اقتصادیکسب و کار ایرانی

چشم آنلاین بهترین فروشگاه هندزفری بیسیم واکی تاکی

چشم آنلاین بهترین فروشگاه هندزفری بیسیم واکی تاکی

از انواع هندزفری های محبوب می توانیم هندزفری بیسیم واکی تاکی را نام ببریم که بر خلاف هندزفری های معمولی، از کیفیت صدای بهتری برخوردار است و مناسب برای کسانی است که مدت زمان زیادی با تلفن خود صحبت می کنند و یا عادت به گوش دادن مداوم موسیقی دارند. هندزفری بیسیم واکی تاکی علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالا، استفاده از آن هیچ ناراحتی برای گوش های شما به همراه ندارد پس اگر به دنبال یک هندزفری همه چی تمام با ویژگی های ایده آل می باشید، ما به شما خرید این هندزفری را پیشنهاد می کنیم. در این صفحه قصد معرفی بهترین فروشگاه هندزفری بیسیم واکی تاکی از دید مردم در سال 1401 را به شما داریم همچنین انواع مدل های این هندزفری ها معرفی خواهند شد. لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی انواع هندزفری های بیسیم واکی تاکی

اگر عادت زیادی به شیندن موسیقی با هندزفری دارید و یا می خواهید در محیط کاری خود از هندزفری استفاده کنید تا سر و صدای محیط باعث اذیت شما نشود، هندزفری های بی سیم واکی تاکی می توانند برای شما مناسب باشند.

امروزه با بالا رفتن تنوع هندزفری ها، انتخاب بهترین هندزفری برای کاربران سخت شده است و مدل های زیادی از جمله سیمی، بلوتوثی و … وجود دارند که هر کدام ویژگی های مختص به خودشان را دارند.

هندزفری های بیسیم واکی تاکی به دلیل ویژگی ها و قابلیت های خاص خود، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. این هندزفری ها مدل های مختلف بادیگاردی، VOX، حلزونی، خلبانی، حنجره ای و … را شامل می شوند که همگی از نظر شفافیت و وضوح صدا، در حد عالی عمل می کنند اما بعضی تفاوت های جزئی دارند که در بخش های بعدی بررسی می کنیم :

هندزفری بادیگاردی واکی تاکی بیسیم 

یک مدل محبوب هندزفری بیسیم واکی تاکی، نوع بادیگاردی آن است که به اسم های هندزفری پلیسی و هندزفری بی سیم پلیسی نیز شناخته می شود. هندزفری بیسیم بادیگاردی واکی تاکی دارای دو فیش بیسیم می باشد که می تواند به کلیه بیسیم های واکی تاکی دارای هندزفری دو فیش وصل شود. همچنین با این هندزفری می توان بدون استفاده از دست، پیام ارسال کرد.

هندزفری برای بیسیم پلیس بادیگاردی واکی تاکی با حالت تثبیت 100 درصدی دور گوش قرار می گیرد و اگر تحرک زیاد هم داشته باشید، از داخل گوش شما نمی افتد. سیم هندزفری به صورت فنری است و می تواند برای واکی تاکی های مجاز شرکت صبا K1، کاوش 816، LPD328، طنین GP-89/GP-23 ، موتو R4، موتولارو 777،کنوود 3103، 3207، 3207new استفاده شود.

هندزفری بادیگاردی vox واکی تاکی

هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی vox یک مدل دیگر از هندزفری های واکی تاکی است که دارای دو دکمه PTT مجزا روی یقه انگشتی به صورت اتصال مجزا بر روی انگشت دست می باشد.

این مدل هندزفری از پخش شدن صدای بلندگو در محیط جلوگیری می کند و دارای شیلنگ حلزونی بی رنگ دور گوش است. برای برقراری ارتباط خصوصی مجهز است و ارتباط آسان را هنگام کار، رانندگی و … فراهم می کند. هندزفری واکی تاکی مدل vox دارای دو فیش می باشد و می تواند برای واکی تاکی های مجاز استفاده شود.

هندزفری بادیگاردی حنجره ای واکی تاکی

هندزفری بیسیم پلیس حنجره ای مثل مدل vox دارای دکمه PTT انگشتی به صورت اتصال مجزا بر روی انگشت دست می باشد اما با این تفاوت که مجهز به مکانیسم صحبت از طریق ارتعاشات حنجره بدون استفاده از میکروفن است.

این مدل هندزفری نیز از طریق شیلنگ حلزونی بی رنگ دور گوش، داخل گوش قرار می گیرد و مشابه مدل vox، مانع از پخش شدن صدای بلندگو در محیط می شود.

هندزفری خلبانی واکی تاکی

هندزفری خلبانی مجهز به مکانیسم صحبت از طریق فشردن دکمه PTT روی یقه است و یک میکروفون روی هندزفری کار گذاشته شده است که قابل تنظیم در محیط پر سر و صداست.

هندزفری مدل خلبانی واکی تاکی داخل کابین هواپیما می تواند استفاده شود و قابل استفاده برای بی سیم های واکی تاکی دو فیش است. از این هندزفری می توانید برای برقراری ارتباط خصوصی نیز استفاده کنید.

هندزفری پلیس حلزونی واکی تاکی

هندزفری حلزونی یکی از انواع هندزفری های بیسیم واکی تاکی است که دو فیش حلزونی ساده دارد و حلقه پلاستیکی مشکی رنگ به دور گوش در هنگام حرکات تند شما، استحکام بالایی برای نگهداری هندزفری دارد.

این هندزفری به شکل تک گوشی طراحی شده است و با داشتن یک گیره کلیپسی، به یقه پیراهن یا لباس شما وصل می شود. شما با استفاده از هندزفری حلزونی بیسیم واکی تاکی، با کمک شیلنگ آن که به صورت مخفی داخل گوش قرار می گیرد، می توانید مکالمه داشته باشید.

هندزفری مشتی بیسیم

هندزفری بیسیم باوفنگ با نصب بر روی سینه یا سردوشی لباس، مناسب برای مشاغل حراست ها، نگهبان ها، تکنسین های برق و … می باشد. با استفاده از این هندزفری دو فیش علاوه بر اینکه می توان صداها را شنید، با فشار دکمه ای که بر روی آن قرار داده شده است، صدا را با کیفیت فوق العاده نیز می توان ارسال کرد.

این مدل هندزفری وزن سبکی دارد و برای حمل و نقل مشکلی به وجود نمی آورد. همچنین قابل استفاده در بیسیم های زیر می باشد :

·       بیسیم واکی تاکی موتوکام mc444

·       بیسیم واکی تاکی موتوکام mc555

·       بیسیم واکی تاکی موتوکام mc666

·       بیسیم طنین gp23

·       بیسیم طنین gp89

·       بیسیم استارکام پرو

مزیت های خرید هندزفری های بیسیم واکی تاکی

  • قرار گیری مناسب داخل گوش : طراحی هندزفری های بیسیم واکی تاکی به نحوی است که به راحتی داخل گوش قرار می گیرند و لیز نمی خورند. این هندزفری را داخل گوش خود بگذارید و کارهای خود را با خیال راحت انجام دهید.
  • بدون ایجاد مزاحمت : بخش خمیده هندزفری های بیسیم پشت سر شما قرار می گیرد و دست و پای شما را هنگام کار کردن نمی گیرد.
  • قابل استفاده برای تبلت و گوشی : هندزفری های بیسیم واکی تاکی مشابه هندزفری بلوتوثی، می توانند به تبلت و گوشی نیز وصل شوند.
  • محکم شدن هندزفری به لباس : هندزفری بیسیم واکی تاکی به لباس شما وصل می شود و حتی با تحرک و فعالیت زیاد نیز از شما جدا نخواهد شد.

چشم آنلاین بهترین فروشگاه هندزفری بیسیم واکی تاکی

اگر به دنبال بهترین فروشگاه هندزفری بیسیم واکی تاکی هستید و می خواهید اورجینال هندزفری های واکی تاکی را با قیمت خوب تهیه کنید، ما به شما فروشگاه چشم آنلاین را که واقع در اهواز خیابان کاوه شرقی نبش قنادان میباشد را معرفی می کنیم.

در وبسایت چشم آنلاین cheshm-online.com همه مدل از هندزفری های بیسیم واکی تاکی موجود هستند و شما برای خرید هندزفری مد نظر خود از این فروشگاه کافیست وارد مذکور در بالا شوید. در این سایت، مشخصات و قابلیت های انواع هندزفری ها به طور کامل ذکر شده است تا شما قبل از خرید بتوانید یک مقایسه ای داشته باشید و بهترین مدل را متناسب با هزینه ای که می خواهید تهیه کنید.

همچنین شما می توانید قبل از خرید لوازم جانبی بیسیم و هندزفری بیسیم واکی تاکی از فروشگاه چشم آنلاین، از مشاوره رایگان قبل از خرید 2808-9101-021 / 09120163420 /09167352055 بهره مند شوید. کارشناسان شما را با کاربردها و ویژگی های هر یک از مدل های هندزفری آشنا می کنند تا انتخاب بهتری داشته باشید. کالایی که از فروشگاه چشم آنلاین سفارش می دهید، در چند روز آینده و در بسته بندی کاملا ایمن درب منزل شما ارسال خواهد شد.

نمایش بیشتر