اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

معرفی بهترین کلینیک برای لیزر اندولیفت پایین صورت

کاربرداندولیفت چیست؟

اندولیفت در قسمت‌های مختلف صورت و بدن، مانند ، ، ، و… انجام می‌شود که این نواحی شامل موارد زیر نیز می‌شوند:

به نقل از دکتر مولایی فر این روش از بین برنده چین و چروک صورت و لک‌های پوستی صورت است. تکنیک اندولیفت باعث از بین رفتن چربی‌های صورت شده که طی این فرآیند عمل زاویه‌سازی فک و صورت و سفت شدن پوست صورت نیز انجام می‌گیرد.

لیفت پوست صورت و رفع افتادگی گونه‌ها و همچنین عمل نیز فعال می‌شود.

چین چروک اطراف چشم از بین می‌رود، افتادگی زیر پلک در اثر تحریک کلاژن‌سازی فعال شده و تجمع چربی زیر پوست برطرف می‌شود.

چربی‌های تجمع یافته در مناطق مختلف صورت در درمان اندولیفت از بین رفته و خطوط فک در این ناحیه اصلاح شده و به اصطلاح نوعی زاویه‌سازی صورت نیز انجام می‌شود.

همانطور که اندولیفت نوعی متد چربی سوزی است، با کمک اندولیفت غبغب نیز می‌توان چربی‌های ناحیه غبغب را از بین برد.

در این روش افتادگی و شل بودن بازو تا حد ملایمی از بین رفته و ناحیه مورد درمان سفت می‌شود.

با استفاده از لیزر و توسط قطر نازک سوزن که این قطر نیز بسته به ناحیه درمان است متغیر بوده و چربی‌ها و افتادگی‌های پوست تا حد ملایمی رفع و سفت می‌شوند.

مزایای اندولیفت چیست؟

در این بخش از مقاله بررسی خواهیم کرد که مزایای اندولیفت چیست؟ و چه برتری ای نسبت به روش‌های دیگر دارد.

اندو لیفت صورت چیست؟

در این بخش از مقاله اندولیفت چیست، به معرفی اندولیفت صورت می‌پردازیم. اندولیفت صورت تکنیکی است که طی آن تمامی قسمت‌های صورت بازسازی می‌شود. آسیب‌های ناشی از آفتاب سوختگی، از بین بردن چین چروک صورت و رفع تجمع چربی در قسمت غبغب، گونه، دهان و فک در اندولیفت صورت  از بین ‌می‌روند. از بین رفتن چربی صورت در اندولیفت به این صورت است که گرمای لیزر، چربی ناحیه مورد نظر را ذوب می‌کند. در اندولیفت عمل کلاژن‌سازی تحریک شده و پوست صورت و بدن سرزنده می‌شود. افرادی که دارای پوست صورت با منافذ بزرگ و یا به اصطلاح دارای پوست پرتقالی هستند، در روش اندولیفت نور لیزر این منافذ پوستی را برطرف و درمان می‌کند. همچنین در اندولیفت ، گودی زیر چشم، پف چشم و سیاهی زیر چشم نیز برطرف می‌شود.

هزینه اندولیفت

در بخش آخر از مقاله اندولیفت چیست به بررسی عوامل موثر بر هزینه آن می‌پردازیم.

به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه را نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد، عواملی که در دخیل هستند،شامل: محلی که قرار است اندولیفت انجام شود، ناحیه مورد نیاز، مدت زمان، تعداد جلسات، میزان استفاده از قدرت دستگاه و مواد یکبار مصرف در درمان، هزینه پزشک و کلینیک هستند که در انتها در جمع بندی محاسبه می‌شوند

جوانسازی و لیفت صورت با لیزر اندولیفت

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نتایجی مشابه جراحی لیفت دارد. نتایج این روش درمانی نسبت به جراحی لیفت ، بسیار رضایت‌بخش و زیبا بوده و با حداقل تهاجم، خطرات و عوارض همراه است. اندولیفت بدون نیاز به بی‌هوشی و بستری شدن انجام می‌شود. نیازی به ایجاد برش و بخیه زدن ندارد و هیچگونه جای زخم و اسکاری بر روی پوست به جا نمی‌گذارد.

عملکرد اندولیفت

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهیم بود.

دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود که احتمالاً با آن آشنایی دارید. در مورد طول موج لیزر و دیگر نکات علمی مربوط به آن، کمی جلوتر به زبان خیلی ساده توضیح داده‌ایم؛ ولی تا همین جا بدانید که این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

در اندولیفت، برخلاف، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ یا ۳۰۰ میکرون معادل ۰.۲ یا ۰.۳ میلی‌متر) که به زیر پوست فرستاده، به بافت‌های عمقی تابیده می‌شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می‌پردازد.

میکروفیبر بسیار نازک در هنگام عبور از لایه‌های پوست، با هدایت مسیر لیزر به سمت محل مورد نظر جراح، پرتو لیزر را بر روی بافت‌های عمقی پوست متمرکز می‌کند.

آشنایی |اندولیفت کلینیک ایرانیان |اندولیفت نی نی سایت

تابش لیزر اندولیف چه نتیجه ای در بر دارد ؟

نتیجه‌ی تابش لیزر شامل موارد زیر است:

لیزر با سرعت بسیار زیادی چربی‌سوزی موضعی یا همان لیپولیز را تحریک می‌کند. شل شدگی، چین و چروک و افتادگی پوست می‌تواند ناشی از تجمع اندک چربی‌ها در زیر پوست باشد.

این روش می‌تواند افتادگی‌های کم تا ملایم پوست در ناحیه‌ی گردن، صورت و بازوها را درمان کند. لیزر با ایجاد شرایط خاصی در لایه‌ی میانی پوست، باعث القای تولید و بازآرایی کلاژن‌های پوست می‌شود. رشته‌های پروتئینی  مسئول ایجاد قوام و استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست هستند.

سلول‌های پوستی در بستره‌ای به نام ماتریکس خارج سلولی قرار گرفته‌اند که حاوی پروتئین‌ها است و فعالیت‌های خاصی را انجام می‌دهد. اندولیفت باعث تحریک و فعال شدن واکنش‌های سوخت و سازی در ماتریکس خارج سلولی می‌شود که وضعیت زیبایی و شادابی پوست را بهبود می‌بخشد.

در اثر برخورد امواج لیزر با بافت‌های بدن، انرژی نوری به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود. با گرم شدن بافت، بدن تلاش می‌کند تا دمای بافت را کاهش بدهد که این کار را با رگ‌زایی و افزایش خونرسانی انجام می‌دهد. به این ترتیب غذارسانی به پوست بهتر شده و ترمیم پوستی اتفاق می‌افتد.

تحریک چربی‌سوزی و همچنین بازآرایی عناصر بافتی در پوست، باعث کاهش حجم بافت چربی و بافت لنفاوی می‌شود. این دو از مهمترین عوامل افتادگی و شل شدن پوست هستند.

اندولیفت باعث هم تراز شدن یا کانتور و همچنین سفت شدن پوست می‌شود.

نمایش بیشتر