اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

صفر تا صد ثبت شرکت صادرات خشکبار

ثبت شرکت صادرات خشکبار چگونه انجام می‌شود؟ 

ثبت شرکت صادرات خشکبار، یکی از پرسود‌ترین فعالیت‌ها در جهان محسوب می‌شود. از آنجایی که کشور ما یکی از مهم‌ترین تولید‌کنندگان خشکبار و آجیل در جهان است، تمایل بیشتری بین تولیدکنندگان برای در این زمینه وجود دارد.
برای شروع فعالیت در زمینه صادرات خشکبار باید دو مرحله را طی کنید:

۱ثبت شرکت 

۲دریافت کارت بازرگانی

ثبت هر نوع شرکتی، شرایط و نکات خاصی دارد که لازم است با آن‌ها آشنا باشید. در غیر اینصورت ممکن است علاوه بر اینکه وقت و انرژی زیادی را صرف می‌کنید، در نهایت موفق به ثبت شرکت نشوید. اگر می‌خواهید که شرکت خود را با خیالی راحت ثبت کنید، می‌توانید کار را به کارشناسان متخصص بسپارید. ثبت‌یار به عنوان مرجع حقوقی کسب و کارها، خدمات ثبتی و حقوقی را به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌دهد. کارشناسان ثبت‌یار، صفر تا صد ثبت شرکت صادرات خشکبار و دریافت کارت بازرگانی را برای شما انجام می‌دهند. کافی است درخواست خود را در سامانه ثبت‌یار ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان با شما تماس بگیرند.

خدمات ثبت شرکت به چه صورت است؟

مراحل ثبت شرکت صادرات خشکبار

اگر تصمیم دارید که فعالیت خود را در زمینه صادرات خشکبار شروع کنید، فقط ثبت شرکت کافی نیست. بلکه کارت بازرگانی نیز لازم دارید. اگر فعالیت شما محدود به داخل کشور باشد، بعد از ثبت شرکت بلافاصله می‌توانید فعالیت خود را شروع کنید. ولی برای صادرات خشکبار، دریافت کارت بازرگانی هم الزامی است. پس گام به گام مراحل زیر را طی کنید:

مرحله ۱) انتخاب قالب ثبت شرکت

یکی از مراحل مهم برای شروع فعالیت در زمینه صادرات خشکبار این است که شما باید یک شرکت ثبت کنید. برای ثبت شرکت صادرات خشکبار می‌توانید یکی از انواع شرکت‌های تجاری را انتخاب کنید. شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود، از متداول‌ترین و مناسب‌ترین انواع شرکت‌های تجاری برای ثبت هستند.

ثبت شرکت در قالب هر یک از این شرکت‌ها شرایطی لازم دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

شرایط ثبت شرکت صادرات خشکبار در قالب سهامی خاص

  • برای ، حداقل یک میلیون ریال سرمایه لازم است.
  • تعداد سهامداران و اعضاء هیات مدیره در شرکت سهامی خاص باید حداقل ۳ نفر باشد.
  • اعضای هیات مدیره و سهامداران می‌توانند از بین اشخاص حقیقی و حقوقی انتخاب شوند.
  • در هنگام تاسیس باید حداقل ۳۵ درصد از سرمایه ثبتی به حساب شرکت در شرف تاسیس واریز شود.
  • انتخاب یک بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل برای ثبت شرکت سهامی خاص الزامی است

شرایط ثبت شرکت صادرات خشکبار در قالب با مسئولیت محدود

  • برای هم حداقل یک میلیون ریال سرمایه لازم است. کلیه این سرمایه باید هنگام تاسیس پرداخت شود.
  • تعداد شرکا در این شرکت باید حداقل ۲ نفر باشد.

مرحله ۲) دریافت کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی است که با دریافت آن می‌توانید به صادرات و واردات بپردازید. بنابراین یکی از شرایط لازم برای صادرات خشکبار، دریافت این کارت است. برای باید مراحل زیر را طی کنید:

۱- مراجعه به «سامانه جامع تجارت ایران» (زیرمجموعه وزارت صنعت و معدن و تجارت) و ثبت درخواست.

۲- ارجاع درخواست به اتاق بازرگانی (پس از بررسی و تایید وزارت صمت)

۳- مراجعه بازرس برای بازرسی محل فعالیت (پس از تایید اتاق بازرگانی)

۴- شرکت در کلاس‌های آموزشی و آزمون اتاق بازرگانی

۵- دریافت کارت بازرگانی (در صورت قبولی در آزمون)

پس از اتمام این مراحل می‌توانید فعالیت خود را در زمینه صادرات خشکبار شروع کنید. ثبت‌یار علاوه بر ارائه خدمت ثبت شرکت صادرات خشکبار، کارت بازرگانی را هم به صورت غیرحضوری برای شما دریافت می‌کند.

ثبت برند خشکبار

از آنجایی که تولید‌کنندگان بسیاری در زمینه صادرات خشکبار فعالیت می‌کنند، ثبت برند خشکبار و آجیل از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث تمایز شما از رقبا می‌شود. اگر می‌خواهید یک صادرات موفق با برند خودتان نیز داشته باشید می‌توانید پس از ثبت شرکت صادرات خشکبار، برای ثبت بین‌المللی برند خود اقدام کنید.
برای ثبت بین‌المللی برند خشکبار باید ابتدا برای ثبت برند در داخل کشور اقدام کنید. به این منظور مراحل زیر را طی کنید:

۱- مراجعه به سامانه اداره مالکیت معنوی

۲- ارائه گواهی امضا از دفاتر اسناد رسمی به اداره مالکیت معنوی

۳- ثبت اظهارنامه و ارسال برای رئیس اداره مالکیت معنوی و سه کارشناس جهت بررسی

۴- صدور روزنامه‌ها (آگهی تقاضای ثبت و آگهی رسمی ثبت) و گواهی الکترونیکی علامت تجاری

ثبت‌یار، خدمت ثبت برند را نیز به صورت غیر‌حضوری و با هزینه شفاف ارائه می‌دهد.
پس از ثبت برند در داخل کشور، می‌توانید برند خود را به صورت بین‌المللی و تحت سیستم مادرید ثبت کنید. به این منظور باید به سایت سازمان جهانی مالکیت معنوی (www.wipo.int) مراجعه کنید.

اداره کل ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای  است که به عنوان بخشی از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر را برای کاربران خود فراهم نموده است.

ثبت شرکت صادرات خشکبار با ثبت‌یار

شاید در نگاه اول، ثبت شرکت صادرات خشکبار چندان پیچیده به‌نظر نرسد، در‌حالی‌که اطلاع نداشتن از روش‌های ثبتی و فوت و فن‌های آن می‌تواند این فرایند را برای شما طولانی‌تر کند. با استفاده از یک سامانه آنلاین می‌توانید درخواست ثبت شرکت را با هزینه کمتر و در مدت زمان کوتاه‌تری ارسال کنید. مخصوصا اگر این سامانه، صفر تا صد کار شما را انجام دهد. ، خدمات ثبتی و حقوقی را با قیمت شفاف و به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. تمامی خدمات ثبت‌یار توسط کارشناسان متخصص ثبتی و حقوقی ارائه می‌شوند، بنابراین با خیالی راحت می‌توانید صفر تا صد کار خود، از ثبت شرکت تا دریافت کارت بازرگانی و حتی ثبت برند را نیز انجام دهید.

سوالات متداول

در فرایند ثبت شرکت صادرات خشکبار ممکن است سوالاتی برای شما مطرح شود. در این قسمت به برخی از مهم‌ترین سوالات پاسخ داده‌ایم:

آیا برای ثبت شرکت صادرات خشکبار، دریافت مجوز لازم است؟

خیر، برای فعالیت در زمینه صادرات خشکبار، دریافت مجوز لازم نیست.

اداره ثبت شرکت cro سامانه ای  است که به عنوان بخشی از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر را برای کاربران خود فراهم نموده است.

چگونه شرکت صادرات خشکبار ثبت کنیم؟

برای ثبت شرکت صادرات خشکبار باید یکی از انواع شرکت‌های تجاری مانند سهامی خاص و با مسئولیت محدود را ثبت کنید. نکته مهم اینکه برای شروع فعالیت صادرات، دریافت کارت بازرگانی نیز الزامی است.

کارت بازرگانی را چگونه دریافت کنیم؟

برای دریافت کارت بازرگانی باید به سامانه جامع تجارت ایران مراجعه کنید. پس از ثبت درخواست و انجام بازرسی‌ها و شرکت در آزمون اتاق بازرگانی، کارت شما صادر می‌شود. مراحل دریافت کارت بازرگانی را می‌توانید در این مطلب مطالعه کنید.

اگر به تازگی قصد تاسیس شرکتی را دارید که قرار است به وسیله ی آن صادرات خشکبار انجام بدهید با ما همراه باشید و چنان چه خیلی وقت است که فعالیت خود را شروع کرده اید اما هنوز شرکت خود را ثبت نکرده اید نیز این مقاله را دقیق تر بخوانید. باید خدمتتان عرض کنیم که هیچ شرکتی بدون این که ثبت شود و به رسمیت نشناخته نمی شود و خیلی از افراد به آن ها اعتماد نمی کنند. برای ثبت آنلاین و همچنین اطلاع از شرایط صادرات خشکبار با آگاه ثبت همراه باشید.

اتاق بازرگانی |اسامی شرکت های خشکبار |انرژی

نحوه ثبت شرکت صادرات خشکبار

اولین و بارز ترین مزیتی که این ثبت شرکت دارد این است مشتری ها بیش تر به شما اعتماد می کنند. شاید اگر فقط در داخل کشور خشکبار می فروختید می شد ثبت شرکت را نادیده گرفت اما زمانی که شما با خارجی ها سر و کار دارید به هیچ عنوان نمی توانید از این مسئله چشم پوشی کنید.  اگر مایل هستید بیش تر در رابطه با ثبت شرکت صادرات خشکبار بدانید با ما همراه باشید.

ما از انتخاب اسم شرکت تا آخرین مراحل ثبت شرکت با شما همراه هستیم

قبل از این که به سراغ اصل مطلب برویم باید این نکته را اضافه کنیم که انتخاب نام برای یک شرکت خیلی مهم است. شما باید نامی را انتخاب کنید که در عین سادگی به یاد ماندنی باشد. علاوه بر این ها این نام باید با شغل شما هماهنگی داشته باشد و بهتر است که در زبان های مختلف نیز تلفظ خوبی داشته باشد. با توجه به این تفاسیر بهترین کار این است که این کار زیر نظر کسانی انجام شود که در این امر تخصص دارند.

سایت ثبت شرکت صادرات خشک بار

ما یک تیم خیلی حرفه ای داریم که سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می کنند. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا یک تیم در کن هر یک دیگر جمع کنیم که در این زمینه متخصص باشند و  به اندازه کافی تجربه ی کار داشته باشند پس اصلا نگران نباشید ما از ابتدای کار تا پایان آن با شما همراه هستیم.  شما می توانید حضوری و یا غیر حضوری از کارشناس های ما مشورت بگیرید تا آن ها تمام نکات مهم را به شما گوشزد کنند.

قرداد خود را تنظیم کنید

اگر قصد ثبت صادرات خشکبار را دارید باید به صورت جدی وارد عمل شوید بعد از این که یک نام برای برند خود انتخاب کردید نوبت به تنظیم قرار داد می رسد . شما بعد از این با توجه به نوع شرکت و فعالیتی که دارید نامی برای برند خود انتخاب کردید و آن را به دیگران معرفی کردید می توانید درباره ، قیمت و و ثبت شرکت، از کارشناسان ما اطلاعات لازم را بدست بیاورید.  البته شایان ذکر است که این تعیین قیمت نیز به چندین عامل بستگی دارد و یکی از این عوامل نوع شرکت شما است.

زمانی که با کارشناس های ما صحبت می کنید از آن ها بخواهید که در این باره بیش تر برای شما توضیح بدهند و در آخر نیز قیمت دقیق را ار آن ها بپرسید زیرا بر اساس شرایط مختلف ممکن است هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی شرکت و ثبت برند شما متفاوت باشد. بعد از این که در رابطه با قیمت به توافق رسیدید نوبت به امضای قرارداد می رسد.  حواستان باشد اگر قصد دارید کارتان با سرعت بیش تری انجام شود باید در اسرع وقت مدارک خود را به همکاران ما تحویل بدهید .

مدارک برای ثبت شرکت صادرات خشکبار

ما برای این که کار خود را با سرعت را بیش تری انجام بدهید یک لیست از خشکبار را ذکر خواهیم کرد.

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی بازرس ها، اعضای هیات مدیره و تمام سهامداران
  2. کمی روزنامه آگهی تاسیس
  3. 3.        ۲ نسخه از فرم تکمیل شده به علاوه امضا
  4. 4.        ۲ نسخه تقاضا تکمیل شده به همراه امضا سهامداران
  5. 5.        ۲ نسخه از اساس نامه با مهر شرکت و به علاوه امضای همه ی سهامداران
  6. 6.        ۲ نسخه شرکت ن اما و صورت جلسه مجمع عمومی سهامداران،  بازرس ها و مجمع عمومی هیات مدیره به همراه امضا
  7. فرم تکمیل شده برای گرفتن کارت بازرگانی به همراه امضا مدیر عامل
  8. معرفی نامه نمایندگان شرکت
  9. گواهی عدم سوء پیشینه هیات مدیره

مدارک ثبت شرکت صادرات خشکبار  برای افراد حقیقی با حقوقی

باید حتما به این نکته اشاره کنیم که این که برای افراد حقیقی باشد و یا حقوقی مقداری با یک دیگر فرق دارند و مدارک برای افراد حقوقی مقداری بیش تر هستند. برای ثبت اولیه شرکت تنها به شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت نیاز است. مدارک را فورا تکمیل کنید و به اداره ثبت شرکت ببرید.

شایان به ذکر است که کارشناس های اداره ثبت بررسی های لازم را انجام می دهند و در صورت تایید شما به مرحله ی بعد می روید و بعد از این که هزینه ی آن را پرداختید می توانید با شرکت را در روزنامه رسمی چک کنید. حواستان باشد که این کار مقداری طول می کشد اما ما بنا به دلایلی نمی توانیم تاریخ دقیقی به شما اعلام کنیم زیرا برای از افراد تمام مدارک خود را تکمیل کرده اند  و کار را سرعت خیلی بالایی انجام می شود و برخی این گونه نیستند و باید مقداری بابت تکمیل مدارک خود صبر کنند.

مراحل با ثبت شرکت  صادرات خشکبار

چنان چه با توجه به توضیحات داده شده هم چنان سوالی داشتید می توانید با کارشناس های ما در آگاه ثبت، از روش های مختلف ارتباط برقرار کنید. شما می توانید از راه تماس تلفنی و یا از طریق سایت با کارشناس های ما صحبت کنید و هر سوالی که دارید از آن ها بپرسید تا آن ها تا جایی که می توانند شما را راهنمایی کنند. بیش تر از این زمان را از دست ندهید اگر دیگر جای سوالی باقی نمانده است قرداد خود را تنظیم کنید و با پرداخت هزینه آن همکاران ما کار خود را شروع می کنند مطمئن باشید که آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین کیفیت و را با مناسب ترین قیمت به مشتری های خود ارائه بدهند.

سوالات متداول

ثبت شرکت صادرات خشکبار در چه شهر هایی از ایران امکان پذیر است؟

شما می توانید شرکت صادرات خشکبار خود را در تمامی شهر های ایران تاسیس و به ثبت برسانید. برای این کار می توانید از صفر تا صد مراحل را با ما پیگیری کنید.

هزینه ثبت شرکت صادرات خشکبار در تهران چقدر است؟

برای محاسبه و تعیین هزینه و نرخ ثبت شرکت در تهران در این زمینه، بهتر است با ما در تماس باشید.

 

نمایش بیشتر