کسب و کار ایرانی

چگونه مغزی درب ضد سرقت را عوض کنیم؟

تعویض مغزی قفل ضد سرقت امنیت را در صورت رخنه یا نقل مکان به خانه جدید افزایش می دهد. برای بهره مندی از این خدمات و تمرینات راسان درب را بررسی کنید.

درب های ضد سرقت به دلیل امنیت و مقاومت بالا بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه اکثر آپارتمان ها مجهز به درهای ضد سرقت هستند. قفل های ضد سرقت درب به گونه ای طراحی شده اند که حتی یک قفل ساز حرفه ای نیز نمی تواند در صورت عدم وجود قفل آن را باز کند. زمانی که قصد خرید آپارتمان یا اجاره آن را دارید، بهتر است قفل ها را عوض کنید. یک توپ یا قفل بخرید و با آموزش تعویض قفل و توپ ضد سرقت که در اختیار شما قرار می دهیم قادر خواهید بود به راحتی قفل را عوض کنید.

هنگامی که درب ضد سرقت منزل یا محل کار ما دچار مشکل می شود، اولین قدم این است که بفهمیم مشکل از کجاست و راه حل چیست. برخی از این مشکلات عبارتند از: گیر کردن در باز و بسته شدن، نبود سطل زباله. و عایق حرارتی، خرابی قفل درب ضد سرقت، تداخل یراق آلات، شکستگی لولا، عدم تنظیم صحیح درب ضد سرقت.

انواع قفل راهرو در برابر سرقت

قفل درب ضد سرقت بدون توجه به نوع درب که استفاده می کنید انتخاب می شود. یعنی می توانید از درب ضد سرقت ایران استفاده کنید. اما برای امنیت بیشتر، از یک کرک قفل با کیفیت بالا استفاده کنید.

در درب های ضد سرقت حداقل از دو نوع قفل استفاده می شود که هر کدام ساختار فنی خاصی دارند. همین تفاوت ساختار تاثیر مستقیمی بر قیمت قفل درب ضد سرقت دارد. با توجه به افزایش روزافزون سرقت در منازل و اماکن، وجود قفل گاوصندوق در درب ورودی ضروری است.

مشکل حفاظت از منزل یا محل کار با هزینه کم دغدغه مردم است و وجود درب های ضد سرقت این نگرانی ها را بسیار کاهش داده است. در ضمن توجه به کیفیت قفل های آن عامل مهمی در خرید شخصی و یا خرید اینترنتی درب ضد سرقت می باشد چرا که کیفیت و نحوه کار بالای آن از دخالت سارقان و افراد غریبه در حریم خصوصی شما جلوگیری می کند.

مراحل تعویض هاب درب داخلی بهاری درب

هر درب امنیتی دارای یک مهره قفل و ضامنی است که با چرخش کلید باز و بسته می شود. درب های امنیتی اغلب دارای دو میله هستند. قسمت بالایی مغز منطقه شب و قسمت پایینی مغز جلویی نامیده می شود.

آپارتمان |آموزش |استرس

با قرار دادن کلید داخل قفل و چرخاندن آن، زبانه قفل باز و بسته می شود. بنابراین ابتدا باید کلید را بردارید و دو پیچ پشت مغز داخل محفظه را باز کنید.

هنگامی که یک مهره قفل درب ضد سرقت خریداری می کنید و آن را در قسمت مورد نظر قرار می دهید، فقط کافی است ابتدا پیچ قسمت ورودی را ببندید و سپس دو پیچ قفل را محکم کنید، متوجه می شوید که قفل به راحتی کار می کند.

تعویض مغزی درب ضد سرقت

با دیدن دو پیچ روی کاور مغزی به راحتی می توانید آن را باز کنید. هنگام بازکردن پیچ، دست را از بیرون روی اجزای سپر مغز نگه دارید تا نیفتد.

پس از باز کردن پیچ، می توانید به راحتی مهره یا توپ قفل را از بیرون یا داخل به سمت خود بکشید. با این کار مغز قفل بیرون می آید. حالا کافی است مهره قفل را بخرید، آن را دوباره داخل در قرار دهید و پیچ ها را قفل کنید.

قفل درب ضد سرقت

نکاتی برای تعویض قفل درب ضد سرقت

اگر نمی دانید چگونه قفل درب ضد سرقت را به درستی تعویض کنید، این کار را به متخصصان بسپارید.

مطمئن شوید که نوع قفلی که بر روی درب دزدگیر تعویضی خود نصب می کنید از کیفیت خوب و استحکام بالایی برخوردار باشد.

هنگام تعویض قفل درب ضد سرقت، برای جلوگیری از آسیب دیدن سایر قسمت ها، از فشار بیش از حد خودداری کنید.

پس از برداشتن قفل، نوبت به تنظیم اتصالات می رسد، سپس باید قفل جدید را وارد و پیچ کنید.

هنگام خرید قفل درب جدید، ضخامت درب؛ طول تیر دروازه چه درب راست باشد چه چپ، درب از چوب ساخته شده است. باید به موارد مهمی مثل ضخامت درب توجه کنید که آیا درب فلزی است یا نه. و غیره

به منظور بهبود عملکرد درب ضد سرقت، لازم است پس از تعویض قفل درب ضد سرقت، آن را با روغن مخصوص یا روغن چرخ روغن کاری کنید.

قفل های ساخت ایران، ترکیه و چین در بازار موجود است که هر کدام کیفیت و کارایی متفاوتی دارند. اما کلیدهای ساخت ایران و ترکیه کیفیت بهتری دارند. هنگام خرید مراقب باشید تا دچار آسیب مغزی نشوید.

توضیحات تکمیلی در مورد کنترل درب ضد سرقت

با بررسی اجزای درب ایمنی در حین تولید متوجه شدیم که لولاها نقش مهمی در کنترل درب ایمنی دارند و زمانی که سرویس در محل انجام می شود ابتدا به این قسمت مهم و سپس به قسمت های دیگر می رود. این نشان دهنده اهمیت اشغال در عملکرد دروازه است. تنظیم درب ضد سرقت یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط ریسون در زمینه تعمیر درب ضد سرقت می باشد.

تمرکز ما همیشه بر روی استفاده اصولی از درب های ضد سرقت است، اما به دلیل کیفیت پایین برخی از قطعات و ایرادات در نصب، ممکن است به مرور زمان مشکلاتی به وجود بیاید که با اعتماد به همکاران فنی ما می توانید به راحتی آنها را برطرف کنید.

برای تنظیم درب ضد سرقت توانایی فیزیکی تعمیرکار نیز موثر است و باید بتواند لولای سنگین درب را بلند کرده و از واشر استفاده کند یا لولا را جوش دهد.

رفع صدا و تعمیر درب ضد سرقت تنها با دانش و تخصص و حذف قطعات زائد و مضر امکان پذیر است، اما متأسفانه کار سخت ما متقاعد کردن و راضی کردن مردم به صرف هزینه برای رفع ایرادات است که درست است که اکثر افراد به جای افزایش بهره وری یا استفاده حداکثری از یک دستگاه، به این فکر می کنند که با انجام آن، استرس و آسیب بیشتری را تحمل کنند و باعث آسیب بیشتر شوند.

از محبوب ترین مدل های درب ورودی می توان به درب های ضد سرقت ارزان و درب های ضد سرقت شیشه ای اشاره کرد.

نمایش بیشتر