اقتصادیکسب و کار ایرانی

چگونه کرم پودر را بهتر از روی پوست پاک کنیم؟

روش کرم پودر زدن شما صحیح نیست!

بار دیگر به نحوه  کرم پودر لاکچری کوین فرانسوی خود در آینه دقت کنید و ببینید آیا روش صحیحی دارید؟ پاسخ این سوال بیشتر از آن چیزی که فکر کنید مهم است و گاهی می‌تواند پاسخ صحیحی به سوال چکار کنیم که کرم پودر روی صورت نماسه باشد. شاید انجام این کار با روش‌های حرفه‌ای بتواند تمام مشکل شما را حل کند. اگر می‌پرسید چه روشی صحیح است ما به شما می‌گوییم. پخش کرم پودر باید از وسط صورت شروع شده و به تدریج به سمت اطراف برود. به عبارتی بهتر است ابتدا کار را با قسمت‌های پهن صورت آغاز کرده و پس از اتمام آن، به سراغ نقاطی که ظرافت بیشتری نیاز دارد بروید. در صورتی که به پوشش کمی نیاز دارید از انگشت و برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید. در آینه بررسی کنید که کرم پودر در تمام قسمت‌های پوستتان محو شده باشد. پس از اتمام کار یک پارچه یا دستمال کاغذی را به آرامی روی پوست صورتتان بگذارید و بردارید. این کار به شما کمک می‌‌‌کند تا اضافات کرم پودر جذب دستمال شده و کرم پودر روی صورت نماسد.

رنگ کرم پودر شما، تشبیه به رنگ پوستتان نیست!

نکته دیگری که باید بررسی کنید میزان مطابقت رنگ  کرم روز و شب لاکچری کوین بیز با رنگ پوستتان است. همان طور که می‌دانید هدف کرم پودر پوشاندن عیوب صورت و ایجاد پوستی یکنواخت و هماهنگ در تمام قسمت‌های صورت است نه تغییر رنگ پوست! بنابراین نیاز دارید تا نزدیک‌ترین رنگ کرم پودر را به رنگ پوست خودتان شناسایی کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. امتحان کرم پودر روی پوست دست برای تست رنگ آن کار درستی نیست. برای آنکه بتوانید نزدیک‌ترین رنگ کرم پودر به پوستتان را انتخاب کنید ابتدا سه رنگ نزدیک به پوست را انتخاب کرده و مقداری از آن را روی خط فک پایین خود بمالید. سپس در نور طبیعی دقت کنید که خط کدام رنگ روی پوست شما دیده نمی‌شود. انتخابی درست است که باعث ایجاد خط آرایشی بین صورت و گردن شما نشود.

 پوست شما رطوبت خود را از دست داده است!

اکثر مواقع پاسخ سوال شما به اینکه چکار کنیم که کرم پودر روی صورت نماسه در اصلاح این مورد خلاصه می‌شود. بنابراین حتما قبل از کرم پودر زدن به این نکته توجه کنید که پوست شما باید دارای رطوبت معمول و کافی باشد. در واقع یک آرایش جذاب در گرو یک زیرسازی عالی است. فرقی نمی‌کند پوست چرب، معمولی و یا خشک داشته باشید. در هر صورت پیش از استفاده از کرم پودر پوست خود را مرطوب کنید. با این کار کرم پودر روی پوست نمی‌ماسد و دوام بیشتری نیز خواهد داشت.

حتما ببینید:

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

کرم پودر شما با پوستتان سازگاری ندارد!

بدیهی است که انتخاب کرم پودر باید طبق نوع پوستتان صورت بگیرد. در صورتی که پوست چربی دارید، باید از کرم پودر مات و فاقد روغن و چربی استفاده کنید تا باعث جوش نشود و برق پوست صورت شما را بپوشاند. کرم پودرهای مایع با پایه روغنی نیز مناسب پوست‌های خشک هستند که علاوه بر ایجاد ظاهر مات و یک دست باعث آبرسانی به پوست نیز خواهند شد.

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

آرایش |استاندارد |برای بهتر خوابیدن کرم پودر روی صورت نی نی سایت

به اندازه کافی از کرم پودر استفاده کنید

در صورتی که لایه ضخیمی از کرم پودر روی صورتتان قرار دهید، پوست حالتی غیر طبیعی پیدا کرده و نتیجه‌ی آن به هیچ وجه زیبا نخواهد بود. اما در صورتی که تمام موارد بالا را به درستی رعایت کنید، با زدن یک لایه نازک از کرم پودر به هدف دلخواه خود خواهید رسید. با رعایت همه موارد بالا دیگر سوال چکار کنیم که کرم پودر روی صورت نماسه برای شما پیش نخواهد آمد.

حتما ببینید:

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

معرفی بهترین برندهای کرم پودر

البته قبل از هر چیزی، ابتدایی‌ترین و مهمترین راه کار مقابله با هر مشکلی در این زمینه استفاده از کرم پودر استاندارد و سالم است که به پوست شما آسیب نرساند. در ادامه به معرفی چند برند از بهترین برندهای کرم پودر می‌پردازیم.

حتما ببینید:

کرم پودر کلینیک

کلینیک جزء بهترین کرم پودرهای دنیا و انتخاب بسیاری از سلبریتی‌های معروف است. در میان محصولات کرم پودر این برند می‌توانید کرم پودر مناسب برای چهار نوع پوست را پیدا کنید. نوع اول کرم پودر فاقد چربی است که یک ضد آفتاب تمام عیار هم محسوب می‌شود.

مدل دوم دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای است که در عین پوشانندگی بی‌نظیر به شما هیچ احساس سنگینی روی پوستتان نمی‌دهد. با استفاده از این مدل، قبل از زدن کرم پودر دیگر نیازی به استفاده از مرطوب‌کننده نخواهید داشت.

محصول دیگری که میان کرم پودرهای برند کلینیک دیده می‌شود تنظیم کننده چربی بوده و برای انواع پوست مناسب است. این کرم پودر همه‌کاره شما را از ضد آفتاب بی‌نیاز می‌کند و در عین سبکی، پوشانندگی عالی هم دارد.

نوع چهارم کرم پودر کلینیک مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌ای است که حتی آن را درمان کننده آکنه نیز می‌دانند؛ زیرا دارای ترکیبات ضد حساسیت و قرمزی پوست است. بدون اغراق در میان مصرف‌کنندگان دائمی کرم پودرهای کلینیک کمتر سوال که چکار کنیم که کرم پودر روی صورت نماسه مطرح می‌شود.

حتما ببینید:‌

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

کرم پودر نارس

نارس نیز از بهترین برندهای کرم پودر دنیا است که تا ۱۶ساعت ماندگاری دارد. برندهای مطرح در این حوزه، سعی می‌کنند، علاوه بر ایجاد پوشانندگی و یکدستی روی پوست، خواصی درمانی هم برای انواع مشکلات پوستی را به محصولاتشان اضافه کنند و مواد مضر آسیب‌رسان به پوست را تا حداقل ممکن کاهش بدهند. ویژگی منحصر به فرد کرم پودر نارس جلوگیری از ایجاد حس خستگی در پوست است. وجود پلیمرهای انعطاف پذیر در این محصول مانع خستگی پوست شما می‌شود. نارس با پوشاندن تمام لکه‌های قرمز و عیوب پوستی، پوستی مخملی، یکدست و بی‌نقص را به شما هدیه می‌دهد.

حتما ببینید:

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

کرم پودر استی لودر

کرم پودر استی لودر در بسیاری از کشورهای دنیا پرطرفدار است. ایجاد آرایشی طبیعی، سبک، پوشانندگی عالی، ماندگاری تا پانزده ساعت و تنظیم چربی پوست همه از ویژگی‌های کاربردی و بی‌نظیر استی لودر است. اگر ورزشکار هستید یا تحرک زیادی در طول روز دارید می‌توانید بدون نگرانی از احساس سنگینی، ماسیدن و یا دوام نداشتن، از محصولات این برند استفاده کنید. نداشتن هیچ گونه اسانس و بو در کرم پودر استی لودر باعث شده حتی برای افراد دارای حساسیت هم گزینه مناسبی باشد.

حتما ببینید:

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

کرم پودر بیو

حتما اسم ماده هیالورونیک اسید را شنیده‌اید. این ماده شگفت‌انگیز با حضورش در کرم پودرهای بیو باعث رطوبت‌رسانی به پوست شده و همراهی آن با مواد دیگر موجود در کرم پودر باعث ایجاد خواص ضد پیری شده است. این کرم پودر برای انواع پوست مناسب است. وجود ویتامین A در آن باعث شادابی پوست و چین و چروک کمتر می‌شود.

حتما ببینید:

چکار کنیم که کرم پودر روی صورت نماسه

خرید کرم پودر با تخفیف ویژه از کمدا

اگر نگران قیمت بالای کرم پودر برندهای ذکر شده هستید، اپلیکیشن کمدا برای کمک به شما اینجا است. با کمدا همیشه با تخفیف‌های عالی و به صرفه خرید کنید. اگر کرم پودری خریده‌اید و بعدا متوجه شده‌اید که مناسب پوست شما نیست را در اپلیکیشن کمدا با قیمت مناسب بفروشید. در ادامه چند نمونه از کرم پودرهای موجود در کمدا را مشاهده می‌کنید:

حتما ببینید:

خرید کرم پودر از کمدا

خرید کرم پودر از کمدا

خرید کرم پودر از کمدا

حتما ببینید:

خرید کرم پودر از کمدا

خرید کرم پودر از کمدا

خرید کرم پودر از کمدا

شما برای سوال چکار کنیم که کرم پودر روی صورت نماسه چه راهکاری دارید؟

شما علاوه بر جواب‌های گفته شد برای سوال چکار کنیم که کرم پودر روی صورت نماسه چه پیشنهاد دیگری دارید؟ می‌توانید نظر و تجربیات خودتان را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

چگونه باید کرم پودر را روی صورت پخش کنیم؟

پخش کرم پودر باید از وسط صورت شروع شده و به تدریج به سمت اطراف برود. به عبارتی بهتر است ابتدا کار را با قسمت‌های پهن صورت آغاز کرده و پس از اتمام آن، به سراغ نقاطی که ظرافت بیشتری نیاز دارد بروید.

با چه ترفندی کر پودر روی صورت نمیماسد؟

پس از اتمام کار یک پارچه یا دستمال کاغذی را به آرامی روی پوست صورتتان بگذارید و بردارید. این کار به شما کمک می‌‌‌کند تا اضافات کرم پودر جذب دستمال شده و کرم پودر روی صورت نماید

نمایش بیشتر