اقتصادیکسب و کار ایرانی

مودم روتر adsl2 plus بی سیم یوتل مدل a154

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل A154 توانایی برقراری ارتباط با اینترنت تا سرعت ۲۴ مگابیت بر ثانیه در دانلود و ۲ مگابیت بر ثانیه در هنگام آپلود را داراست. هم چنین امکان ایجاد شبکه بی سیم با سرعت انتقال داده ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه از دیگر قابلیت های مودم روتر UTEL A154 نسبت به مودم ADSL می باشد.

آی تی |استاندارد |ایران

درگاهها و کلیدهای مودم روتر UTEL A154

اگر شما به قسمت پشت مودم UTEL A154 و مودم یوتل V301 توجه نمایید به ترتیب از سمت راست می‌توانید یک آنتن برای اتصال به صورت بی‌سیم با توان ۵dBi، کلید پاور دستگاه، درگاه ورودی آداپتور برق ۱۲ ولت ۵۰۰ میلی‌آمپر، ۴ عدد پورت شبکه یا RJ-45 زرد رنگ برای اتصال به صورت باسیم از طریق کابل شبکه و یک پورت طوسی رنگ برای اتصال کابل تلفن که RJ-11 است را مشاهده می کنید.

نمای جلویی

از قسمت روبه‌رو که به این محصول نگاه کنید، از سمت چپ اولین LED مربوط به پاور (Power) است و برای نمایش روشن و خاموش بودن دستگاه به کار می‌رود. در کنار LED پاور، LED مربوط به DSL قرار دارد و بعد از آن LED به نام Internet برای نمایش اتصال اینترنت است.چراغ LED بعدی LANمی باشد که نمایانگر ۴ پورت شبکه‌ی محصول هستند.

بعد از LED شبکه‌، LED مربوط به اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) است قرار دارد که برای نمایش فعال‌بودن اتصال بی‌سیم به کار می‌رود. در کنار این LED می‌توانید LED تعبیه شده روی آن که مربوط به WPS را بیابید که به شما روشن یا خاموش بودن WPS را نشان می‌دهد.

بر روی مودم UTEL A154، دو کلید قرار دارد که کلید سمت چپ برای روشن و خـاموش کردن اتصـال بی‌سیم (Wi-Fi) است و در کنار کلید روشن و خاموش کردن اتصال بی‌سیم، کلید WPS قرار دارد.

قابلیت WPS

WPS که مخفف عبارت WiFi Protected Setup است.با استفاده از دکمه WPS می توانید دستگاه های خود را بدون وارد کردن پسورد به روتر متصل کنید.

 

آنتنپـرقـدرت

مودم UTEL A154 از استاندارد وایرلس ۸۰۲٫۱۱b/g/n بر روی باند 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند و در واقع یک مودم ADSL Plus است که از یک آنتن خارجی و ثابت با قدرت 5 دسیبل پشتیبانی می‌کند تا رنج شبکه وایرلس بیشتر با سیگنال های قوی تر را در اختیار شما قرار دهد.

آنتن مودم UTEL A154 قابلیت پوشش دهی تا شعاع ۶۰ متری (در محیط‌ های باز) را دارد و قابلیت باز شدن و تعویض را هم ندارد.این مودم از نسل سوم (سری N) بهره می‌برد و حداکثر سرعتی که می‌تواند به شما برای برقراری ارتباط بی‌سیم ارایه دهد ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است که سرعت نسبتاً خوبی است.

 

امنیت

مودم روتر بی‌سیم UTEL A154 به استانداردهای امنیتی و رمزنگاری AES، WEP، WPA، WPA2 و WPS مجهز است و امکان فیلترسازی نشانی‌های مک آدرس و IP را فراهم می‌کند.

سرعت سرویس اینترنت و بازی آنلاین با مودم روتر یوتل A154

مودم روتر یوتل  A154  معمولا سرویس بسیار مناسبی رو به کاربران ارائه می ده، از اونجایی که اغلب گیمرها دنبال کیفیت خوب اینترنت و سرعت و پینگ خوب برای بازی های آنلاین هستن این مودم روتر رو محصول خوبی برای نیاز خود می بینند.

شکل ظاهری مودم روتر یوتل A154  

مودم روتر یوتل  A154  همانطور که داخل عکس مشاهده می کنید، ظاهر بسیار زیبا و رنگ مودم خیلی چشم نواز هستش، و از کیفیت رنگ خیلی خاصی استفاده شده، رنگ پایه مودم مشکی هستش. مودم روتر یوتل  A154   نه تنها از زیبایی خانه شما چیزی کم نمی کنه، بلکه زیبایی مناسبی هم به محیط خانه شما می ده. امیدوارم از خرید مودم روتر یوتل  A154   لذت ببرید و بهترین استفاده رو ازش داشته باشید.

جنس و سازگاری مودم روتر یوتل A154  

مودم روتر یوتل  A154  از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت هستش، و بسیار سازگار با محیط هست و البته نسبت به رطوبت تا حدی مقاوم هستش و نسبت به رعد و برق و بارون حساسیت داره و در واقع ضد آب نیست و نباید در محیط بیرونی یا همون اوت دور نصب بشه. حتما باید زیر سقف و در فضای مناسب نصب بشه. مودم روتر یوتل  A154،  بهترین مودم روتر برای مصارف خانگی و شرکتی هستش.

مشکلات در نصب مودم روتر یوتل A154  

یه موضوع بسیار مهم، همیشه سعی کنید سیم تلفن های تویه جعبه خود مودم روتر یوتل  A154  استفاده کنید، پیش خودتون نگید خوب ما سیم تلفن داریم، چون ممکنه سیم تلفن شما فرسوده باشه و اون کیفیت لازم رو بهتون نده. ضرری نداره، روی خود مودم روتر یوتل  A154 دو تا سیم تلفن هست و کیفیت خوبی هم داره. خوب از همون استفاده کنید و خساست نکنید تا یه وقت دچار مشکل نشید.

این مشکلات اغلب مشکلات پنهان هستن و معمول حتی آدمهای حرفه ایی هم خیلی در هنگام عیب یابی  این موضوع رو متوجه نمی شن و در نهایت ممکنه همین موضوع کوچیک کلی شما رو به دردسر بندازه.

که مجبور بشید حتی مودمو تعویض کنید. پس همه نکات بالا رو دقت کنید تا از خرید و استفاده لینک اینترنت خودتون لذت ببرید. راستی مودم روتر یوتل  A154  مودمیه که ازخیلی سال پیش تا الان داره تولید می شه. میتونیم بگم امتحان خودش رو پس داده. شرکت یوتل همه تست های لازم رو انجام داده و تمام عیب هاش رو برطرف کرده، فریمشو آبگرید کرده و یه چیز حرفه ایی ازش ساخته اصلا برای همینه که شدیدا طرفدار داره.

بررسی ارزش قیمت مودم روتر یوتل A154  

همونطور که در بالا بررسی کردیم واقعا ارزش قیمت مودم روتر یوتل  A154  نسبت به کیفیت و قابلیت هاش واقعا مناسب و مقرون به صرفه هستش. اگه دنبال یه مودم حرفه ایی با قیمت منطقی هستید واقعا گزینه خوبی رو انتخاب کردید.

خرید و فروش مودم روتر یوتل A154  

در خصوص خرید و فروش این مودم در بازار باید اعلام کنم خیلی پرفروش و پر طرفدار هستش و اغلب مشتری های زیادی داره و جایگاه خودش رو در بازار ایران پیدا کرده، با توجه به گارانتی خوبی هم که داره واقعا ارزش خرید رو داره و توجه های کاربران رو به خودش جلب کرده. البته قیمت مودم روتر یوتل  A154  به شدت درگیر نوسان هستش و حسابی تغییر قیمت داره و خیلی به دلار وابستگی داره و همش قیمت اون تغییر می کنه. اگه در هنگام خرید کمی دقیت کنید می تونید در زمان قیمت خوبش خرید کنید و از خرید با قیمت ارزان لذت ببرید و حسابی حالشو ببرید.

قیمت مودم روتر یوتل  A154  با توجه به قابلیت هایی که داره، در حال حاضر در بازار بسیار مقرون بصرفه به حساب میاد و قیمت مناسبی داره، در واقع قیمت یک مودم بسته به نوع کیفیت و قابلیت مودم هم داره، و در برابر کیفیتی که مودم روتر یوتل  A154  داره واقعا قیمت خیلی عالی داره و واقعا ارزون محسوب میشه، در واقع میشه گفت با قیمت مناسبی که داره برای کاربرهایی که بودجه ی کمی دارند گزینه ی مناسبیه، قیمت مودم روتر یوتل  A154  معمولا خیلی درگیر نوسان و قیمت دلار هستش و اصولا قیمتش کنترل شده نیست. و مداوم نوسان قیمت داره و همش قیمت اون تغییر میکنه، گاهی اوقات قیمت خیلی بالا میره و گاهی اوقات قیمت اون خیلی پایین میاد.

اگه کمی حواستون به قیمت های بازار باشه می تونید وقتی که قیمت اون خیلی خوب شد و اومده پایین خریدش رو انجام بدید و از خرید مودم روتر یوتل  A154  تجربه خوبی داشته باشید. اصولا هم فروشگاه اینترنتی آی تی سام بهترین قیمت خرید برای مودم روتر یوتل  A154  رو ارائه می ده. و می تونید به صورت آنلاین این محصول رو با قیمت خیلی خوب خرید کنید.

ارزش قیمت خرید و فروش مودم روتر یوتل  A154  نسبت به کیفیت و قابلیت هاش واقعا مناسب و مقرون به صرفه هستش، و در برابر کیفیتی که مودم روتر یوتل  A154  داره واقعا قیمت خیلی عالی داره و واقعا ارزون محسوب میشه، در واقع میشه گفت با قیمت مناسبی که داره برای کاربرهایی که بودجه ی کمی دارند گزینه ی مناسبیه. اگه دنبال یه مودم روتر حرفه ایی با قیمت منطقی هستید واقعا گزینه خوبی رو انتخاب کردید.

در خصوص خرید و فروش مودم روتر یوتل  A154  در بازار باید اعلام کنم خیلی پرفروش و پر طرفدار هستش، خرید و فروش خوبی هم داره و قیمت مناسبی داره و اغلب مشتری های زیادی داره و جایگاه خودش رو در بازار ایران پیدا کرده، با توجه به گارانتی خوبی هم که داره واقعا ارزش خرید رو داره و توجه های کاربران رو به خودش جلب کرده و واقعا از نظر قیمت ارزون محسوب میشه. البته قیمت مودم روتر یوتل  A154  به شدت درگیر نوسان هستش و حسابی تغییر قیمت داره و خیلی به دلار وابستگی داره و همش قیمت اون تغییر میکنه و قیمت مودم روتر یوتل  A154   در حال نوسانه.

اگه در هنگام خرید کمی دقت کنید می تونید در زمان قیمت خوبش خرید کنید و از خرید با قیمت ارزان لذت ببرید و حسابی حالشو ببرید. در مورد فروش مودم روتر یوتل  A154  هم میشه گفت بخاطر قیمت مناسب و قیمت ارزونی که داره فروش خیلی خوبی هم داره.

مودم روتر یوتل  A154  خرید خیلی بالایی داره بدلیل قیمت مناسبی که داره، در مورد خرید این مدل میشه گفت چون این مدل قابلیت های خوبی که داره و سرعت خیلی بالایی که داره باعث شده خرید آن افزایش پیدا کنه، خرید این مدل زایکسل مورد استقبال زیادی قرار گرفته و خرید این مدل افزایش پیدا کرده، پس شما میتونین براحتی مودم روتر یوتل  A154  رو خرید کنین چون واقعا مورد اطمینان میباشد.

بخاطر این همه ویژگی های خوبی که مودم روتر یوتل  A154  داره پس براحتی میتونین خرید کنین. چون مودم روتر یوتل  A154  خیلی پرطرفدار هستش خرید ان زیاد شده و در واقع خرید مودم روتر یوتل  A154  افزایش پیدا کرده. پس شما با خیال راحت میتونید این مدل رو خرید کنید. اگه در هنگام خرید کمی دقت کنید می تونید در زمان قیمت خوبش خرید کنید و از خرید با قیمت ارزان لذت ببرید و حسابی حالشو ببرید.

 

نمایش بیشتر