اخبار استانیکسب و کار ایرانی

هر آنچه که در مورد شاتل کیش باید بدانید

همانطور که همه ما می دانیم جزیره کیش یکی از بهترین جزیره های ایران می باشد که توانسته هر ساله از سیل عظیمی گردشگر میزبانی کند. علیرغم امکانات خیلی خوبی که دارد، توانسته بازی های هیجان انگیزی را برای مسافرین فراهم سازد. شاتل کیش و همینطور پاراسل سواری جزء بازی های مهیج در این جزیره محسوب می شوند. ما در این مقاله از سایت قصد داریم سیر تا پیاز شاتل کیش را برایتان شرح دهیم؛ بنابراین اگر کیش را برای سفر انتخاب کرده اید این مقاله را از دست ندهید.

بازی شاتل کیش به چه صورت است؟

در واقع شاتل نوعی تیوپ است که داخل آن پر از هوا می باشد. این تیوپ به وسیله یک طناب به قایق وصل می شود و هنگامی که افراد بر آن سوار می شوند، تیوپ قابلیت این را دارد که بر روی آب بایستد و قایق آن را با سرعت زیاد به حرکت درآورد. حداکثر تعدادی که می توانند سوار بر شاتل شوند، 7 نفر می باشد.

شاتل کیش و شاتل سواری آنقدر هیجان آور است که مطمئنا برای بار دوم هم می خواهید آن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید افرادی که به بیماری های قلبی و ریوی مبتلا هستند بهتر است از شاتل سواری اجتناب کنند. همانطور که کمی بالاتر توضیح دادیم، در شاتل سواری هر چقدر که افراد کمتر باشد از لذت بیشتری برخوردار است. برای مثال اگر تصمیم بگیرید از این بازی به صورت تک نفره استفاده کنید، قایق جلویی شما را با سرعت بسیار زیاد به این طرف و آن طرف می کشد؛ همچنین با وجود شرایط آب و هوای کیش، لذت این بازی چند برابر می شود.

افرادی که شنا کردن بلد هستند، هیجان این بازی برایشان دو برابر خواهد شد چرا که در هنگام دور زدن ممکن است به داخل آب پرتاپ شوند؛ اما برای کسانی که شنا بلد نیستند، جای نگرانی نیست چرا که قبل از سوار شدن بر شاتل جلیقه شنا بر تن می کنند و اگر محکم دسته های شاتل را بگیرند، به داخل آب پرتاب نخواهند شد. به خاطر بسپارید شاتل سواری علاوه بر این که جنبه تفریحی دارد، نوعی ورزش هم محسوب می شود زیرا هنگام چرخید و دور زدن، آنقدر سرعت زیاد است که می بایست تمام نیرو را در عضله های خود جمع کنید تا بتوانید بدن خود را کنترل کنید.

نکته: هر چقدر که تعداد داوطلبان این بازی کمتر باشد، هیجان بیشتر خواهد شد و از آن بیشتر لذت خواهید برد.

شاتل کیش |کلوپ پنج ستاره کیش

سواحل مناسب برای رزرو بلیط شاتل کیش

ساحل سیمرغ: ساحل سیمرغ کیش ساحلی شنی می باشد که در آن دریا از ویو بسیار زیبایی برخوردار است.

ساحل مرجان: ساحل مرجان یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است که می توانید در آن با خیال راحت شاتل کیش را تجربه کنید.

ساحل تفریحی: از آنجایی که اسکله تفریحی از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است، باعث شد تا خیلی از گردشگران برای تفریح در جزیره کیش به این ساحل بیایند.

ساحل دامون: از دیگر سواحلی که می توانید در آن شاتل سواری کنید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و یا عزیزان تان بگذرانید، ساحل زیبای دامون است.

بنانا نوع دیگر شاتل: نوعی دیگر شاتل سواری وجود دارد که به عنوان بنانا شناخته شده است. در این روش دیگر خبری از تیوپ نیست و به جای استفاده از آن از شی به شکل موز استفاده می کنند. در این روش پاهای فرد باید از عضله های بسیار قوی و محکم برخوردار باشد تا بتواند جسم خود را بر روی آن کنترل کند. در هنگام سوار شدن بر آن از پوشیدن لباس و کلاه ایمنی غافل نشوید. اگر خواستید به داخل دریا پرتاب شوید اصلا نگران نترسید زیرا این حرکات کاملا برنامه ریزی شده است. در بازی شاتل سواری افراد زیر 7 سال نمی توانند از آن استفاده کنند و اما در روش بنانا همه افراد خانواده اعم از کوچک و بزرگ می توانند بر آن سوار شوند.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی در مورد شاتل کیش برایتان به اشتراک گذاشته باشیم. از این که تا پایان مقاله همراه ما بوده اید از شما سپاسگزاریم.

قیمت بلیط شاتل چقدر است؟

به طور کلی قیمت شاتل به تعداد افرادی که در آن سوار می شوند دارد. هر چقدر تعداد نفرات بیشتر باشند قطعا قیمت هم افزایش می باید.

استفاده از شاتل کیش برای بانوان

قطار سواری برای بانوان در کیش منعی ندارد و بانوان محترم می توانند مانند آقایان از این تفریح ​​آبی لذت ببرند. تنها تفاوت این است که به خانم ها لباس مخصوص می دهند تا لباسشان خیس نشود.
فرقی نمی کند از کدام اسکله استفاده می کنید، ماریناهای کیش، مرجان، سیمرغ و دامون همگی امکانات ویژه ای برای قایق های بانوان دارند.

توصیه های مهم تراوالا در قطار کیش

بسته به باشگاه کیش و اسکله ای که برای قطار انتخاب می کنید، شاتل ها انواع مختلفی دارند. یکی از محبوب ترین آنها شاتل موز یا شاتل موز است که روی یک لوله موزی شکل می نشینید و با سرعت زیاد در آب کشیده می شوید. استفاده از شاتل برای آقایان، خانم ها و کودکان بالای ۷ سال رایگان است. توصیه می کنیم افرادی که مشکلات قلبی دارند به دلیل هیجان زیاد از این فعالیت استفاده نکنند.

نمایش بیشتر