اقتصادیکسب و کار ایرانی

چگونه تلویزیون ال جی خود را آپدیت کنیم

آپدیت تلویزیون ال جی به ۲ روش آنلاین و دستی

شرکت ال جی روی نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود سیستم‌عاملی نصب کرده است که قابلیت‌های بی‌شماری دارد از جمله اتصال تلویزیون به اینترنت، قابلیت نصب انواع نرم‌افزار، اپلیکیشن‌، بازی‌ و …. اما استفاده از این قابلیت‌ها نیازمند آپدیت تلویزیون ال جی است.

به‌طور کلی به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی موجب رفع خطا و مشکلات نرم‌افزاری سیستم‌عامل آن می‌شود و از طرفی ارتقاء و افزایش قابلیت‌های تلویزیون را به‌همراه دارد.

شما با استفاده از ۲ روش آنلاین و دستی می‌توانید سیستم‌عامل تلویزیون ال جی خود را آپدیت کنید. در این مطلب از آچاره با آموزش تصویری آپدیت تلویزیون ال جي همراه ما باشید.

آپدیت |آپدیت تلویزیون ال جی 43lh549v |آپدیت تلویزیون ال جی webos

چرا تلویزیون ال جی را آپدیت کنیم؟

ال جی برای تلویزیون های خود، بین ۶ ماه تا یکسال نسخه های آپدیتی را عرضه می کند و این امکان را برای کاربر به وجود می آورد تا تلویزیون ال جی  هوشمند خود را با آخرین نسخه ارائه شده از سوی شرکت ال جی همگام سازد که برای آپدیت تلویزیون الزامی است. به طور معمول همه ما بر روی تلویزیون ال جی خود اپلیکیشن ها و برنامه هایی را نصب کرده ایم تا بتوانیم در اوقات فراغت بهترین بهره مندی را از آنها ببریم. با توجه به این موضوع به روز رسانی برنامه ها می تواند لحظات لذت بخش تری را برای شما به دنبال داشته باشد، چرا که ال جی با هر بار آپدیت کردن، آپشن های جدیدی را به تلویزیون اسمارت اضافه می کند که برای کاربران بسیار جذاب و کاربردی هستند.برای راهنمای بیشتر می توانید به angi.com مراجعه کنید.

آموزش آپدیت تلویزیون ال جی

برای به روز رسانی تلویزیون هــوشمند ال جی ۲ روش وجود دارد.

۱. آپدیت آنلاین: استفاده از سیستم‌عامل تلویزیون با استفاده از اتصال مستقیم آن به اینترنت.

۲. آپدیت دستی: دانلود فایل آپدیت تلویزیون ال جی در کامپیوتر و انتقال این فایل به تلویزیون، با استفاده از یک فلش مموری.

به روز رسانی تلویزیون ال جی به صورت انلاین

  1. ابتدا ریموت تلویزیون را در دست بگیرید و دکمه HOME یا Setting را فشار دهید.
  2. به قسمت تنظیمات رفته و بخش General را بیابید.
  3. سپس به قسمت About This TV بروید و Check For Update را انتخاب کنید تا تلویزیون به طور خودکار نسخه جدید ارائه شده را دریافت کند و شما کافی است تا آن را دانلود کرده و بر روی Install کلیک کنید. پس از اتمام این مراحل شما توانسته اید تا تلویزیون خود را آپدیت و با آخرین نسخه ارائه شده از سوی شرکت ال جی همگام کنید.

اگر می خواهید دیگر نیازی به طی کردن این مراحل نداشته باشید کافی است تا گزینه Allow Aotumatic   Update را فعال کنید و در صورت ارائه نسخه جدید، تلویزیون به طور خودکار آپدیت شود. به طور کلی شما نه تنها می توانید به اپلیکیشن ها و برنامه های خود با جدیدترین ورژن ها دسترسی داشته باشید بلکه حتی در اتصال گوشی به تلویزیون نیز می توانید از آپشن های جدیدتری استفاده کنید.

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون ال جی یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

 

نمایش بیشتر