اقتصادی

مهری و محمد منتظر دو چالش مهم استقلال در آستانه شروع لیگ برتر

بودجه |خبرنگار |علم

باشگاه استقلال هنوز قرارداد دو بازیکن خود را ثبت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان بازرسی و کارگروه راستی آزمایی قرارداد باشگاه‌های لیگ برتری به باشگاه استقلال تأکید کرده که برای رعایت سقف بودجه باید برخی قراردادهای بازیکنان اصلاح شود.

در همین راستا باشگاه استقلال یکسری قراردادهای بازیکنان حود را اصلاح کرد تا به سقف قرارداد برسد و قرارداد آرمین سهرابیان و سید ابوالفضل جلالی با تغییرات در متن قرارداد ثبت شد.

دیروز فرشید سمیعی عضو هیات مدیره این باشگاه در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که منتظر تایید نکونام برای عقد قرارداد با محمد منتظر هستند اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که اگر با این بازیکن قرارداد امضا شود سقف بودجه آبی ها از حد مجاز بالاتر می رود. این موضوع در مورد سعید مهری هم صدق می کند. این بازیکن که قراردادش را با استقلال فسخ کرده باید قرارداد جدید امضا کند اما امضای قرارداد جدید یعنی تعهد جدید برای استقلال که همین باعث می شود هزینه از سقف بودجه بیشتر شود و در نتیجه به نظر می رسد باشگاه استقلال نتواند با این دو بازیکن قرارداد امضا کند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.