچنین کیفیت‌های مختلفی مثل ۴۸۰، ۷۲۰ و ۱۰۸۰ پیکسل برای هر قسمت از هر سریال یا فیلم به تفکیک در این وب سایت وجود دارد.

با مراجعه به صفحه هر کدام از فیلم و سریال‌ها اطلاعات کاملی مثل سال ساخت، کشور سازنده، بازیگران و کارگردان و خلاصه‌ای از داستان را مشاهده خواهید کرد. همچنین بیشتر فیلم و سریال‌ها در این وب سایت دارای نسخه‌های دوبله فارسی در دو ورژن مختلف می‌باشد.

10 سایت برتر ایران |آپدیت |آموزش

بهترین سایت های ایرانی برای دانلود نرم افزار

نرم افزارهای زیادی روز به روز تولید و آپدیت می‌شوند. برای دسترسی به این نرم افزارها نیاز به سایتی مطمئن و معتبر داریم. بهترین سایت های ایرانی برای دانلود نرم افزار نه تنها وقت و حجم اینترنت شما را هدر نمی‌دهند. بلکه به راحتی امکان استفاده از نرم افزارهای مختلف را برای شما مهیا می‌کنند. در این قسمت به معرفی بهترین سایت های دانلود نرم افزار می‌پردازیم.

بهترین وب سایتی که می‌توانید برای دانلود انواع نرم افزارهای کامپیوتری و موبایلی استفاده کنید، سافت ۹۸ است. این وب سایت با توجه به سابقه طولانی که در حوزه ارائه نرم افزارهای مختلف کامپیوتری دارد، یکی از کامل‌ترین آرشیوهای دانلود نرم افزار را به خود اختصاص داده است. در این وب سایت می‌توانید انواع نرم افزارهای کامپیوتری مثل برنامه نویسی، گرافیک، مدیریتی، انواع پلیرها، پیام رسان‌ها، آنتی ویروس و موارد مختلف دیگری را پیدا کنید. همچنین انواع سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، مکینتاش و موارد دیگر که می‌تواند برای هر فردی با توجه به نیازش کاربرد داشته باشد، در سافت 98 موجود است.

دانلود نرم افزارها از این وب سایت به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و همچنین در صفحه مربوط به هر برنامه توضیحاتی مختصر در رابطه با آن، کاربردی که برای شما دارد، آموزش نصب و فعالسازی و لینک‌های دانلود آن وجود دارد. مورد مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که، تمامی نرم افزارهای موجود در این وب سایت کرک شده هستند. یعنی نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از نرم افزارها وجود ندارد و تمامی آنها دارای قفل‌شکن نرم افزاری بوده و به شما این امکان را می‌دهند که به صورت رایگان از امکانات پریمیوم آنها استفاده کنید.

در این وب سایت آرشیو کاملی از انواع نرم افزارهای اندرویدی را نیز می‌توانید پیدا کنید که شامل بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی، پلیرها، نرم افزارهای ادیت ویدیو و عکس و موارد متعدد دیگری می‌شود. وب سایت سافت ۹۸ دارای بخش اخبار و تکنولوژی است که در آن اخبار روز تکنولوژی و گجت‌های مختلف دنیا را منتشر و در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نمایش بیشتر