اقتصادیکسب و کار ایرانی

قیمت پژو ۲۰۷ با موتور TU3 اعلام شد

قیمت پژو 207 با موتور TU3 بالاخره اعلام شد. همان موتور پژو 206 ولی با قیمتی نجومی که تعجب‌‌آور است.

قیمت پژو 207 با موتور TU3 رسماً اعلام شد. این خودرو که یکی از خودروهای ارائه شده در دور اول طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه محسوب می‌شود، با گذشته چندماه از آغاز ثبت‌نام این دوره تا به امروز قیمت مشخصی نداشت اما پس‌از گمانه‌زنی‌های بسیار درنهایت قیمت این خودرو توسط شورای رقابت برابر با 324 میلیون تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت پژو 207 با موتور TU3 اعلام شد

یکی از خودروهای پرحاشیه مرحله اول سامانه فروش اقساطی پژو 207 اتومات یکپارچه همین ۲۰۷ با موتور TU3 بود، که اگر چه مردم با مشخصات فنی و امکانات این خودرو آشنا شده بودند، اما هیچ خبری از قیمت آن نداشتند و تا امروز منتظر مانده بودند. جدا از کسانی که این خودرو را ثبت‌نام کرده بودند، خود شرکت ایران خودرو هم منتظر قیمت‌گذاری این خودرو بود، اما به این بهانه، تولید ۲۰۷ با موتور TU3 را متوقف نکرد و هم‌اکنون تعداد نسبتاً زیادی از این خودرو تولید شده و آماده تحویل است.

امروز درنهایت، ارزش کارخانه‌ای این خودروی جدید از سبد محصولات ایران خودرو با قیمت دقیق ۳۲۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان مشخص شد و خریدارانی که موعد نوبت‌شان رسیده است می‌توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

این قیمت‌گذاری شورای رقابت در حالی صورت گرفته که قیمت ۲۰۷ دنده‌ای با موتور تیوفایو و فرمان کمکی برقی حدود ۵.۵ میلیون ارزان‌تر از نسخه TU3 با فرمان کمکی هیدرولیکی است و این یعنی ۲۰۷ ضعیف‌تر، برای مشتری‌ای که به دنبال یک خودروی اقتصادی‌تر بود، نه‌تنها ارزان‌تر نمی‌افتد بلکه گران‌تر هم تمام می‌شود.

مشخصات فنی و امکانات رقیمت پژو ۲۰۷ با موتور TU3

قیمت پژو ۲۰۷ با موتور TU3 بالاخره مشخص شد و این خودرو قرار است با قیمت حدودی ۳۲۴ میلیون تومان از مبدأ کارخانه عرضه شود. به این ترتیب، هم ثبت نام کنندگان و هم ایران خودرو از این به بعد می توانند به ترتیب نسبت به تکمیل وجه و عرضه خودرو اقدام کنند.

یکی از خودروهای پرحاشیه مرحله اول سامانه فروش یکپارچه همین ۲۰۷ با موتور TU3 بود، که اگر چه مردم با مشخصات فنی و امکانات این خودرو آشنا شده بودند، اما هیچ خبری از قیمت آن نداشتند و تا امروز منتظر مانده بودند. جدا از کسانی که این خودرو را ثبت نام کرده بودند، خود شرکت ایران خودرو هم منتظر قیمت گذاری این خودرو بود، اما به این بهانه، تولید ۲۰۷ با موتور TU3 را متوقف نکرد و هم اکنون تعداد نسبتاً زیادی از این خودرو تولید شده و آماده تحویل است.

امروز در نهایت، ارزش کارخانه ای این خودروی جدید از سبد محصولات ایران خودرو با قیمت دقیق ۳۲۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان مشخص شد و خریدارانی که موعد نوبت‌شان رسیده است می توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

نام محصول قیمت کارخانه ای (تومان)
پژو ۲۰۷ با موتور TU3 ۳۲۳,۸۰۳,۷۰۰

این قیمت گذاری شورای رقابت در حالی صورت گرفته که قیمت ۲۰۷ دنده ای با موتور تیوفایو و حدود ۵.۵ میلیون ارزان تر از نسخه TU3 با فرمان کمکی هیدرولیکی است و این یعنی ۲۰۷ ضعیف تر، برای مشتری ای که به دنبال یک خودروی اقتصادی تر بود، نتنها ارزان تر نمی افتد بلکه گران تر هم تمام می شود.

اسب |ایران |ایران خودرو

مشخصات فنی ۲۰۷ با موتور TU3

همان طور که از نام این تیپ پیداست، در این نسخه پیشرانه TU3 جایگزین شده است و این یعنی موتور ۱.۴ لیتری (۱,۳۶۰ سی سی) و ۸ سوپاپ را در این نسخه داریم، که توان تولید ۷۵ اسب بخار (در دور ۵۳۰۰) و نهایت  ۱۱۸ نیوتن متر (در دور ۳۴۰۰) دارد.

امکانات رفاهی ۲۰۷ با موتور TU3

پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3، برخلاف تیپ ۵، از ۲۰۷ با داشبورد پژو ۲۰۶ نمی آید و در این خودرو طراحی تریم پژو ۲۰۷ را می بینیم. در این خودرو امکاناتی نظیر سیستم ترمز و ، راننده و سرنشین، ، با پورت USB، ، آینه های برقی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب،  و… را داریم. در نظر داشته باشید در این نسخه از ۲۰۷ رینگ ها فولادی خواهند بود و خبری از آلومینیومی نیست.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال و اسب بخار دنبال کنید.

فاهی خودرو ۲۰۷ با موتور TU3

همان‌طور که از نام این تیپ پیداست، در این نسخه پیشرانه TU3 جایگزین TU5 شده است و این یعنی موتور ۱.۴ لیتری (۱,۳۶۰ سی‌سی) و ۸ سوپاپ را در این نسخه داریم، که توان تولید نهایت قدرت ۷۵ اسب‌بخار (در دور ۵۳۰۰) و نهایت گشتاور ۱۱۸ نیوتن‌متر (در دور ۳۴۰۰) دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام قیمت پژو 207 با موتور TU3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با در میان بگذارید.

 

نمایش بیشتر