اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

قرص مکمل برای عضله سازی

بهترین مکمل های بدنسازی غذایی مخصوصاً برای ورزشکاران و سایر علاقه مندان به تناسب اندام طراحی شده اند تا بتوانند از جلسات تمرینی فشرده و برنامه غذایی سالم در محل خود بیشترین بهره را ببرند. ما اطلاعاتی را در مورد بهترین مکمل های بدنسازی و محصولات رژیمی به اشتراک خواهیم گذاشت که بهترین مکمل برای عضله سازی بدنسازان و همچنین علاقه مندان به تناسب اندام با تجربه هستند. اگر هدف نهایی شما این است که تا حد امکان قوی و عضلانی شوید همراه ما باشید.

بهترین مکمل برای عضله سازی چیست؟

مکمل‌های گینر بهترین مکمل برای بدنسازی هستند و بهترین مکمل های بدنسازی گینر به دو نوع تقسیم می‌شوند. پودرهای وزن گیر و پودرهای ماس گینر. مربوط به اهداف بدن شما هست و باید هر یک از این مکمل ها را انتخاب کنید. اگر خیلی لاغر هستید، پس به سراغ افزایش دهنده های وزن بروید و اگر هدف شما افزایش حجم عضلانی است، پس به سراغ افزایش دهنده های وزن بروید. این مکمل ها با تمام مواد مغذی درشت و ریزمغذی ضروری که می توانند از اهداف بدنسازی شما حمایت کنند، فرموله شده اند.

6 مکمل مناسب افزایش حجم عضله

در حالی که ممکن است بدون مصرف مکمل های غذایی، تمام این معیارها را برآورده کنید، برخی مکمل ها ممکن است در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

1- کراتین

کراتین مولکولی است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود و برای ماهیچه ها و سایر بافت ها انرژی تامین می کند. با این حال، مصرف آن به ‌عنوان یک مکمل غذایی می‌ تواند محتوای کراتین ماهیچه را تا 40 درصد فراتر از سطح طبیعی آن افزایش دهد. روی عضلات و عملکرد ورزشی تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش حجم عضله می ‌شود. در واقع، تعداد زیادی از تحقیقات نشان می دهند که کراتین قدرت عضلانی را بهبود می بخشد. قدرت بیشتر به شما امکان می دهد در حین ورزش عملکرد بهتری داشته باشید و در طول زمان منجر به افزایش بیشتر توده عضلانی می شود.
کراتین همچنین می تواند محتوای آب را در سلول های ماهیچه ای افزایش دهد که باعث متورم شدن ماهیچه ها شده و سیگنال ‌هایی برای رشد عضلانی تولید کنند. علاوه بر این، این مکمل ممکن است سطوح هورمون های دخیل در رشد عضلانی، مانند IGF-1 را افزایش دهد. برخی تحقیقات نشان می دهد که کراتین می تواند تجزیه پروتئین ها را در عضلات کاهش دهد.

2- مکمل های پروتئینی

دریافت پروتئین کافی برای افزایش حجم عضله بسیار مهم است. به طور خاص، برای به دست آوردن عضله، باید پروتئین بیشتری نسبت به آنچه بدن از طریق فرآیندهای طبیعی تجزیه می کند، مصرف کنید. در حالی که می توان تمام پروتئین مورد نیاز خود را از غذاهای غنی از پروتئین دریافت کرد، برخی از افراد برای انجام این کار مشکل دارند. مکمل ‌های پروتئینی مختلفی در دسترس هستند، اما برخی از محبوب ‌ترین ‌ها شامل پروتئین وی، کازئین و سویا هستند. سایر مکمل های پروتئینی حاوی پروتئین جدا شده از تخم مرغ، گوشت گاو، مرغ یا سایر منابع هستند.
تحقیقات نشان می‌ دهد که افزودن پروتئین اضافی از طریق مکمل ‌ها باعث افزایش قدرت عضلانی در افرادی که ورزش می ‌کنند می شود. با این حال، این اثرات برای افرادی که پروتئین کافی در رژیم غذایی معمولی خود دریافت نمی کنند، بیشتر است. برخی تحقیقات نشان می ‌دهد که مصرف مقادیر بسیار بالای مکمل‌ های پروتئینی در افراد با رژیم غذایی پر پروتئین به افزایش ماهیچه ‌ها کمک شایانی نمی ‌کند.

3- گینرها

گینرها به بدن کمک می کنند کالری و پروتئین بیشتری دریافت کند. معمولا برای افزایش حجم عضله استفاده می شوند. برخی از افراد حتی با مصرف مقادیر زیادی کالری و وزنه زدن به سختی عضله ‌سازی می ‌کنند. اگرچه محتوای کالری گینرها متفاوت است، معمولا حاوی بیش از 1000 کالری در هر وعده هستند. بسیاری فکر می کنند این کالری ها از پروتئین به دست می آیند. اما، بخش عمده کالری آن ها از کربوهیدرات ها است. اغلب 75 تا 300 گرم کربوهیدرات و 20 تا 60 گرم پروتئین در هر وعده از این مکمل های پر کالری وجود دارد.
مهم است که بدانیم هیچ چیز جادویی در مورد گینرها وجود ندارد. برخی تحقیقات در بزرگسالان غیرفعال نشان داده است که افزایش شدید کالری می تواند توده بدون چربی مانند ماهیچه را افزایش دهد، به شرطی که پروتئین کافی مصرف کنند. با این حال، تحقیقات در بزرگسالانی که وزنه ‌برداری می‌کردند نشان داد که مصرف گینرها ممکن است برای افزایش توده بدون چربی موثر نباشد.

4- بتا آلانین

بتا آلانین یک اسید آمینه است که خستگی را کاهش و ممکن است عملکرد ورزشی را افزایش دهد. علاوه بر این، اگر از یک برنامه ورزشی پیروی می کنید، بتا آلانین ممکن است به افزایش حجم عضله کمک کند. یک مطالعه نشان داد که مصرف 4 گرم بتا آلانین در روز به مدت هشت هفته توده بدون چربی را بیشتر از دارونما در کشتی گیران و بازیکنان فوتبال افزایش می دهد. مطالعه دیگری گزارش داد که افزودن یک مکمل بتا آلانین به یک برنامه ورزشی شدید تناوبی به مدت شش هفته، توده بدون چربی بدن را حدود 1 پوند (0.45 کیلوگرم) بیشتر از دارونما افزایش داد. در حالی که تحقیقات بیشتری در مورد بتا آلانین و افزایش عضله مورد نیاز است، این مکمل ممکن است در ترکیب با یک برنامه ورزشی به افزایش عضله کمک کند.

انرژی |برنامه |بهترین عضله ساز طبیعی

مصرف قرص های عضله ساز گیاهی

مصرف قرص عضله سازی گیاهی یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به شما به داشتن اندام زیبا کمک کند. همانطور که قبلا هم گفتیم پروسه عضله سازی بسیار سخت و زمانبر است اما با مصرف این قرص ها می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به هدفتتان برسید. ترکیبات این قرص ها کاملا گیاهی است و عوارض قرص های شیمیایی را ندارند و بدون نگرانی بابت عوارض احتمالی می‌توانید آنها را مصرف کنید‌. توجه داشته باشید مصرف برخی از قرص های عضله سازی ممکن اثرات منفی روی بدنتان بگذارد از این‌رو حتما به دنبال بهترین قرص های عضله سازی گیاهی باشید‌.

 

قرص عضله سازی گیاهی تریبولوس

قرص گیاهی تریبولوس یک مکمل عالی برای رشد عضلات و عضله‌ سازی محسوب میگردد. مصرف این قرص باعث افزایش سطح هورمون های تستوسترون در بدن می‌شود که به رشد عضلات کمک می‌کند. قرص تریبولوس از عصاره تریبولوس، عصاره اسگند و عصاره موصبلی تشکیل شده است و از این‌رو خاصیت های زیادی برای بدن دارد.

فرشگاه اینترنتی تات نات زنجیره ای میباشد که برای تامین سریع محصولات اورجینال و با کیفیت فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده است

مزایا و خواص مصرف قرص گیاهی تریبولوس

افزایش حجم عضله و افزایش قدرت:

کپسول گیاهی تریبولوس خواص فراوانی دارد که یکی از مهمترین آنها تقویت و افزایش عضله است. مصرف این قرص گیاهی باعث افزایش میزان هورمون تستوسترون در بدن می‌شود. هرچقدر سطح تستوسترون در بدن افزایش پیدا کند، حجم عضلات هم بیشتر خواهد شد. هم چنین مصرف این قرص علاوه بر رشد عضلات به بازسازی آنها نیز بسیار کمک می‌کند. شما با مصرف این کپسول سریعتر می‌توانید عضلات خود را بازسازی کرده و برای  تمرینات بعدی آماده شوید.

کره بادوم زمینی تات نات یکی از برترین کره های موجود در فروشگاه اینترنتی ترب است که 100% از بادام زمینی ساخته شده است و به دلیل طعم خوشمزه و خواص متنوعش، در تهیه انواع غذاها و تنقلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص کره تات نات عبارتند از: منبع انرژی: این محصول حاوی مقدار زیادی کالری و چربی سالم است.

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی کالا بخرید

منبع: youtube

نمایش بیشتر