اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

منشن کردن در استوری چطور باعث افزایش فالوور پیج می شود؟

اگر با اینستاگرام کار کرده باشید میدانید که Buy Instagram views تاثیر به سزایی در افزایش فالوور هم خواهد داشت، و زمانی که کسی را در پیج خود منشن کنید یعنی به او اطلاع رسانی کرده اید که پست یا استوری تازه ای منتشر شده است و این کار باعث افزایش بازدید از پست یا استوری شما می شود، تعداد کامنتهای آن پست افرایش می یابد و در به تبع آن تعداد فالوورهای پیج شما نیز افزایش می یابد. منشن کردن در واقع به معنای تگ کردن هم می باشد اما با کمی تفاوت همراه است.

تعریفی از منشن و کاربرد آن

منشن یک اصطلاح انگلیسی و با لغت Mention است و به معنای اشاره کردن، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به دیگران است . وقتی کسی را منشن کنید یعنی به او اطلاع می دهید که پست یا استوری جدیدی را در پیج خود منتشر کرده اید که از او می خواهید به پیج شما مراجعه کند و پست شما را مشاهده کند.

نحوه ایجاد منشن در اینستاگرام

اگر می خواهید که کسی را منشن کنید، کافی است که نام اکانت یا همان آیدی پروفایل شخص را به همراه @ وارد کنید.در هر قسمتی از اینستاگرام که امکان نوشتن داشته باشد مانند کامنت، استوری، پست و حتی بیو( برای معرفی پیج دوم)  و … می توانید از منشن کردن استفاده کنید.

منشن کردن به این صورت است که اگر پستی را منتشر کرده اید و مثلا  پست یا استوری شما شامل تصویر دسته جمعی از خود و دوستانتان باشد و بخواهید به دوستان خود اطلاع دهید که عکس دسته جمعی خود را در پست منتشر نموده اید می توانید اسم آنها را منشن کنید.یعنی در آخر کپشن خود آی دی دوستان خود را به حالت @آی دی می نویسید.

اگر هم از پستی خوشتان آمده باشد و بخواهید آن پست را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم بتوانند از پست دیدن کنند، به بخش کامنت مراجعه کرده و پس از تایپ کامنت، آی دی پروفایل یا نام اکانت دوست خود را به همراه علامت @ کنار کامنت خود وارد کنید.دقت کنید که نام او به درستی و بدون فاصله وارد شود و زمانی منشن را به درستی انجام داده اید که به رنگ آبی شود که این روش باعث منشن اینستاگرام می شود.

چگونه متوجه منشن شدن خود شویم؟

همانطور که میدانید بخشی در اینستاگرام وجود دارد که نوتفیکیشن نام دارد و بخشی برای دریافت اعلانات است و با هر فعالیت در اینستاگرام مانند منشن شدن شما در پست، کامنت یا استوری دیگران، اعلانی در نوتفیکیشن دریافت خواهید کرد و به شما از آن طریق به اطلاع داده خواهد شد که توسط چه کسی منشن شده اید، اگر اعلانی دریافت نمی کنید به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید.

شباهت و تفاوت تگ کردن با منشن در اینستاگرام

تگ کردن یک از اصطلاحات اینستاگرام است که به معنی برچسب زدن می باشد که باید آی دی اکانت افراد را در تگ کردن استفاده کنید.تگ کردن برای اطلاع رسانی اکانت مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی شبیه منشن کردن دارد، با هر دو روش فرد موردنظر که تگ یا منشن شده است اعلانی دریافت خواهد کرد.

ترفندهای افزایش منشن در اینستاگرام

منشن کردن در اینستاگرام باید یا  ترفندهایی انجام شود که نتایج مطلوبی حاصل شود ما دراین بخش به ترفندهایی اشاره خواهیم کرد که توصیه ما استفاده از روش و ترفندهای زیر است .

 برگزاری مسابقه

یکی از روش هایی که می توانید منشن های خود را افزایش دهید استفاده از طرح هایی مانند مسابقه است. مثلا در مسابقه با وعده دریافت جایزه، افراد را به منشن کردن دوستان خود تشویق کنید.

با این ترفند می توانید افراد زیادی زیادی را به پیج خود هدایت کنید که جز فالوورهای شما نیستند. در نهایت افراد جدید جز فالوورهای شما می شوند و از پست های شما دیدن می کنند

  • درخواست از فالوورها جهت منشن کردن دوستان

به ساده ترین راه می توانید منشن های خود را افزایش دهید، یعنی از فالوورهای خود درخواست کنید تا دوستان خود را در پست شما منشن کنند، مثلا هنگامی که پستی را انتشار می دهید در رابطه با افراد با ویژگی های خاص می باشد می توانید از فالوورها بخواهید دوستانشان را که با پست شما متناسب هستند را منشن کنند.

  • استفاده از ربات منشن اینستاگرام

ربات هایی وجود دارد که می توانید به وسیله آنها منشن کنید، عملکرد این ربات ها به این صورت است که در فواصل زمانی معین منشن را انجام می دهند که عملکرد آنها جریمه ای از اینستاگرام را در بر نخواهد داشت.این ربات ها تست شده هستند و سپس از سمت سایت های ارائه دهنده به شما تحویل داده می شوند.

  • استفاده از پنل های افزایش منشن

پنل هایی برای منشن کردن طراحی شده است که توسط آنها می توانید فالوورهای یک پیج را برای منشن خود انتخاب کنید.دراین پنل می توانید افرادی را با انواع اکانت ها چه ایرانی و چه خارجی و براساس موقعیت شهر و زندگی، جنسیت یا سن و هدف منشن خود قرار دهید.

جلوگیری از منشن کردن در اینستاگرام

زمانی که تمایلی ندارید که کسی شما را منشن کند و بخواهید از منشن شدن جلوگیری کنید می توانید به  تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید و تنها کسانی می توانند شما را منشن کنند که شما آنها را تایید کنید، تغییر دادن نام کاربری، بلاک کردن افراد و حذف آنها از لیست فالوورهای خود باعث جلوگیری از منشن شدن می شود.

آیا امکان خرید منشن اینستاگرام وجود دارد؟

یکی از روش های ساده و سریع در افزایش منشن اینستاگرام خریدن آن از سایت هایی است که در زمینه های دیجیتال مارکتینگ و خدمات بازاریابی فعالیت می کنند،  یکی ازسرویس های آنها فروش منشن به کاربران اینستاگرام است، برای خرید منشن باید پست خود را به همراه تعداد منشن هایی که لازم دارید و به شرکت تحویل دهید تا بعد از پرداخت هزینه در سایت و ثبت، سفارش شما را انجام دهند.

تکنیک‌های افزایش منشن در اینستاگرام

Mention کردن در اینستاگرام، باعث می‌شود شما به مشتریان زیاید معرفی شوید. و این، به نوعی به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند. ولی باید سعی کنید از این قابلیت، به درستی استفاده کنید. چون در غیر این صورت، امکان دارد در مخاطبان خود حس ایجاد مزاحمت ایجاد کنید. در ادامۀ این مطلب، می‌خواهیم شما را تکنیک‌های افزایش فالوور با منشن اینستاگرام آشنا کنیم.

2 تکنیک افزایش فالوور با منشن اینستاگرام کدام است؟

در ادامه 2 ترفند خیلی مهم در افزایش فالوور با منشن بیان کرده‌ایم:

  1. از دنبال‌کننده‌های خود بخواهید که دوستان خود را در زیر پست شما منشن کنند.
  2. برای افزایش منشن اینستاگرام خود، مسابقه برگزار کنید.

منشن کردن چطور باعث افزایش فالوور پیج می‌شود؟

یکی از راهکارهایی که در افزایش منشن اینستا و در نتیجه افزایش فالوور با منشن اینستاگرام موثر است، منشن افراد در استوری است. وقتی شما در استوری خود، یک پیجی را منشن می‌کنید، اگر محتوای شما با علایق آن شخص، یا با حوزۀ کاری آن پیج، مرتبط باشد، و هم‌چنین، بتوانید با به‌کار بردن واژه‌های مناسب، احساسات آن شخص را تحت تاثیر خود قرار دهید، با اطمینان به شما می‌گوییم که بازخورد مثبت و قابل قبولی دریافت خواهید کرد.

نکته مهم

اولین نکته‌ای که در هنگام استفاده از این استراتژی باید بدانید، انتخاب پیج مناسب و هدف، برای منشن کردن است. توجه داشته باشید که حوزۀ کاری و فعالیت پیجی را که انتخاب می‌کنید، مرتبط با فعالیت شما باشد، تا در آخرِ کار، این، مخاطب هدف شما باشد که به پیج شما سرازیر می‎شود، نه هر شخصی که ارتباطی با کار و فعالیت پیج شما ندارد.

در نهایت

افزایش فالوور با منشن اینستاگرام، برای خیلی از افراد، به نتیجه رسیده و اگر شما هم از این روش به نحو خلاقانه‌ای استفاده کنید، به‌راحتی می‌توانید بازدید پست، استوری و در کل، محتواهای اینستای خود را افزایش داده و فالوورهای هدف خود را جذب کنید. از همین امروز، به فکرش باشید؛ چرا که نه!

نمایش بیشتر