اخبار بین المللیکسب و کار ایرانی

ماهی خاویاری اوزون برون، محبوب ترین خاویار ایرانی

ماهی خاویاری اوزون برون، محبوب ترین خاویار ایرانی

امروزه خرید ماهی اوزون برون را می توان به وسیله سایت های مختلفی کسب نمایید و از طریق این سایت از قیمت های به روز انواع خاویار مطلع شوید. وقتی مراکز فروش قیمت خاویار انواع مختلفی از ماهی ها مانند اوزون برون را به مشتریان خود ارائه می کنند ، فرصتی برای انتخاب به آن ها خواهند داد. ماهی های مختلف در دنیا خاویار مد نظر می باشد که اغلب بین محصولات مختلف تفاوت هایی دارند. بنابراین زمانی که خریداران به مراکز فروش برای سفارش خاویار مراجعه نمایید، قیمت انواع خاویار مختلفی از آن ها را استعلام می نمایند. شما می توانید خرید آنلاین خاویار ازون برون را توسط مجموعه سلطان ماهی انجام نمایید.

ایران |ایرانی |اینترنت

غذا و تغذیه ماهی ازون برون

یک رژیم غذایی ماهی خاویاری سالم می بایست دارای مقدار زیادی پروتئین حیوانی می باشد ، ماهیان خاویاری به حداقل پروتئین ۴۰٪ و سطح روغن ۱۵٪ یا بیشتر نیاز دارند . سویا درصد کمی از پروتئین را به شما می دهد ولی بیشتر آن ها می بایست از ماهی یا سایر منابع حیوانی تهیه گردد.ماهی ازون برون در مقایسه با دیگر ماهیان خاویاری دارای گوشت بسیار لذیذ و ارزشمندی می باشد. ماهی ازون برون ضمن بر این اینکه گوشت خیلی لذیذی دارد، از خواص درمانی و سلامتی بسیار ارزشمندی برخوردار است. طعم جذاب و لذیذ، تنوع پخت، راحتی در مصرف (بدون تیغ)، خواص درمان زیاد و طبع گرم منجر شده این ماهی طرفداران زیادی را در بر گیرد. لازم است بدانید ماهیان خاویاری در حال انقراض می باشند . لذا به دلیل ارزشمند بودن خاویار و گوشت پر خاصیتش به حمایت های مختلف نیاز دارد. آبزی پروری نقش بسیار پر رنگی در حفظ این ماده غذایی گرانبها دارد. ارزش تکثیر و پرورش این ماهی به اندازه ای بالا بوده که توانسته تا حدودی به حفظ بقای این ماهی کمک کند.

خاویارو اوزون برون محبوب ترین خاویارهای ایرانی

نوع خاویاری که از اوزون برون به دست می آید یک محبوبیت خاصی بین مردم دارد. یکی از خاویارهای شناخته شده ایرانی بوده که از ارزش غذایی و اقتصادی خوبی برخوردار می باشد. از دانه های ریز با طعم فوق العاده ای تشکیل شده است. به دلیل اینکه دانه های ریزی دارد از قیمت کمتری در مقایسه با دیگر خاویارها برخوردار می باشد و از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود.

ویژگی های خاویار ازون برون

دارای رنگ خاکستری تیره
دانه های ریزتر خاویار نیست به انواع دیگر خاویار
دارای بوی خوش
میزان چسبندگی طبیعی
داشتن دانه های ریز
بسته بندی به شکل صابون قالبی

ایران |ایرانی |اینترنت

خرید آنلاین ازون برون

به طور کلی می توان گفت بعضی از ماهی ها خاویار دارای کیفیت بیشتری می باشند و اغلب تقاضا برای آن ها بیشتر می باشد، بنابراین مراکز فروش باید نرخ آنها را راحت تر اعلام داشته و در تامین نیاز مشتری آن ها را ارائه دهند. ماهی اوزون برون یکی از ماهی های معروفی می باشد که در ایران شهرت ویژه ای به خود اختصاص داده است و همه افراد تمام ماهی های خاویاری را به اوزون برون می شناسند و این شناخت باعث شده تا خاویار ماهی اوزون برون را به میزان زیادی وارد بازار کند و به فروش برساند.

بررسی شکل ظاهری اوزون برون

بینی دراز و کشیده این ماهی مهم ترین چیزی که در ظاهر ماهی اوزون برون تعیین می کند.ولی به طور کلی اوزون برون ماهی باریک و کشیده ای می باشد. این ماهی دارای چشمان گردی می باشد و بریدگی در روی سر و قسمت لب پایینی ماهی قابل مشاهده است. رنگ ماهی اوزون برون به صورت سیاه و سفید بوده و مانند بیشتر ماهی ها، شکمی به رنگ سفید و روشن و پهلوهایی به رنگ سیاه و تیره دارد. سیبیلک های کوتاه این ماهی منجر به آن شده تا چهره ای تکامل یافته تر نشان دهند. با نگاهی به سطح پوست ماهی اوزون برون متوجه برجستگی های ستاره ای روشنی می شوید . اوزون برون ماهی استخوانی محسوب می شود و از معمول ترین ویژگی های بدنی آن به وجود 9 الی 14پلاک استخوانی در ناحیه ی شکم اشاره می گردد. معادل این استخوان ها در قسمت شکم، حدود 9 الی 16پلاک  استخوانی در پشت ماهی نیز قرار دارد.

خرید مطمئن از سلطان ماهی

مجموعه بزرگ سلطان ماهی خزر از مراکز پرورش ماهی های دریایی و فروش ماهی زنده به شمار می رود . این مجموعه همواره سعی دارد تا با استفاده از علم روز و بهرگیره ی از آب دریا اقدام به پرورش ماهی باکیفیت کند که همواره تا کنون اکثر مشتریان این مجموعه رضایت کامل از کیفیت ماهی ها داشته اند.امروزه، اینترنت به عنوان یکی درگاه مهم و مناسب، تمامی افراد جهت یافتن هر نوع کالا و یا خدماتی به آن اعتماد می نمایند. شما می توانید یا مراجعه به وب سایت از خریدی مطمئن برخوردار شوید.

سلطان ماهی

همه این محصولات در مجموعه سلطان ماهی ، اعم از انواع ماهی، میگو، خرما، رنگینک و سایر محصولات جنوب در بهترین و با کیفیت ترین محصولات تامین و به مشتریان ارائه می شود. فروش آنلاین ماهی و میگو تازه شمال در جهت قرار دادن غذاهای دریایی تازه و با کیفیت در سراسر ایران آغاز به فعالیت نموده است. سلطان ماهی همواره با تمرکز بر فروش اینترنتی ماهی و دیگر محصولات دریایی ، صید روز را در تازه‌ ترین و با کیفیت ‌ترین محصولات از صیادان محلی تأمین می نماید و برای شما عزیزان ارسال می کند. سلطان ماهی به عنوان یک مرجع توزیع کننده از انواع محصولات با ارزش غذایی بالا می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت soltanmahi.com اقدام به خرید آنلاین محصولات دریایی همچون خاویار ازون برون و انواع ماهی در کیفیت بالا نمایید.

نمایش بیشتر