کسب و کار ایرانی

معایب اینورتر INOT

اینورتر اینوت چیست؟

اینورتر INOT محصول یک شرکت چینی است و برای کنترل سرعت و جهت موتور استفاده می شود. بسیاری از انواع ترجمه های چینی این کار را با تغییر فرکانس انجام می دهند. این به شما کمک می کند موتور خود را بهتر کنترل کنید و رفتار آن را کنترل کنید. اینورتر را می توان یکی از بهترین محصولات چینی موجود در بازار دانست که می تواند باعث افزایش طول عمر موتور و کاهش مصرف انرژی شود. ثامن یک عمده فروش موتور درایو از برندهای معروفی مانند Innot Inverter است. لطفا برای خرید یا استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

مگه از اینورتر استفاده نمیکنی؟!

اینورترهای INOT در مدل های مختلفی تولید می شوند و از این رو برای انواع مصارف عمومی، سنگین و صنعتی مناسب هستند. سری های مختلف این اینورتر در صنایع غذایی، نساجی، برش چوب و چاپ قابل استفاده است. در برخی موارد از این اینورتر برای ساخت تسمه نقاله یا آسانسور و جرثقیل و تجهیزات تزریق پلاستیک نیز استفاده می شود. اینورتر INOT را می توان در کمپرسورها، ساخت تجهیزات سیم و کابل و برخی تجهیزات سنگبری استفاده کرد. در بین مدل های مختلف این تجهیزات، اینورترهای مناسب برای پمپ اینورتر، بوستر پمپ و مولد هوا نیز پیدا خواهید کرد.

ویژگی های اصلی Innote Engine Driver چیست؟

برنامه نویسی ساده و آسان

قابل استفاده در یک و سه خودرو

دارای مدل های مختلف با طیف وسیعی از توان و فرکانس می باشد.

دارای ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال می باشد

ارتباط شبکه از طریق پورت RS485 در برخی مدل ها

در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارد.

انواع محصول اینورتر INOT

GD10

20 دینار بحرین

GD200A

JD 350

معایب اینورتر INOT
معایب اینورتر INOT

مزایای اینورتر INOT

با استفاده از درایو موتور Inot می توان مصرف برق موتور را به میزان قابل توجهی کاهش داد. با این ترکیب و راندمان بالای اینورترها باعث کاهش هزینه های نیروی کار و افزایش درآمد شما در بلند مدت می شود. علاوه بر این ویژگی ها، قیمت مناسب اینورترهای INOT و خدمات پس از فروش عالی را نیز به این موارد اضافه کنید. در واقع، هنگام خرید و نصب Drive Innote، یک سال گارانتی دریافت می کنید که از شما در برابر مشکلات بعدی محافظت می کند. برای مشاهده برندهای چینی بیشتر به صفحه “مبدل چینی” مراجعه کنید.

معایب اینورتر INOT

مهم است که اینورتر INOT نسبت به مدل های موجود در بازار قیمت مناسبی داشته باشد. باز هم، این برای برخی از مالکان گران است. به همین دلیل این افراد ترجیح می دهند از روش های ارزان تری استفاده کنند. به یاد داشته باشید، هزینه ای که اکنون برای خرید یک واحد Inot می پردازید، هزینه های عملیاتی تجهیزات شما را کاهش می دهد. بنابراین نمی توان گفت که قیمت بالای سرمایه گذاران چینی یکی از ایرادات آن است.

یکی از معایب ترانسفورماتورهای چینی این است که نصب و نگهداری این تجهیزات کار ویژه ای است، در این صورت نمی توانید به هیچکس اعتماد کنید و باید به خاطر داشته باشید که مراجعه به نصاب غیر مجاز می تواند به تجهیزات آسیب برساند و هزینه های شما را افزایش دهد. مشکل دیگر این است که برخی از خودروهای صادراتی چینی به تکنسین های حرفه ای نیاز دارند. این ممکن است هزینه های شما را کمی افزایش دهد اما نتایج در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود.

نمایش بیشتر