اقتصادیکسب و کار ایرانی

لیست فروشگاههای مجاز اسلحه و مهمات سراسر کشور

1:ترپ سنتر

بهترین سایت خدمات کسب و کار: مجموعه فوق به مدیریت آقای رحمت‌الله فرخ فعالیت خود را از سال ۹۱ آغاز کرد. زمینه کاری مجموعه در فروش انواع اسلحه و مهمات، قطعات اسلحه شکاری، سوزن ها، قنداق، تجهیزات تفنگ شکاری مانند بند و جا بند، پایه تفنگ، چوب، دستگاه بشقاب، ساچمه، عینک های تیراندازی، لوازم پر کردن فشنگ، چاقو، دو چشمی و دیگر لوازم شکاری است.  مجموعه فوق دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و در طول فعالیت خود با ارائه کالاهای با کیفیت رضایت بالای مشتریان را به خود جلب کرده است.

آدرس حضوری این فروشگاه در تهران، اتوبان بابایی، بعد از بوستان یاس فاطمی است، اما خرید اینترنتی آن برای تمامی افراد از سراسر ایران امکان‌پذیر می باشد.

2: هانت شاپ

بهترین سایت فروش قطعات صنعتی: مجموعه هانت شاپ یک فروشگاه تخصصی برای خرید انواع تفنگ های شکاری و بادی است. این فروشگاه دارای تفنگ بادی در مدل های دیانا، کالیبرگان، اف ایکس، کرال، گامو، هوگولو، هاتسان، والتر، وایرخ ، اسنوپیک و… می باشد. یکی از ویژگی های مثبت سایت فوق حضور فیلترهای مختلف در بخش موجودی حراج و قیمت است که به کمک فیلتر ها می توانید رنج قیمت اسلحه مد نظر خود را انتخاب کنید، همچنین تمامی کالاهای درج شده در این سایت دارای قیمت مشخص بوده و عکس آن ها به طور واضح و کامل قابل رویت است.

مجموعه هانت شاپ فعالیت خود را از سال ۹۰ آغاز کرد و پس از گذشت چهار سال آن را به سمت سوق داد. امروزه تمامی افراد از سراسر ایران می توانند با مراجعه به سایت هانت شاپ تفنگ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

3: درنا کمپینگ

مجموعه درنا کمپینگ دارای یک سایت اینترنتی بسیار کامل برای خرید انواع و کمپینگ است. از جمله دسته بندی کالاهای این فروشگاه می توان به تفنگ و لوازم  تیراندازی مانند  لوازم شکار و تفنگ، ساچمه، دوربین های شکاری، پوشاک ، لوازم ماهیگیری و سوارکاری و …..اشاره داشت.  تمامی تفنگ های موجود در این فروشگاه دارای قیمت مشخص بوده و همچنین عکس کالا از زاویه ای مناسب درج شده است که دید مناسبی به کاربر می دهد.

فروشگاه اینترنتی درنا کمپینگ بهترین برندهای هر قسمت را گرد آورده تا تفنگی با کیفیت و عالی به کاربر ارائه دهد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ آغاز کرده و پس از گذشت چهل سال آن را به سمت فضای مجازی گسترش داد. امروزه فروشگاه درنا کمپینگ یکی از قدیمی ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع لوازم شکار و کمپ است که دارای مجوز از اتحادیه صنف فروشندگان شکاری نیز می باشد.

آدرس حضوری این فروشگاه در تهران بوده اما با توجه به سایت اینترنتی باکیفیتی که دارند می توانید به طور اینترنتی نیز کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. این شرکت پخش عمده ساچمه در ایران را برعهده دارد و دارای تولیدات مختلفی مانند انواع ساچمه شکاری، انواع سرب ماهیگیری، انواع تفنگ های بادی کالیبره در گریدهای مختلف، سرب های ورقی و… می باشند. ارائه خدمات خوب و کیفیت عالی کالاها، پشتیبانی مناسب، تحویل به موقع و دیگر موارد از جمله ملاک های انتخاب فروشگاه اینترنتی درنا کمپینگ به عنوان بهترین فروشگاه در زمینه خرید انواع لوازم کمپ شکاری است.

4: فروشگاه کمپ 88

فروشگاه کمپ 88 دارای فروش انواع لوازم شکاری، لوازم جانبی تفنگ، ، تفنگ های بادی، پی سی پی ، تپانچه بادی و …است. کالاهای موجود در این سایت دارای قیمت مناسبی نسبت به بازار آزاد و دیگر سایت ها بوده و دارای تخفیفات ۸ تا ۱۱ درصدی می باشند. علاوه بر این کمپ 88 دارای محصولاتی در بخش فروش ویژه بوده که قیمت آن ها بسیار مناسب تر است.

ارسال محصولات از طریق این فروشگاه به واسطه تیپاکس یا پست صورت می گیرد و در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان می رسد. آدرس حضوری این فروشگاه در استان اردبیل، بیله سوار، بازارچه مرزی گمرک است، اما به واسطه سایت اینترنتی که دارند خرید از سراسر کشور را برای مشتریان رقم زدند. این فروشگاه دارای مجوزهای لازم برای فروش انواع تفنگ و اسلحه بوده و لوازم آن دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب هستند.

5: شرکت طبیعت نو

مجموعه طبیعت نو دارای ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه فروش انواع لوازم شکاری، دوربین های شکاری و … است. شما می توانید انواع تفنگ ها و لوازم جانبی تفنگ و شکار را از سایت فوق خریداری کنید. بهترین و باکیفیت ترین تفنگ ها و لوازم جانبی آن ها در سایت طبیعت نو موجود است. برای خرید هر کدام از لوازم شکاری می توانید به سایت طبیعت نو مراجعه کرده و با صرف زمان کوتاهی تفنگ شکاری یا لوازم جانبی آن را انتخاب و خریداری کنید.

این فروشگاه تنها در بستر اینترنت و فضای مجازی فعالیت ندارد بلکه به طور حضوری نیز می توانید به آدرس آن در تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق مراجعه کنید.

اسلحه فروشی بنی طالبی شهرکرد |اسلحه فروشی فردوسی تهران |اسلحه فروشی مجاز تهران

6:  کلبه شکار

مجموعه کلبه شکار یک مجموعه جامع برای خرید انواع لوازم شکار و کمپ، لوازم ماهیگیری، پوشاک مورد نیاز، قطعات و لوازم جانبی تفنگ ها و… است. در بخش شکار انواع تفنگ بادی ،دوربین، اسلحه، دوربین های شکاری، کیف کمری، پایه دوربین، چاقو و … موجود می باشد. تمامی کالاهای درج شده در سایت دارای قیمت مشخص هستند و از بهترین و با کیفیت ترین برند های داخلی و خارجی می باشند. کلبه شکار بستری را فراهم آورد تا افراد علاقمند به کار شکار و طبیعت گردی در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

7: گل مشکی

سایت گل مشکی  یک سایت کامل برای خرید انواع محصولات شکاری، تفنگ و …است. این مجموعه بالای 30 سال تجربه در زمینه واردات و فروش انواع کالاهای شکاری مانند اسلحه و مهمات، تفنگ بادی، دوربین، پایه دوربین، و دیگر تجهیزات جانبی دارد.  اسلحه های سایت گل مشکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های موجود در جهان و دنیا می باشد ،چرا که واردات  آن از برندهای مطرح  دنیا است.

فروشگاه گل مشکی برای راحتی حال خریداران از شهرهای دیگر بستری در فضای مجازی فراهم کرده تا هر فرد از هر نقطه ایران بتواند کالا شکاری خود را از برندهای مطرح خریداری کنند. در صورتی که قصد خرید حضوری از این مجموعه را دارید می توانید به آدرس آن در تهران، خیابان امام خمینی، حد فاصل میدان حر و بزرگراه نواب مراجعه کنید.

8: کلت شاپ

سایت کلت شاپ یک سایت جامع برای خرید انواع لوازم شکاری مانند تفنگ بادی، تپانچه بادی و لوازم جانبی آن می باشد. یکی از خدمات مناسبی که این سایت ارائه داده خرید انواع تفنگ های دست دوم با قیمتی ارزان‌تر نسبت به تفنگ نواست ، در صورتی که قصد پرداخت هزینه بالا برای خرید تفنگ ندارید می توانید از تفنگ بادی دست دوم این مجموعه استفاده کنید. تمامی کالاهای درج شده در سایت کلت شاپ از برند های مطرح می باشد. از جمله این برندها می توان به هاتسان، گامو، والتر، کرال، دیانا ،اف ایکس، هوگولو، اسنوپیک و…. اشاره داشت.

9:ایرگان کالا

مجموعه ایرگان کالا دارای انواع تفنگ بادی و ساچمه و دیگر لوازم یدکی شکار است. شما می توانید تفنگ های بادی مد نظر خود را از بهترین و برترین برندهای موجود در بازار و از طریق سایت ایرگان کالا خریداری کنید. تمامی کالاها درج شده در سایت اصل بوده و دارای کیفیت بسیار خوب می باشند.

این مجموعه در بخش مقالات خود و مطالب موجود در وبلاگ اطلاعات بسیار کاملی در زمینه خرید انواع تفنگ بادی و لوازم شکاری دارد. در مطالب این سایت می توان به ویژگی انواع تفنگ ها، نحوه کار با آن ها و راهنمای خرید دست یافت. تمامی کالاهای درج شده در این سایت دارای قیمت مشخصی بوده و همچنین در بخش پرفروش ترین ها می توانید معروفترین و پر مخاطب ترین انواع تفنگ های بادی، ساچمه ها و لوازم جانبی را مشاهده کنید.

10: سایت کوه با ما

مجموعه کوه با ما یک سایت کامل برای خرید لوازم کمپینگ و آفرود، ماهیگیری، کوهنوردی و به‌خصوص لوازم شکاری است. از جمله لوازم شکاری این سایت می توان به انواع دوربین های دو چشمی، اسلحه، فاصله یاب، عینک، چاقو، کار، تفنگ های بادی، تفنگ پی سی پی و… اشاره داشت.  فروشگاه حضوری این مجموعه در شهرکرد، چهارراه خواجه نصیر، روبروی پاساژ کویتی ها است، اما می توانید خرید خود را از طریق سایت اینترنتی آن ها نیز ثبت کنید.

نمایش بیشتر