اقتصادیکسب و کار ایرانی

چگونه کولر گازی گرین را گرم کنیم؟

در کولر گازی 24000 گری، کمپرسور اینورتر استفاده شده است که علاوه بر  افزایش طول عمر، آلودگی صوتی برای محیط ایجاد نمی کند و محیطی آرام و دلنشین را به آنها ارمغان می هد .قابلیت دیگر کمپرسور موجود در محصول این است که کاربران دیگری نیاز نیست در هر ساعت از شبانه روز کولر را خاموش روشن کنند خود محصول  بطور خودکار دور موتور را کم و زیاد می کند و  این عمل در  کاهش مصرف انرژی بسیار موثر است و عیب کولر گازی که مصرف برق زیاد هست را برطرف کرده هست بهتر هست مقاله میزان مصرف برق کولر گازی را مطالعه بفرمایید.

کولر گازی 24000 گری  قادر است هوا را به 4 جهت محیط پخش کند و شما دیگر مجبور نیستید برای برخورداری از هوای بهتر جای خود را عوض کنید. قابلیت اسکن این محصول می تواند حضور یا عدم حضور اشخاص در محیط را درک کند و بطور خودکار دور موتور را تنظیم کند. ما در این قسمت شما را با مزایا و سایر نکاتی که جهت خرید کولر گازی 24000 گری نیاز است بدانید، بطور مختصر آشنا کردیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کولر گازی گری میتوانید از فروشگاه اینترنتی ما بازدید کنید.

نصب در کولر گازی 24000 گری

نصب آسان و عبور انشعابات و همچنین انواع تجهیزات مناسبی كه برای كولر گازی 24000 گری در نظر گرفته شده است می‌تواند یكی از بهترین وضعیت‌های این كولر گازی باشد. با كمك راهنمایی‌هایی كه در همین وب سایت وجود دارد شما می‌توانید به صورت خودسرانه اقدام به نصب كولر گازی 24000 گری كنید، البته توجه داشته باشید كه اگر نقصی در فرآیند نصب اتفاق بیفتد از خدمات پس از فروش و گارانتی محروم خواهید شد به همین خاطر حتماً از نمایندگی‌ها اقدام به خرید كولر گازی كنید و از افرادی كه متخصص این حوزه هستند برای نصب كمك بگیرید. دقت داشته باشید در صورتی كه نتوانید از نمایندگی و افراد متخصص كمك بگیرید می‌توانید با مطالعه همین موارد به راحتی نصب كولر گازی 24000 گری را انجام دهید و دغدغه ای از نظر عملكرد آن نداشته باشید؛ بنابراین فرایند نصب آسان این كولر گازی یكی از مهم‌ترین مزیت‌های آن به شمار می رود.

فیلترهای موجود در کولر گازی 24000 گری

فیلترها وظیفه بسیار مهمی در كولر گازی انجام می‌دهند. این فیلترها می‌بایست به صورت مرتب شست‌وشو شوند تا بتوانند بیشترین راندمان را داشته باشند و هر نوع آلودگی از قبیل دود، آلاینده‌های طبیعی، گرد و خاك، ریزگردها و سایر آلودگی‌ها را به صورت كامل از محیط منزل خارج كند به همین خاطر شستشوی مرتب و سرویس كاری این فیلترها بسیار مهم می‌باشد، همچنین در این فیلترها از ویتامین‌های مختلفی نیز استفاده شده است تا از بیماری‌های پوستی در امان بمانید.

به عنوان مثال در فصل گرما كه كولر گازی وظیفه سرمایشی را انجام می‌دهد ممكن است پوست خشك شود و چین و چروك هایی را بر روی پوست خود مشاهده کنید و ممکن است پوست شما دچار بیماری های دیگری شود که این مسئله تا حد زیادی شما را نگران خواهد کرد، بنابراین این فیلتر ها در كنار اینكه هوای مطبوع و تمیزی را برای محیط منزل و یا محیط های اداری به ارمغان می آورد هر نوع ویتامینی كه برای پوستتان خوب است را نیز از خود ساطع می‌كند.

شست‌وشو و تمیز كردن این فیلترها نیز بسیار مهم می‌باشد و تقریبا باید بازه یك هفته‌ای برای تمیز كردن آنها را در نظر بگیرید. اگر به صورت مرتب و ها تمیز نشوند آلودگی كمتری جذب می‌شود و تمام آلودگی‌ها در منزل باقی خواهد ماند كه می‌تواند راندمان كولر گازی را نیز پایین بیاورد، پس حتماً از افرادی كه در نمایندگی حاضر هستند برای سرویس كاری و تمیز كردن كولر گازی و فیلترها كمك بگیرید یا اینكه از اسپری‌های مخصوص یا مراحل باز و بسته كردن كولر گازی برای سرویس كردن فیلترهای موجود كمك بگیرید.

نحوه تنظیم گرمایش اسپلیت به چه صورت است؟

برای تنظیم کولر گازی برای گرم کردن محیط بایستی مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :

  • روشن کردن کولرگازی ، همان طور که می دانید برای اعمال هر گونه تنظیمات بایستی در ابتدا کولرگازی خود را روشن کنید.
  • تنظیم دما ، در ابتدا باید حالت سرمایش را به حالت گرمایش تبدیل کنید. برای این منظور بایستی دکمه mode روی ریموت کنترل را فشار دهید. (حالت های کلی کولر گازی عبارتند از حالت فن Fan ، حالت سرما Cool ، حالت گرما Heat ، حالت خودکار Auto ، حالت خشک Dry ) برای انتخاب حالت گرمایش بایستی حالت Heat را انتخاب کنید.
  • کلیک روی دکمه Mode و انتخاب حالت گرمایش یا Heat
  • پس از انتخاب حالت کولرگازی ، با فشار دادن دکمه temp درجه کولرگازی را به مقدار دلخواه تنظیم کنید. ( شما می توانید تا دمای 30 درجه دما را افزایش دهید ) اما بهترین دما بین 20 تا 25 درجه است.

General Gold air conditioner is made in which country?

یکی از نیاز های کاربران در فصل تابستان و زمستان قرار گرفتن در دمای معتدل و مطلوب است چرا که در دما های بسیار سرد و در دما های بسیار گرم بدن واکنش های غیر عادی از خود بروز می دهد. از این رو نیاز است یک کولرگازی با نیازهای خود انتخاب کنید تا در فصل های گرم سال دچار گرما زدی نشوید و همچنین در فصل های سرد سال از قابلیت گرمایشی کولرگازی استفاده کنید.به وجود آمدن کمپانی های کولر سازی مانند کمپانی بزرگ و به نام جنرال گلد به شما در ارائه بهترین کیفیت محصول کمک شایانی می کند. جالب است بدانید کولر گازی های جنرال گلد به دو صورت تک حالته با قایلیت سرمایشی و دو حالته با قابلیت های سرمایشی و گرمایشی تولید و روانه بازار شده اند.

کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد یکی از معروف ترین و پر فروش ترین کولر های گازی در سطح جهان به خصوص ایران است. در فصل های گرم سال تهویه مطبوع محیط ، خنک کردن خانه ها ، مراکز خرید، دفتر ها ، شرکت ها ، بیمارستان ها و… با حذف گرمای عذاب آور و همچنین گرم و مطلوب کردن محیط خانه در فصل های سرد سال از جمله کارایی کولر های جنرال گلد با قابلیت دو حالته به شمار می روند.

کولر گازی جنرال گلد محصول کدام کشور است؟

جنرال گلد یکی از معروف ترین و بهترین برند های موجود در بازار است که بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد از این رو از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار به شمار می روند. کولر گازی جنرال گلد ساخت کشور چین تحت لیسانس کشور تایلند با کمپرسور توشیبا است این محصول در ایران از فروش فوق العاده بالایی به دلیل کارایی فوق العاده آن دارد.

همچنین بهتر است بدانید کولر های جنرال گلد در کشور هند نیز توسط ETA جنرال گلد Pvt تولید و به بازار عرضه می شوند. هر دو کشور بهترین محصول را با بهترین کیفیت روانه بازار می کنند. ETA  یک مشارکت سه طرفه بین فوجیتسو جنرال گلد و گروه    ETA-Asco  مستقر در دبی با دفتر مرکزی در چنای است. جنرال بهترین برندی است که در این کشور های یاد شده با بهترین و تقریبا با کیفیت یکسان به مشتریان عرضه می شوند.

از انواع کولر های جنرال گلد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر جنرال گلد مدل سوپر
  • کولر جنرال گلد مدل پلاتینیوم
  • کولر جنرال گلد مدل آلترا
  • کولر جنرال گلد مدل ویتالی
  • کولر جنرال گلد مدل اینورتر
  • کولر جنرال گلد مدل اکو
  • کولر جنرال گلد مدل دلتا
  • کولر جنرال گلد مدل ایستاده

مزایا و معایب کولر های جنرال گلد

از مزایای کولر های گازی جنرال گلد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهویه مطبوع
  • قیمت بسیار مناسب ، به گونه ای هر قشری توانایی خرید این محصول را به خصوص از سایت جنرال گلد دارند.
  • خنک کنندگی بسیار عالی
  • کم مصرف
  • گاز مصرفی R410
  • بی صدا
  • مجهز به فناوری اینورتر و… از جمله مزایای کولر های جنرال گلد هستند.

به طور کل هر محصولی دارای برخی معایب است ولی به طور اختصار می توان گفت کولر های جنرال گلد به دلیل اینکه هدف اصلی خود را رضایت مشتری قرار داده اند از این رو می توان گفت  هیچ گونه معایبی در خصوص کولر های گازی جنرال گلد وجود ندارد.

نمایش بیشتر