اقتصادیکسب و کار ایرانی

چه گوشواره ای به موی کوتاه میاد

رن” گوشواره برای موی کوتاه

چون مو کوتاه است گوشواره توجه را به خود جلب خواهد کرد. در انتخاب رنگ گوشواره نیز دقت نمایید. رنگ این زیورآلات زیبا باید با توجه به رنگ مو و لباس انتخاب شود. گوشواره بهتر است در صورت امکان با رنگ لباس شما همخوانی داشته باشد. رنگ گوشواره را می توانید در تضاد با رنگ مو انتخاب نمایید. به عبارت دیگر اگر موی شما تیره است، از گوشواره روشن و براق استفاده کنید. اگر موی بلوند دارید، می توانید رنگ های تیره را انتخاب نمایید. این کار باعث می شود گوشواره موردتوجه قرار گیرد و دیده شود.

خرید جواهری حقانی مشهد از ویترینی متنوع و وسیع که طیف گسترده‌ای از جواهرات دست ساز و بین المللی را ارائه می‌دهد.

با موی کوتاه چی بپوشم |تاثیر گوشواره در استایل |چه گوشواره ای به چه صورتی میاد

استفاده از سنگ های مختلف رنگی، یاقوت و نگین در گوشواره بسیار حائز اهمیت است. اگر به این نوع زیورآلات علاقه مند هستید، می توانید آن ها را برای موی کوتاه مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی انتخاب رنگ بر اساس سلیقه شخصی است. با این حال نکات ذکر شده می تواند تاثیر زیادی در این انتخاب داشته باشد.

نکات کلی در خرید گوشواره برای موی کوتاه

در این قسمت به بررسی نکات تکمیلی در خرید گوشواره برای موی کوتاه خواهیم پرداخت. در انتخاب گوشواره برای چنین مدل مویی به نکات زیر توجه نمایید.

  • شما می توانید از یک نوع گوشواره برای سوراخ های مختلف گوش استفاده کنید. مثلا دو مدل مختلف گوشواره میخی در یک گوش.
  • امکان استفاده از گوشواره حاوی سنگ، زمرد و عقیق برای موی کوتاه مقدور است.
  • گوشواره های بخیه ای برای موی کوتاه بسیار زیبا هستند.
  • در استفاده از گوشواره افراط نکنید. هر گوش یک عدد یا دو عدد گوشواره کافی است.
  • استفاده از گوشواره چرم مانعی ندارد.

کلام آخر

در این مقاله به طور مفصل و جامع درباره سوال «چه گوشواره ای به موی کوتاه میاد» صحبت کردیم. اگر قصد خرید گوشواره برای موی کوتاه خود هستید، خواندن این مقاله کمک شایانی به شما خواهد نمود. شما می توانید خرید خود را از فروشگاه اینترنتی به انجام برسانید. با زودیکا قادر هستید خرید مطمئن و بی دردسری را تجربه نمایید. برای سفارش، محصولات موردنظر خود را به سبد محصولات اضافه کرده و خرید خود را تکمیل فرمایید. اگر به خواندن مقالات دیگر تمایل دارید، از سایر صفحات سایت بازدید نمایید. خرید اینترنتی طلا و جواهر با طلای 18 و 21 عیار در مدل‌های متنوع و خاص از سایت طلا و جواهر فروشی حقانی در گوگل مپ با طرح دلخواه شما ، جهت سفارش کلیک کنید

 

نمایش بیشتر