اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

پنجره دوجداره ضد سرقت چیست؟

پنجره دوجداره ضد سرقت یکی از انواع پنجره های دوجداره است که بسته به کاربرد و نام آن از امنیت بالایی برخوردار است نسبت به سایر پنجره ها. یکی از مهمترین فواید انسان در زندگی، آرامش و داشتن محیطی امن برای زندگی و کار است. با توجه به رشد جمعیت و صنعت ساختمان و شلوغی روزانه، همه مردم خواهان خانه، ویلا، محل کار یا کسب و کار امن و مطمئن هستند تا از خود، خانواده و اموال خود مراقبت کنند.

پنجره ها نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می کنند زیرا یکی از نقاط حیاتی یک ساختمان هستند که می توانند محل دسترسی سارقان و سارقان به ساختمان باشند. با توجه به فرهنگ و لزوم استفاده از شیشه دوجداره upvc، این مقاله از پنجره شهر قصد دارد به معرفی سیستم های شیشه دوجداره و درب ضد سرقت upvc از زوایای مختلف بپردازد. شیشه دوجداره ضد سرقت برای محیطی امن و مطمئن ضروری است.

اهمیت استفاده از شیشه های دوجداره ضد سرقت

یکی از مهمترین نیازهای انسان در زندگی اجتماعی احساس امنیت، آرامش و رهایی از ترس است. انسان ها همیشه آرزوی زندگی در محیطی امن را دارند. یکی از راه های افزایش امنیت فردی و مالی در زندگی استفاده از درب و پنجره دوجداره ضد سرقت است. برای داشتن محیطی امن و مطمئن نیاز به استفاده از شیشه های دوجداره ضد سرقت داریم.

ویژگی های ضد جرم پنجره های دوجداره

درب و پنجره های دوجداره امنیتی از چهار قسمت مهم تشکیل شده است.

مشخصات

شیشه

منچ لان

مناسب

هر یک از آنها باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد.

پروفیل پنجره دوجداره upvc ضد سرقت

پروفیل پنجره دوجداره Upvc به عنوان نگه دارنده تمامی قسمت های پنجره (ابزار، شیشه، دستگیره و …) نقش مهمی در این سیستم دارد. هر چه تصویر بر اساس استانداردهای بین المللی بیشتر ساخته شود، امنیت و سیستم ضد سرقت بیشتر می شود. همچنین استفاده از برق آب (گالوانیزه) بادوام و متداول بوده و این مورد در مبارزه با سرقت درب یا پنجره upvc نیز موثر است. همچنین طراحی پنجره باید به گونه ای باشد که ارسی آن در محیط بیرون قرار نگیرد و به گونه ای قرار گیرد که سارقان نتوانند ارسی را جدا کرده و وارد محیط شوند.

امنیت |برق |جرم

نقش شیشه در مبارزه با سرقت شیشه های دوجداره

شیشه ماده اصلی پنجره های دوجداره است و اغلب بخشی از خود پنجره است. بنابراین اولین و تعیین کننده ترین مسیر برای ورود سارقان به محیط است. شیشه های دوجداره و تک جداره معمولی به راحتی در اثر فشار و ضربه شکسته می شوند. و به این ترتیب راه ورودی در وسط برای سارق تسهیل می شود. بنابراین برای داشتن شیشه های ضد سرقت باید از شیشه های ضد سرقت استفاده کنیم.

دستگیره های امنیتی درب و پنجره upvc

درهای دوجداره upvc، دستگیره ها باید از کلید استفاده کنند تا از سوء استفاده سارقان از باز شدن پنجره ها و درها جلوگیری شود. تا دیگران نتوانند آن را فعال کنند. و فقط مالک با کلید می تواند درها و پنجره های دوجداره upvc را باز کند.

رول با یراق آلات درب ضد سرقت روی پنجره های دوجداره

یراق آلات پنجره دوجداره upvc باید طوری طراحی شود که سارق به هیچ وجه و با فشار فیزیکی به پنجره نتواند به محیط نفوذ کند. به طور کلی در پنجره های دوجداره ضد سرقت از پین های قارچی شکل برای افزایش امنیت پنجره ها استفاده می شود.

یک نوع عینک ضد سرقت

عینک ضد سرقت در دو سبک

شیشه لمینت

شیشه دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله

ساخته و استفاده می شوند. استفاده از این دو نوع شیشه در طراحی باعث ضد سرقت پنجره می شود.

شیشه دوجداره لمینت:

این نوع شیشه از دو لایه بیرونی و داخلی تشکیل شده است. لایه بیرونی شامل دو لایه شیشه است که با چسب PVB به هم چسبانده شده اند. لایه داخلی از شیشه های تک جداره، معمولاً شیشه های سکوریت شده تشکیل شده است. به دلیل وجود طلق بین لایه ها، در هنگام فشار و ضربه به شیشه لمینت، شیشه لایه بیرونی ریزش نمی کند. و از این طریق از ورود سارقان به محیط جلوگیری کنید.

2. شیشه دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله:

این نوع شیشه ضد گلوله است. و اگر گلوله ای به او اصابت کند، نه در اتاق و نه در محل کار آسیبی نمی بیند. برای پی بردن به میزان مقاومت آنها در هنگام تولید این شیشه ها، توپ های فلزی با اندازه های مشخص و تا ارتفاع مشخصی پرتاب می کنند.

اهمیت استفاده از شیشه های ضد سرقت

آنها اغلب زندگی طولانی و مناسبی دارند.

آنها اهمیت جنبه ایمنی خانه ها را افزایش می دهند.

درب های ضد سرقت دارای طراحی جذاب، کاربردی و خوش طراحی هستند.

درب های دوبل ضد سرقت معمولا عایق صوتی بسیار خوبی دارند.

در مورد تعویض پنجره های قدیمی بیشتر بدانید.

نمایش بیشتر