اخبار ورزشی

مدال طلای مبین عظیمی در تورنمنت کشتی آزاد روسیه

کشتی آزاد

بر اساس این گزارش، مسابقات بین المللی کشتی طی روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه در شهر یاکوتسک توسط دیمیتری کرکین از روسیه برگزار شد و در پایان این مسابقات در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا اسدی در دیدار اول مقابل حریف روسیه پیروز شد و در دیدار دوم مقابل حریف دیگر روسیه شکست خورد و با شکست حریف خود از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم الهی در دو دیدار نخست مقابل کشتی گیران روسیه پیروز شد و در سومین دیدار مقابل حریف مقدونیه شکست خورد و با شکست حریف خود از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم علی رضایی در اولین کشتی از حریفی از تاجیکستان گذشت و در دور بعد با نتیجه 13 بر 6 مقابل ژاگیر شخیف به مدال طلای جهان دست یافت. رضایی در سومین دیدار مقابل دیگر رقیب روسیه شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کیشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم: مبین عظیمی در دور اول عثمان نورماگومدوف از آذربایجان را شکست داد و در دور دوم زکایف از روسیه را شکست داد. در دیدار پایانی گورام چرتکویف از روسیه با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 125 کیلوگرم: سالار حبیبی در دور اول مقابل حریفی از کیشور بلاروس شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل سالاپرز از کوبا، نماینده کیشورمان حذف شد.

در این مسابقات 150 کشتی گیر از کشورهای روسیه، ایران، ارمنستان، آذربایجان، قرقیزستان، بلاروس، کوبا، مقدونیه، مغولستان، بلغارستان و تاجیکستان حضور دارند.

نمایش بیشتر