اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

مزایای استفاده از chatgpt و نحوه ساخت حساب openai

ابتدا بخوانید چت جی پی تی چیست؟ اوپن ای.آی سرویس‌های متعددی دارد، اما ساخت اکانت در یکی از این سرویس‌ها کافیست. با ثبت‌نام در یکی از سرویس‌ها به سرویس‌های دیگر دسترسی دارید. پس آموزش ساخت اکانت در Open AI برای همه سرویس‌ها کاربرد دارد. با همین آموزش را می‌توانید در ساخت اکانت چت جی‌پی‌تی استفاده کنید. chatGPT ثبت نام ساده ای دارد. برای ساخت اکانت chatGPT به یک ایمیل و شماره خارجی معتبر نیاز دارید. اکثر ایرانی‌ها به ایمیل معتبر دسترسی دارند، اما دسترسی به شماره خارجی معتبر کمی سخت‌تر است. چون اوپن ای.آی شماره‌های ایرانی را نمی‌پذیرد و در لیست تحریم خود قرار داده است. کاربران ایرانی با استفاده از شماره مجازی chatgpt به راحتی میتوانند در اوپن ای‌آی ثبت نام کنند.

اهمیت ساخت اکانت chatGPT

با ساخت اکانت در اوپن ای‌آی به خدمات زیادی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی کار خود را بسیار ساده کنید. با ثبت نام در اوپن ای‌آی می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. پس در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با ساخت اکانت Open AI آشنا شوید.

ChatGPT |OpenAI |اکانت chatgpt

مزایای ساخت اکانت chatGPT

با ساخت اکانت Open AI شما از طریق هوش مصنوعی قادر به اصلاح کارهای خود در زمینه گرامر و کدنویسی خواهید. شما می‌توانید از خدماتی نظیر محاسبه‌های پیچیده بهره بگیرید و خلاقیت خود را در سرویس‌هایی نظیر DALL E و کدکس به چالش بگذارید. شما می‌توانید از Chat GPT3 برای این کار استفاده کنید. اگر هم تخصص کمتری در زمینه هایی نظیر زبان، ترجمه، برنامه نویسی و گرافیک دارید اوپن ای‌آی می‌تواند به شما کمک کند و کارتان را راحت کند. برای استفاده از این مزایا می‌بایست شروع به ساخت اکانت chatGPT کنید.

اگرچه برای کاربران داخل ایران (که شماره تلفن همراه آن‌ها مربوط به کشور ایران است) در حال حاضر ظاهراً به دلیل برخی مشکلات امکان ثبت‌نام وجود ندارد، مگر آنکه به نوعی بتوانیم از شماره تلفن دیگری (مثل شماره‌های مجازی) استفاده کنیم. ضمن اینکه ظاهراً با آی پی ایران، صفحه ChatGPT در وب‌سایت سازنده آن، یعنی OpenAI باز نمی‌شود و لازم است به هر نحوی IP دستگاه تغییر داده شود.

البته به تازگی در وب‌سایت ChatGPT قابلیت شناسایی ابزارهای تغییر IP به کار گرفته شده است و اجازه دسترسی به سرویس ChatGPT با این ابزارها داده نمی‌شود و بسیاری از کاربران با خطای «Sorry, you have been blocked» مواجه می‌شوند. در صورت استفاده از انواع خاصی از ابزارهای تغییر آی‌پی که مثلاً به هر کاربر آی‌پی اختصاصی و ثابتی را ارائه می‌دهند یا به هر شکل تمهیدات خاص و ویژه‌ای در آن‌ها اندیشیده شده است، به احتمال زیاد مشکل برطرف می‌شود. در واقع امکان استفاده از ChatGPT بیشتر به سرور ابزار تغییر IP مربوطه و ویژگی‌های خاص آن بستگی دارد.

از ChatGPT چه استفاده هایی می توان کرد ؟

به طور کلی چت جی پی تی برای چت کردن و پاسخ دادن به سوالات خاص استفاده می‏شود. اما فهرست کارهایی که می‎توانید با استفاده از آن انجام دهید بسیار زیاد است. با اینکه این ابزار به طور مستقیم به اینترنت دسترسی ندارد و نمی‎تواند از آخرین تغییرات و تحولات باخبر باشد اما همچنان می‎تواند کاربردهای بسیار باورنکردنی از خود نشان دهد. کاربردهای ChatGPT بسیار زیاد است و تقریبا مانند یک دستیار مجازی مجهز به هوش مصنوعی برای شما کار خواهد کرد. از جمله کارهایی که می‎توانید با این چت‎بات انجام دهید:

  • کدنویسی و اشکال‎زدایی آن
  • نوشتن مقاله یا پست‎های وبلاگی
  • ترجمه
  • پیش‎نویس طرح کسب‎وکار
  • پیش‏نویس رزومه
  • نوشتن داستان و شعر
  • نوشتن آکورد و آهنگ‎سازی
  • تولید عنوان برای مقاله
  • حل مسائل ریاضی
  • کشف کلمات کلیدی مناسب برای بهینه‎سازی موتورهای جستجو
  • توصیف ساده‎تر موضوعات پیچیده

برای اینکه چت جی پی تی به این سوالات پاسخ دهد تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستور مدنظر را تایپ و آن را ارسال کنید.

نمایش بیشتر