اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

لیپوساکشن صورت چیست

تجمع چربی در صورت تاثیر منفی بر زیبایی چهره افراد می‌گذارد. از عمده‌ترین دلایل افزایش چربی در بدن و به‌خصوص صورت می‌توان به بالا رفتن وزن، ژنتیک، ابتلا به بیماری چاقی و پیری اشاره کرد. در چنین شرایطی چندان ساده نیست که با رعایت رژیم غذایی یا انجام فعالیت‌های ورزشی به صورت استخوانی و خوش‌فرم دست یافت. یک روش مناسب برای نتیجه‌گیری سریع و موثر لیپوساکشن صورت است. در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت که لیپوساکشن صورت چیست و چگونه باعث می‌شود صورتی استخوانی و جذاب داشته باشید.

لیپوساکشن صورت چیست؟ برداشتن چربی‌های اضافه

لیپوساکشن صورت یکی از عمل‌های رایج زیبایی است. این عمل مانند ران و شکم، برای برداشتن چربی‌های اضافه از ناحیه مورد‌نظر صورت می‌گیرد. در واقع ساکشن چربی صورت، یک عمل کم‌تهاجمی است. این عمل معمولا در مدت زمان 30 دقیقه تا یک ساعت انجام می‌شود. در ساکشن پوست صورت فقط چند گرم از بافت چربی گونه‌ها، چانه و گردن برداشته خواهد شد. با همین تغییر اندک صورت شما چند سال جوان‌تر و جذاب‌تر خواهد شد.

فرایند لیپوساکشن صورت چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام این پروسه ناحیه تحت درمان، در ابتدا بی‌حس خواهد شد. سپس برش‌های بسیار کوچکی در پشت گوش، زیر چانه و گونه به‌وسیله ایجاد می‌شوند. این برش‌ها بسیار ظریف و ریز هستند. در‌نتیجه نگرانی از بابت ماندن اسکار یا جای زخم نداشته باشید. سپس از طریق این زخم‌های ایجاد شده، لوله کانول وارد ساختار صورت می‌شود و بافت چربی به‌طور دائمی از محل مورد‌نظر خارج خواهد شد. بعد از مکش چربی و بیرون آوردن لوله، برش‌ها با کمک بخیه بسته و پانسمان خواهند شد. برای افرادی که پوست آن‌ها خاصیت ارتجاعی خوب و الاستین و کلاژن مناسبی دارد، لیپو صورت پیشرفت بزرگی در زیبایی خواهد بود؛ اما افرادی که خاصیت کشسانی مناسب را در پوست خود ندارند، بعد از لیپوساکشن صورت به جراحی‌های زیبایی دیگری همچون لیفت صورت نیاز خواهند داشت.

عمل لیپوساکشن صورت به چند طریق انجام می‌شود؟

عمل لیپوساکشن صورت با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. البته مبنا و اصل کار در همه روش‌ها یکسان است. آنچه عمل لیپوساکشن صورت را متمایز می‌کند، به فناوری به‌کار رفته در هر روش مربوط می‌شود. در ادامه به معرفی روش‌های مختلف لیپوساکشن صورت می‌پردازیم.
مجموعه آفا در زمینه سابقه طولانی و درخشانی دارد. کلینیک‌های زیبایی باتوجه‌به روشی که برای حذف چربی‌های اضافی صورت انتخاب کرده‌اند، نسبت به خرید دستگاه مورد‌نظر خود می‌توانند اقدام کنند.

لیپوساکشن صورت با برش‌های جزئی با استفاده از روش ویزر

در عمل لیپوساکشن صورت با روش ویزر، برش‌های بسیار سطحی و جزئی روی صورت ایجاد خواهد شد. این برش‌ها نیازی به بخیه نداشته و خون‌ریزی و کبودی کمتری به همراه دارند.

لیپوساکشن برای لیفت و لاغری صورت با استفاده از لیزر

برای لیپوساکشن صورت با لیزر، ابتدا پزشک جراح نواحی تحت درمان را مشخص کرده و سپس از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. در مرحله بعد برش‌های بسیار سطحی و کوچکی روی صورت و گردن ایجاد شده و لوله‌های مکش از طریق این برش‌ها وارد ساختار صورت می‌شوند. لیزر با تحریک کلاژن پوست باعث ذوب شدن سلول‌های چربی می‌شود و از خون‌ریزی بیش از حد در حین عمل جلوگیری می‌کند.
اگر غیر از صورت در بخش‌های دیگر بدن نیز با مشکل تراکم چربی‌های اضافه روبه‌رو هستید با استفاده از همچون دستگاه لاغری ترواسکالپ و دستگاه کویتیشن لیپولکس به تناسب اندام مورد‌نظرتان برسید.

لیپوساکشن صورت با استفاده از اولترازد؛ روشی دائمی و سریع

در روش لیپوساکشن صورت با اولترازد، از امواج فراصوتی متمرکز برای از بین بردن دائمی بافت چربی استفاده می‌شود. در این روش کمترین آسیب به بافت‌های مجاور چربی وارد خواهد شد. تشعشعات اولترازد، باعث سفتی پوست و فعال شدن کلاژن‌ می‌شوند. نتیجه حاصل از لیپوساکشن صورت با اولترازد دائمی و سریع خواهد بود.

اگر مطب زیبایی دارید باید از به‌روز‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی برای بیماران خود استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع دستگاه‌های جدید پزشکی و زیبایی با شرکت آفا تماس بگیرید.  آفا به عنوان ، با بیش از 15 سال سابقه در این زمینه بهترین خدمات را به شما عرضه خواهد کرد.

لیپوساکشن صورت با استفاده از روش لیپوماتیک

جراح در روش لیپوماتیک برش‌های تونل مانندی را روی صورت ایجاد می‌کند. کانول از این حفره‌ها عبور کرده و به بافت‌های عمیق چربی می‌رسد. در این روش لوله کانول با سرعت 600 دور بر ثانیه می‌چرخد و بافت‌های چربی را از بین می‌برد. هم‌زمان با از بین بردن بافت‌های چربی، کلاژن‌سازی نیز انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب پوست صورت سفت و لیفت خواهد شد. در نتیجه می‌توان گفت که عوارض عمل لیپوساکشن به روش لیپوماتیک بسیار ناچیز است و شاهد شلی و افتادگی پوست نخواهیم بود. خوشبختانه در کلینیک‌های معتبر، تجهیزات و استانداردی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان دوباره اندام رویایی خود را به‌دست آورد.

آشنایی با مزایای لیپوساکشن صورت؛ تجربه لاغری با کمترین عوارض

ذخایر چربی موجود در بدن را می‌توان با ورزش یا رژیم غذایی تا حدی از بین برد؛ اما چربی‌های انباشته شده در صورت، به‌راحتی با تمرینات ورزشی یا رژیم غذایی خاص از بین نمی‌روند. با لیپوساکشن صورت، این امکان وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان چربی‌ها را به میزان استاندارد و به‌صورت دائمی از صورت خارج کرد. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین مزایای لیپوساکشن صورت می‌پردازیم.

  • لیپوساکشن صورت باعث زاویه‌سازی و ایجاد خط فک می‌شود.
  • این روش زیبایی کانتور‌های گردن را اصلاح و چهره را جذاب می‌کند.
  • عمل لیپوساکشن صورت به دوره نقاهت طولانی نیازی ندارد.
  • جای زخم و برش بعد از عمل دیده نمی‌شود.

پزشکان در کلینیک‌های زیبایی باید از دستگاه‌های به‌روز و جدید، برای حذف چربی‌ها و ساکشن صورت بیماران استفاده کنند. شما می‌توانید برای استعلام هزینه‌ها و برآورد و سایر تجهیزات با مشاوران آفا در تماس باشید.

بررسی عوارض لیپوساکشن صورت

بسیاری از افرادی که می‌خواهند حذف چربی‌های صورت را با عمل لیپوساکشن انجام دهند، به‌دنبال پاسخ این سوال هستند که عوارض لیپوساکشن صورت چیست؟ عمل‌های زیبایی مطمئنا بدون عوارض نیستند؛ اما شدت و ضعف این عوارض در روش‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. در مورد عمل لیپوساکشن نیز عوارض ناچیز و موقتی هستند. در ادامه به این عوارض اشاره خواهیم کرد.

  1. التهاب و کبودی موقتی در صورت و گردن
  2. محدودیت در حرکت گردن و صورت
  3. عفونت و خون‌ریزی
  4. ناهمواری در سطح پوست
  5. امکان سوختگی در صورت استفاده از لیزر
  6. احساس درد در ناحیه تحت درمان
  7. بی‌حسی موقتی
  8. آسیب دیدن عصب ناحیه تحت درمان

این عوارض با انتخاب مطب یا کلینیکی معتبر به حداقل خواهد رسید. این مراکز لوازم و تجهیزات خود را از معتبر تهیه می‌کنند. آفا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های پزشکی، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

لیست مراقبت‌های بعد از عمل لیپوساکشن صورت

بعد از انجام عمل لیپوساکشن صورت، بیمار برای رسیدن به بهترین نتیجه موظف به انجام برخی اصول مراقبتی خواهد بود.

  • تا چند هفته پس از لیپوساکشن صورت، نباید هیچ فشاری به صورت و گردن وارد شود. از خنده‎‌های شدید و گریه‌ و حرکات ناگهانی تا حد امکان پرهیز کنید.
  • برای کاهش درد از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • تا یک ماه پس از لیپوساکشن صورت، نباید در معرض تابش شدید نور خورشید قرار بگیرید.
  • تا چند ماه پس از عمل، باید از استعمال الکل و دخانیات پرهیز کنید.
  • دارو‌ها را طبق تجویز پزشک مصرف کرده و از درمان خودسرانه پرهیز کنید.

طبیعی است که بعد از ساکشن صورت، برای چند روز در ناحیه تحت درمان احساس درد داشته باشید. با به‌کارگیری اصول مراقبتی که به آن اشاره کردیم، ظرف 3 الی 4 هفته به بهبودی کامل خواهید رسید.

حذف چربی‌های صورت با دستگاه‌های لیپوساکشن آفا

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که لیپوساکشن صورت چیست و به چه روش‌هایی انجام می‌شود. لیپوساکشن روشی برای از بین بردن چربی موضعی است که در سراسر جهان با دستگاه‌های استاندارد در کلینیک‌های تخصصی زیبایی به منظور زیباسازی، رفع افتادگی و چین و چروک نواحی مورد‌نظر از جمله صورت انجام می‌شود.
چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص خرید دستگاه‌های لیپوساکشن و تزریق چربی دارید می‌توانید با مشاوران و متخصصان شرکت آفتاب فروزان آریا از طریق شماره 88107070-021 تماس بگیرید. به‌ایت‌ترتیب می‌توانید مشاوره‌های لازم را برای تهیه بهترین دستگاه‌های دنیای پزشکی جهان دریافت کنید. همچنین اگر از این روش زیبایی برای حذف چربی‌های صورت استفاده کرده‌اید، خوشحال می‌شویم که تجربه خود را با ما و خوانندگان در میان بگذارید.

لیپوساکشن در لغت به معنای مکش چربی است. لیپوساکشن می تواند در هر ناحیه از بدن انجام شود و می تواند در ترکیب با بسیاری از روشهای دیگر در قسمت های مختلف بدن از جمله صورت ، سینه ها و بدن استفاده شود.

لیپوساکشن صورت روشی بسیار رایج برای فرم دهی و مشخص شدن گردن و خط فک است. این روش برای برداشتن دائمی بافت چربی از گونه ها ، چانه و گردن طراحی شده است. لیپوساکشن روشی است که به جراح اجازه می دهد چربی های نامطلوب بافت های مختلف را در مناطق خاصی که با رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند ، حذف کند. لیپوساکشن اغلب با  کانتورینگ بدن همراه است ، اما تعداد فزاینده ای از جراحان پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره نیز با لیپوساکشن صورت نتایج بسیار خوبی کسب می کنند.

نواحی که لیپوساکشن معمولا در آنها انجام میگیرد شامل گونه ها ، چانه ، گردن و فک است. همچنین برای نتیجه بهتر، لیپوساکشن صورت می تواند به تنهایی یا با سایر روش های جوان سازی صورت مانند لیفت صورت ، بوتاکس یا تزریق پروتز و فیلر صورت انجام شود.

همانطور که میدانید، کاهش چربی و لاغری در صورت چندان آسان نیست. نواحی چانه و فک و غبغب به طور مشهودی در برابر اثرات رژیم و ورزش مقاوم هستند. لیپوساکشن می تواند زیبایی این مناطق را بهبود بخشد و باعث ایجاد ظاهری خوش فرم تر و ظریف تردر نمای صورت شود. در ضمن اگر نگران این هستید که گونه های شما خیلی پف کرده یا چاق است ، ممکن است جراح به جای لیپوساکشن صورت ، یک روش دیگر را که به کاهش معروف است ، توصیه کند.

انواع لیپوساکشن صورت عبارتند از:

لیپوساکشن گردن: برای بیمارانی که از گردن با چربی اضافی و ظاهر افتاده خسته شده اند ، لیپوساکشن گردن می تواند گزینه مناسبی باشد. دکتر فدایی رویکرد هنرمندانه و زیباشناسانه خود را با مهارت فنی و تجربه ترکیب می کند تا انجام این روش به گردنی باریک و ظریف تر منجر شود.

لیپوساکشن چانه: به منظور از بین بردن به چانه دوم یا همان غبغب ، جراح با از بین بردن چربی اضافی در این منطقه ، به طور موثری اتصال گردن به خط فک را نمایان کرده که خود ظاهر زیباتری به فرم صورت میدهد.

لیپوساکشن لپ و گونه: حتی در بیمارانی که اضافه وزن ندارند ، گونه و لپ های بزرگ می توانند از جذابیت کلی صورت بکاهند. لیپوساکشن در این نواحی میتواند از چاقی صورت و فرم گرد آن بکاهد و به لاغر تر شدن و خوش فرم تر شدن آن کمک کند.

در نهایت میتوان گفت که لیپوساکشن صورت با برداشتن چربی های اضافی از گونه ها ، چانه و گردن می تواند در فرم و شکل صورت تغییر چشمگیری ایجاد کند.

اگر غبغب ، چاقی صورت و یا افتادگی گردن شما را اذیت میکند ، لیپوساکشن صورت می تواند گزینه خوبی باشد. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا لیپوساکشن صورت برای شما مناسب است یا خیر، تعیین وقت مشاوره با یک جراح پلاستیک متخصص است که تجربه انجام لیپوساکشن صورت و یا سایر روش های جوان سازی صورت را دارد.

سایر عوامل مربوط به سبک زندگی نیز ممکن است بر انجام این عمل تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال ، سیگار کشیدن می تواند بهبودی را مختل کند و نتایج جراحی شما را به خطر بیندازد. اگر سیگار می کشید ، به جراح خود بگویید.

آسان |استاندارد |اسکار

مصرف الکل همچنین ممکن است خطرات لیپوساکشن صورت را افزایش دهد. برخی از داروهای رقیق کننده خون نیز می توانند خطرات خونریزی را افزایش دهند و بهبودی شما را به خطر بیندازند.

لیپوساکشن صورت با بیهوشی عمومی و به صورت سرپایی در مرکز جراحی انجام می شود. جراح برشهای کوچک در صورت یا گردن ایجاد می کند. یک لوله جراحی در برش کوچک وارد شده و به دستگاه مکش متصل می شود. لیپوساکشن اغلب بین ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد. زخمهای به جا مانده طی ۶-۲ ماه از بین میروندو ممکن است بی حسی ، سوزش ، سوزن سوزن شدن در ناحیه محل برش را تجربه کنید اما این علائم تقریباً همیشه موقتی هستند.

از بین بردن چربی توسط لیپوساکشن یا لیپوماتیک که گاهی اوقات همراه با روش های یا تزریق بوتاکس انجام میشود ، می تواند ظاهر جوان تری به شما ببخشد و فرم صورت شما را اصلاح کند.

در بعضی موارد نتایج لیپوساکشن صورت دائمی است. سلولهای چربی مکیده شده هرگز برنخواهند گشت ، اما چربی زیر چانه شما فقط در صورت افزایش وزن ممکن است برگردد. به عبارت دیگر جراحان دیگر می گویند که اثرات سفت شدن پوست در لیپوساکشن به کیفیت و مشخصه های پوست نیز بستگی دارد.

توجه داشته باشید که روند پیری پس از عمل متوقف نمی شود. در مردان و زنان بسته به سن و کیفیت پوست میتوانیم این انتظار را داشته باشیم که نتایج ۷ تا ۱۰ سال به طول انجامد.

چگونه بهترین جراح لیپوساکشن انتخاب کنم؟ انتخاب جراح لیپوساکشنی که آموزش‌ دیده، ماهر و مجرب بوده و به اخلاقیات پایبند باشد، دقت زیادی لازم دارد. شهرت یک جراح به خاطر نتایج خوب لیپوساکشن، رضایت بیماران و پایبندی به اخلاقیات مهم‌ ترین عامل در انتخاب است. همه‌ جراحان زیبایی تخصص و تجربه‌ لازم برای انجام لیپوساکشن را ندارند. بهترین جراح لیفت صورت یا بهترین جراح سینه هم ممکن است توانایی انجام لیپوساکشن را نداشته باشند. درباره‌ شهرت جراح از دیگران سؤال کنید. از پزشکان، بیماران قبلی و دوستانی که ممکن است اطلاعاتی درباره‌ شهرت جراح داشته باشند کمک بخواهید.

یکی از مهم ترین عواملی که می‌تواند تاثیر مستقیم بر روی نتیجه جراحی بگذارد، انتخاب بهترین مرکز جراحی یا کلینیک زیبایی لیپوساکشن در اصفهان است. از این رو بایستی زمان کافی برای انتخاب دکتر خوب در این زمینه بگذارید. همچنین می توانید برای استعلام هزینه لیپوساکشن کل بدن در اصفهان با ما تماس بگیرید.

نمایش بیشتر