اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

چگونه صورت چاق داشته باشیم؟

اگر گونه های برجسته و به اصطلاح چاق دارید، صورت شما جوان تر به نظر می رسد. این زمانی است که گود کردن گونه ها باعث می شود کمی بزرگتر به نظر برسید.

اگر اهل مد هستید، ممکن است به دنبال راه هایی برای چاق شدن صورت خود باشید، زیرا چهره های چاق تر محبوب هستند.

برای این کار می‌توانید از روش‌های زیبایی مانند تزریق چربی یا فیلر استفاده کنید. اما در این بین روش های طبیعی نیز وجود دارد که مورد تایید جامعه پزشکی نیست، اما بسیاری از افراد معتقدند که از آنها نتایج خوبی می گیرند.

اگر می خواهید بدانید چگونه صورت خود را حجیم کنید، برای استفاده از قوی ترین قرص چاقی صورت تا پایان مقاله با فراطب همراه باشید.

13 روش طبیعی برای چاق کردن صورت

برخی از روش‌های طبیعی و درمان‌های خانگی وجود دارد که بسیاری از افراد برای تقویت گونه‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای برخی از روش ها باید کار فیزیکی انجام دهید و برای برخی دیگر باید موضع خاص و مورد نظر را ماساژ دهید.

تمرینات صورت

به ورزش های صورت، یوگای صورت نیز می گویند. در واقع، تمرینات صورت ماهیچه ها را تحریک می کند تا جوان تر به نظر برسند.

یک مطالعه نشان داد افرادی که 30 دقیقه در روز را به مدت 8 ماه به تمرینات صورت اختصاص می‌دهند، چهره‌های سفت‌تر و جوان‌تری داشتند.

برخی از تمرینات یوگای صورت عبارتند از:

لب هایتان را جمع کنید و در حین لبخند، ماهیچه های گونه خود را بکشید. سپس انگشتان هر دست را در کنار دهان قرار دهید و انگشتان خود را برای کشیدن گونه ها هدایت کنید. 20 ثانیه ادامه دهید.

با دهان بسته، داخل دهان را با هوا پر کنید تا قسمت توخالی گونه ها پر شود. ۴۵ ثانیه در این حالت بمانید و سپس به آرامی بازدم کنید.

هنگام لبخند زدن دهان خود را به شکل O باز کنید، سپس انگشتان هر دست را در یک طرف گونه قرار دهید و به آرامی گونه خود را بالا و پایین بکشید. این کار را به مدت 30 ثانیه انجام دهید.

از آلوئه ورا استفاده کنید

کمتر کسی با فواید آلوئه ورا برای پوست آشنا نیست. این گیاه دارای آنتی اکسیدان، ویتامین C و ویتامین E است به همین دلیل بسیاری از افراد بر این باورند که اگر از آلوئه ورا برای گونه ها استفاده کنند، گونه ها شاداب و پرطرفدار می شوند.

از ماسک سیب استفاده کنید

بسیاری از مردم بر این باورند که سیب به دلیل داشتن کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان ها به جوانسازی پوست کمک می کند. برای درخشندگی صورت خود می توانید یک سیب را رنده کنید و سپس آن را روی پوست خود بمالید. 20 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب بشویید.

سیب بخور

اگر هر روز یک سیب بخورید، به دلیل مواد ذکر شده در این میوه، بافت صورتتان دیرتر آسیب می بیند. در واقع، پزشکان می گویند که سیب پوست صورت را نرم و کشیده می کند.

استفاده از گلیسیرین و گلاب

مخلوط کردن نصف لیوان گلاب و نصف گلیسیرین و مالیدن آن به صورت شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب، پوستی تمیز و هیدراته به شما می‌دهد که پوست شما را سفت و جوان می‌کند.

ژله بخور

شاید بپرسید آیا خوردن ژله برای چاقی صورت درست است؟ باید بگوییم بله. ژله در واقع به دلیل محتوای ژلاتین آن نقش زیادی با سلامت پوست دارد.

طبق تجربیات افراد مختلف، اگر جندا را حدود 3 تا 4 ماه با معده خالی بخورید، پس از مدتی تغییراتی در پوست خود خواهید دید.

استفاده از ماسک عسل

عسل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی خود می تواند تاثیر مثبتی بر چین و چروک های صورت داشته باشد. برای تهیه ماسک می توانید به مقدار مساوی عسل و گیاه پاپایا را مخلوط کرده و روی گونه های خود بمالید. 10 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

عسل بخور

با مصرف 9 تا 10 قاشق عسل در روز، علاوه بر تامین مواد مغذی پوست، آنتی اکسیدان های ارزشمندی نیز در اختیار آن قرار می دهید تا در نهایت شاهد تغییر چهره خود باشید.

از ماسک شیر استفاده کنید

به دلیل حالت آبکی و وجود پروتئین و چربی، بسیاری از افراد بر این باورند که با مالیدن شیر به گونه های خود، آن را خنک و آبدار خواهند یافت.

نوشیدن شیر

شیر حاوی بسیاری از مواد مغذی است که برای پوست ما مفید است. این مواد مغذی شامل اسیدهای آمینه، کلسیم، ریبوفلاوین (ویتامین B12)، پروتئین و ویتامین‌های A و D هستند. به همین دلیل، نوشیدن سه لیوان شیر در روز سلامت پوست شما را افزایش می‌دهد.

استفاده از روغن های گیاهی

اکثر مردم فکر می کنند که اگر روغن های گیاهی را به پوست خود بمالید، پوست شما در نهایت مرطوب، سالم و محکم می شود.

روغن بادام، روغن نارگیل، روغن آووکادو و روغن زیتون روغن هایی هستند که برای چاق شدن صورت توصیه می شوند.

استفاده از کره شی

کره شی به دلیل مقادیر بالای تری ترپن ها، توکوفرول ها، فنول ها و استرول ها دارای خواص ضد التهابی است. برخی از طرفداران توصیه می کنند 2 فنجان کره شیا را با 1/2 فنجان شکر گرانول مخلوط کرده و بعد از حمام روی گونه های خود بمالید.

این خمیر را به مدت 5 دقیقه روی گونه های خود ماساژ دهید، سپس به مدت 5 دقیقه روی صورت خود بگذارید و در نهایت با آب گرم بشویید.

آجیل و دانه بخورید

به لطف چربی‌های سالم موجود در آجیل و دانه‌ها، خوردن آن‌ها می‌تواند به داشتن پوستی جوان‌تر و صاف‌تر کمک کند.

در واقع استفاده از آجیل و دانه ها راهی مطمئن برای تقویت چهره زیر ماه خواهد بود. شما می توانید 4 نوع مغز را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

برای تهیه آن به پسته، بادام، فندق و خرما نیاز دارید. 4 عدد از هر کدام را با دو عدد خرما مخلوط کرده و در آخر خمیر درست کنید.

برای تهیه این مخلوط می توانید از شیره خرما استفاده کنید. خمیر را به قطعات کوچک تقسیم کنید و در طول روز 5 تا 10 تکه خمیر کوچک بخورید. استفاده از دانه های روغنی یک راه عالی و طبیعی برای درخشان کردن صورت است.

روغن داغ معجزه آسا برای روغن صورت

خیلی ها مدام این سوال را می پرسند که چه بخورم تا سریع صورتم چاق شود؟ پیشنهاد ما به این افراد این است که گندم بخورند.

به خصوص اگر در شام خود سالاد کاهو و جوانه گندم را بگنجانید، تاثیرات آن را در شادابی و چربی پوست صورت خود خواهید دید.

جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و B است و تاثیر زیادی در رطوبت رسانی به پوست دارد. اگر طرفدار سالاد نیستید می توانید پودر جوانه گندم را تهیه کنید و سپس با ماست ترکیب کنید.

بعد از خوردن ناهار یا شام دو قاشق غذاخوری میل کنید. بد نیست بدانید که استفاده زیاد از پودر جوانه گندم و ماست می تواند باعث چاقی در سایر قسمت های بدن شود.

بنابراین اگر فقط می خواهید مقدار بیشتری به صورت خود اضافه کنید، فقط از دو قاشق غذاخوری بعد از غذا استفاده کنید.

چه ویتامین هایی برای چاق شدن صورت مفید هستند؟

البته افزایش وزن و کاهش وزن نیاز به تلاش دارد. اگر کالری دریافتی شما بیشتر از کالری سوزانده شده باشد، اضافه وزن خواهید داشت.

ممکن است تبلیغات زیادی را دیده باشید که ادعا می کنند این ویتامین را برای افزایش وزن مصرف می کنند، اما خوردن ویتامین ها به تنهایی کالری مورد نیاز را به شما نمی دهد.

اگر در نتیجه جراحی وزن کم کرده اید، خوردن غذاهای پر کالری می تواند به رشد عضلات، تقویت استخوان ها و ترمیم بافت ها کمک کند.

تنها با تغذیه مناسب می توانید بهترین ویتامین ها را برای چاق شدن صورت خود دریافت کنید. اما من به شما خواهم گفت که کدام ویتامین ها در این زمینه کمک می کنند.

بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت

ویتامین های مختلفی که می توانند به افزایش وزن و کاهش وزن کمک کنند. یک رژیم غذایی متعادل می تواند بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما را تامین کند و بهترین ویتامین ها را برای تغذیه چشمانتان به شما بدهد.

از طرف دیگر، اگر رژیم غذایی شما بسیار محدود کننده است، مصرف مقدار کمی از مکمل های ویتامین می تواند به شما در حفظ یک رژیم غذایی سالم در صورت افزایش یا کاهش وزن کمک کند.

تولید کنندگان مکمل های ویتامین ممکن است بر روی برچسب محصولات خود ادعا کنند که این محصولات می توانند باعث تقویت، عضله سازی یا بهترین ویتامین ها برای حجیم شدن صورت شما شوند.

تغذیه مناسب از جمله ویتامین ها برای سلامتی و دستیابی به وزن مناسب ضروری است. با این حال، به خاطر داشته باشید که ویتامین های معمولی و با کیفیت بالا از کل غذاهایی که می خورید به دست می آیند.

نمایش بیشتر