اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

هرآنچه که باید درباره سایبان کالسکه ای بدانید

سایبان کالسکه‌ ای جزو زیباترین و قدیمی‌ترین انواع سایبان‌هاست که همچنان بسیار پرطرفدار است. این نوع سایبان درست همانند انواع دیگر سایبان‌ها، در فضاهای باز و در قسمت ورودی یا بالای پنجره‌های مغازه‌ها، فروشگاه‌‌ها، اماکن مسکونی، اداری و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ساختمان در برابر نفوذ باران، رطوبت و آفتاب شدید حفاظت می‌کند.

برای انتخاب صحیح سایبان لازم است در ابتدا شرایط محیطی و آب و هوایی موجود را در نظر بگیرید و سپس مطابق با آن‌ها، سایبان مناسب خود را انتخاب کنید. در این بین، سایبان کالسکه ای علاوه‌ بر ظاهر زیبا، از قیمت پایین و مناسبی هم برخوردار است و امکان انتخاب آن در رنگ‌ها، طرح‌ها و ابعاد مختلف وجود دارد. در این مطلب از چیدانه همراه ما باشید تا شما را با این سایبان زیبا و کاربردی بیشتر آشنا کنیم.

انواع سایبان کالسه ای:

به طور کلی از نظر ساختاری سایبان کالسکه ای به دو دسته تقسیم ‌بندی می‌شود:

برندهای معتبر در این حوزه

  • سایبان کالسکه ای ثابت
    سایبان کالسکه ای متحرک

کاربرد سایبان کالسکه‌ ای در چه فضاهایی است؟

سایبان‌ها علاوه بر کاربری اصلی خود، به عنوان زیباسازی نمای ساختمان هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، خصوصا سایبان کالسکه ای که طراحی بسیار زیبایی دارد و در سراسر دنیا بسیار محبوب است. این سایبان‌ها به صورت سازه فولادی نورد شده و به شکل ربع دایره درست همانند سایبان کالسکه کودک طراحی می‌شوند. سایبان کالسکه ای ثابت امکان جمع شدن ندارد و سایبان کالسکه ای متحرک قابل بازوبسته شدن است. ‌‌

علاوه بر کاربری‌های گفته شده، از این سایبان‌ها به دلیل زیبایی ظاهری و پوشش‌ دهی مناسبی که دارند، برای فضاهای زیر نیز مناسب‌اند:

  • نمای ساختمان گل فروشی‌ها
  • آنتیک فروشی‌ها
  • ویلاها
  • کافی‌شاپ‌ها
  • و رستوران‌ها

روی سایبان کالسکه ای امکان چاپ نوشته برای تبلیغات یا نوشتن نام فضا وجود دارد. اگر چاپ روی سایبان برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، باید روکشی را برای سایبان انتخاب کنید که کیفیت چاپ بالایی داشته باشد.

از سایبان کالسکه ای در کیوسک‌ها و تراس‌ها مانند تراس کافی‌شاپ‌ها، استخرها و حتی خودروها هم استفاده می‌شود به هنگام نصب این سایبان باید ارتفاع آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که برای عابران مزاحمتی ایجاد نکند.

مزایای سایبان کالسکه ای نسبت به انواع دیگر سایبان‌ها

  • به دلیل دارا بودن ظاهری زیبا و کلاسیک، فضاهایی که می‌توان از این سایبان استفاده کرد، نسبت به دیگر انواع سایبان‌ها بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است.
  • نسبت به دیگر سایبان‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار است، خصوصا سایبان کرکره‌ای
  • به دلیل ساختار ربع‌ دایره‌ای، پوشش ‌دهی مناسبی دارد و قادر است از ساختمان در برابر عوامل محیطی و در زوایای مختلف محافظت کند
  • نسبت به دیگر سایبان‌ها، مقاوم‌تر و مستحکم‌تر است، در نتیجه از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار است
  • دارای ساختاری آیرودینامیکی است و به همین دلیل جهت استفاده در فضاهای بادخیز بسیار مناسب است

انواع روکش سایبان کالسکه ای

هنگام انتخاب سایبان کالسکه ای، توجه به نوع روکش بسیار مهم است. باید در نظر داشته باشید که روکش بسیار مقاوم و بادوام باشد تا طول عمر بالاتری هم داشته باشد. انواع روکش‌هایی که برای سایبان کالسکه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

پلی‌استر با روکش دو رو پی‌وی‌سی: این نوع روکش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت چاپ مناسبی هم دارد. این روکش معمولا محصول کشور آلمان و اتریش است.

ترانزیت یک رو پی‌وی‌سی: این نوع روکش هم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است اما کیفیت چاپ بالایی ندارد. این روکش در کشور ایران تولید و عرضه می‌شود.

بنر 13 انس استار: این روکش نسبت به دو مدل قبلی از مقاومت و دوام پایین‌تری برخوردار است اما کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد. این روکش محصول کشور کره است.

پارچه‌ای با رنگ و طرح‌های مختلف که اکثرا به شکل راه‌راه دیده می‌شود.

فلکسی: استفاده از این پارچه برای سایبان‌های تبلیغاتی بسیار مناسب است.

نانو: این روکش با الیاف نانو متفاوت است و منظور همان برزنت است که در اصطلاح به نانو معروف شده است.

کلام آخر:
حال که با خصوصیات و برتری‌های سایبان کالسکه ای نسبت به سایر انواع سایبان‌ها آشنا شدید، شاید بهتر بتوانید سایبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسیار مهم است که به هنگام انتخاب سایبان همه جوانب را بسنجید تا انتخاب صحیح‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.

مطالب بیشتر: سایبان کالسکه ای یکی از انواع سایبان‌هایی است که امروزه در فروشگاه‌ها، ساختمان‌ها و … مورداستفاده قرار می‌گیرد و دارای کاربردهای بسیار زیادی است. سایبان‌های کالسکه‌ای دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند که باعث می‌شود تا عملکرد خوبی را در مقایسه با سایر محصولات مشابه به شما ارائه دهند. آشنایی با ویژگی‌هایی که این محصولات دارند به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان طیف گسترده‌ای از سایبان‌ها بهترین گزینه را بر اساس شرایط و نیازهای خود برای خرید انتخاب کنید.

این سایه‌بان‌ها جز قدیمی‌ترین سایه‌بان‌هایی هستند که از گذشته‌های دور مورداستفاده قرار می‌گرفتند. یکی از ویژگی‌های کلیدی و مهمی که این محصولات دارند این است که می‌توان انواع طرح‌ها را به‌سادگی روی آنها پیاده‌سازی کرد و از این نظر محدودیت چندانی برای شما وجود ندارد. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این سایه‌بان‌ها صحبت کنیم و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم.

پس اگر شما هم علاقه‌مند به خرید و استفاده از این محصولات هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

سایبان کالسکه ای

آشنایی با سایبان کالسکه ای

شکل ظاهری این سایبان‌ها به‌صورت دوار است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا بتوانند به‌راحتی محیط را پوشانده و از ورود نور خورشید به میزان زیادی جلوگیری کنند. اگر قصد تجسم کردن این سایبان‌ها را دارید باید بدانید که آنها مانند یک‌چهارم یک کره هستند که به طور کامل می‌توانند سایه‌ای را در قسمت پایینی خود ایجاد کنند. این محصولات امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ای که دارید هریک از آنها را برای خرید انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا سایبان کالسکه ای امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار باشد قیمت مناسب آن در قبال کیفیت بالایی است که دارد. این مسئله باعث می‌شود تا اکثر افرادی که قصد خرید یک سایبان خوب و با قیمت مناسب را دارند این محصولات را برای خرید نهایی خود انتخاب کنند. در کنار عملکرد بسیار خوبی که این سایبان‌ها به شما ارائه می‌دهند باید بدانید که این محصولات دارای ظاهر بسیار جذاب و زیبایی نیز هستند.

همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید در طیف گسترده‌ای از ساختمان‌ها از آنها استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهند نهایت بهره را ببرید.

ویژگی‌های سایبان کالسکه‌ای

سایبان کالسکه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

معمولا برای طراحی و ساخت این سایبان‌ها از روکش‌های خاصی استفاده می‌شود که دارای طول عمر بالایی در برابر عوامل طبیعی مانند نور خورشید هستند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا در اثر نور خورشید آسیب چندانی به آنها وارد نشود. روکش‌های پی‌وی‌سی از جمله رایج‌ترین سایبان‌هایی هستند که امروزه برای تولید و ساخت این محصولات استفاده می‌شوند. البته باید دقت داشته باشید که از سایبان‌های ترانزیت نیز شما می‌توانید در فروشگاه‌ها و سایر ساختمان‌های خود استفاده کرده و از مزایای آنها بهره‌مند شوید.

یکی از ویژگی‌های مهم و کلیدی دیگری که سایبان کالسکه ای دارد و باعث می‌شود تا گزینه بهتری در مقایسه با سایر محصولات مشابه باشد مقاومت و استحکام بالاتر آنها است. این سایبان‌ها در اثر باد و طوفان معمولا استحکام زیادی را از خود نشان می‌دهند. بازوهایی که این سایبان‌ها دارند باعث می‌شود تا باز و بسته کردن آنها برای شما بسیار ساده و راحت باشد و مشکلی را از این نظر تجربه نکنید.

در زمان خرید این محصولات باید دقت داشته باشید که محصولات جدید و مدرن را برای خرید انتخاب کنید تا نسبت به عملکرد و کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید اطمینان داشته باشید.

مزایای سایبان کالسکه ای

آشنایی با مزایای سایبان کالسکه ای

یکی از مزایای کلیدی و بسیار مهمی که سایبان کالسکه ای دارد این است که شما می‌توانید به‌سادگی آن را نصب کنید. برای نصب کردن این محصولات شما می‌توانید از نیروهای متخصص کمک بگیرید که به میزان زیادی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. ویژگی و مزیت مهم دیگر این است که شما می‌توانید روکش‌های آنها را خودتان انتخاب کنید و از این نظر محدودیتی برای شما وجود ندارد. این قابلیت اجازه می‌دهد تا انواع طرح‌های تبلیغاتی را روی روکش‌های آنها پیاده‌سازی کنید.

یکی از مزایای دیگری که این محصولات دارند این است که عملکرد آنها به‌صورت دستی است؛ بنابراین شما می‌توانید در مواقع موردنیاز آنها را بیشتر باز کنید و در مواقعی که نیازی به آنها ندارید آنها را ببندید. در کنار این موارد باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که قیمت سایبان‌های کالسکه‌ای در مقایسه با سایر محصولات مشابه بسیار مناسب‌تر است.

شما در صورت نیاز می‌توانید از سایبان‌های کالسکه‌ای دوبل استفاده کنید که به شکلی طراحی می‌شوند که معمولا مقاومت و استحکام بسیار بالاتری را به شما ارائه می‌دهند و برای محیط‌های خاص گزینه بهتری هستند.

خرید سایبان کالسکه ای

راهنمای خرید سایبان کالسکه ای

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید سایبان متحرک هستید بدون شک نگرانی‌هایی در خصوص قیمت این محصولات در ذهن شما نیز به وجود آمده است. برای برطرف کردن این نگرانی‌ها بهتر است که ابتدا با عواملی که روی قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند آشنا شوید. از جمله عواملی که روی قیمت این سایبان‌ها تاثیرگذار هستند می‌توان به برند سازنده، متریال‌های استفاده شده برای ساخت، کیفیت ساخت این محصولات و … اشاره کرد.

آشنایی |برند |پوشش

پس در زمان خرید شما حتما باید به این عوامل دقت داشته باشید و البته از لیست قیمت این محصولات نیز استفاده کنید. برای دسترسی به لیست قیمت به‌روز و دقیق این محصولات به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات سایت ما در این زمینه بهره‌مند شوید. نکته مهم دیگری که باید دراین‌خصوص به آن دقت داشته باشید این است که حتما سعی کنید پیش از خرید به‌خوبی نیازسنجی کرده و بررسی کنید که کدام‌یک از مدل‌های مختلف این محصولات گزینه بهتری برای شما هستند.

برای بررسی این‌که کدام‌یک از محصولات گزینه بهتری برای شما هستند به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از افرادی که تجربه و تخصص بیشتری در این زمینه دارند مشورت بگیرید.

نتیجه‌گیری

سایبان کالسکه ای یکی از انواع سایبان‌هایی است که امروزه در بسیاری از ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و دارای کاربردهای زیادی است. این سایبان‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی هستند که از جمله آنها می‌توان به‌راحتی در نصب و استفاده، مقاومت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. درصورتی‌که قصد خرید انواع این سایبان‌ها را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات فروشگاه اینترنتی ما نیز در این زمینه بهره‌مند شوید.

 

 

نمایش بیشتر