اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

پارافریز محتوای فارسی انلاین را کجا می توان انجام داد؟

ابزار بازنویسی فارسی و انگلیسی نشنت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی رایگان و با کمک هوش مصنوعی، مطالب خود را به راحتی بازنویسی و بازنویسی کنید و پس از خرید گزارش تبلیغاتی یا خرید بازپرداخت یا هر روش ضروری دیگری از این محتوا استفاده کنید به عنوان کاهش همان درصد مقالات علمی و پژوهشی.

به یاد داشته باشید که این ابزار محدود به سئوکاران نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و در هر کجا که محتوای غیر کپی و منحصر به فرد می خواهید، این ابزار فوق العاده به شما کمک می کند تا با استفاده از هوش مصنوعی محتوای بازنویسی شده ایجاد کنید.

چند نوع محتوای بازنویسی شده داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید مادی کار می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی معمولاً با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود بنابراین می توانید از خروجی این سبک بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد

بازنویسی متن کلمه به کلمه با استفاده از هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این شاید یکی از نقاط ضعف این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط مترادف ها قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان معنی اصلی ایجاد شود. .


تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی با زمان بازنویسی روزانه محدود است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن نسبت به نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف تولید کنید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

تنها محدودیت نسخه غیر تجاری این است که 3000 کلمه باید در هر درخواست رونویسی شود. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که تعداد درخواست های روزانه در نسخه رایگان محدود است و در هر درخواست تا 300 کلمه قابل کپی است.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد سوالات شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا ساخت نسخه رایگان متوقف می شود؟

نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن نشونت،برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان دارای نوشتن متن با کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

Rewrite وجود ندارد و انعکاس دو ایده کاملا متفاوت هستند که اگر به روش صحیح ترکیب شوند می توانند بهترین خروجی را داشته باشند. فقط در ترجمه کپی نمی شود یا فقط کلمات مختلف بین یکدیگر تکرار می شوند. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا در نتایج گوگل تعریف نشده و به عنوان محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد ترجمه محتوا را دارید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش چرخش محتوا

چرخش محتوا روش ها و روش های مختلفی مانند بازنویسی محتوا دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است.

در این حالت، کلمات به یک پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال، جمله “Professional Attribution Tool معرفی شده است” پس از گذراندن این روش، تبدیل به “ابزار Viewer has been overrided” می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شدند و بازنویسی انجام نشد و البته معنی جمله به بدترین شکل تحریف شد که نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها هم نمی توانند آن را درک کنند. .

چرخش راهی برای جابجایی قطعات است

با این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال بند 1 با بند 3 و بند 3 با بند 4 و بند 4 با بند 2 جایگزین می شود و در کل بندها نیز همین اتفاق می افتد. از آنجایی که هیچ بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی این سبک را تشخیص می دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته این تکنیک چرخش در صورت عدم وجود بازنویسی بهترین تکنیک چرخش محسوب می شود. زیرا معنی جملات حفظ می شود (حتی در صورت تکرار) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است که می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس ترجمه فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی تا 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و در قسمت ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که متنی را می نویسید می توانید پرینت های مختلفی دریافت کرده و آنها را بازنویسی کنید.

اما به یاد داشته باشید، بهتر است با هر بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 بازنویسی) چند پاراگراف را جابجا کنید یا متنی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد. این امر باعث می‌شود که نتوان تشخیص داد که متن در هر صورت کپی شده است.

پارافریز به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را پارافریز محتوا نیز می گویند. با ابزار پارافریز محتوا سئوسل  مقاله خود، می توانید با بالاترین کیفیت بازنویسی ماشینی را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

حتی اگر هیچ چرخش و حرکت ذکر شده ای انجام نشود و شما به سادگی متن را از یک منبع استخراج کنید، متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر خط بازنویسی، مطالب اولیه تغییر کند تا نتیجه نهایی بدون اینکه تحت هیچ شرایطی توسط گوگل شناسایی شود برای شما ارسال شود. . (حداقل در حال حاضر و با الگوریتم های فعلی).

آیا بازنویسی نیاز به اصلاح دارد؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. در برخی زمینه ها، به ویژه در زمینه های بسیار تخصصی، ممکن است اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده یافت شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

چند درصد از متن بازنویسی شده با متن اصلی یکسان است؟

شباهت یا درصد شباهت متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا عمومیت صنعت است. فیلدهای خاص با عبارات منحصربفرد و تغییرناپذیر ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی کار به دست آمده بیشتر شبیه متن اصلی باشد). طبق تست های زیاد این ابزار کاربردی است و تقریبا در هر زمینه ای قابل استفاده است و طبق یک الگوریتم پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توانم از این ابزار برای بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری خود استفاده کنم؟

هدف اولیه این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو بوده است، اما با این وجود برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای مقاصد مختلفی استفاده کنند، مثلاً برای بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد تکراری. پایان نامه ها . به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشنت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر به کاربران گرامی ارائه دهد و برای بازنویسی متون نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

نمایش بیشتر