کسب و کار ایرانی

کدام مدل هودی ترند سال است؟

کدام مدل هودی ترند سال است؟

هودی ها از مهمترین پوشاک زمستانی و پاییزی هستند که استایلی راحت و آرامش بخش برای شما به وجود می آورند. یک هودی شیک و ارزان قیمت در کنار انواع لباس های زمستانی، بهترین لباسی است که در این فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشاک خاص و زیبا با تنوع قابل توجهی تولید و ارائه می شوند که هر یک از آن ها با سلیقه برخی از خانم ها همخوانی دارد. شکل و طراحی هر یک از انواع هودی های زنانه در طول سال های متمادی با تغییرات زیادی همراه شده است. به همین خاطر در این بخش برخی از هودی های ترند را در ادامه بررسی می کنیم.

جدیدترین هودی های امسال

در سال جاری بهترین هودی ها در دنیای مد و لباس بانوان ارائه شده اند که هر یک از آن ها بر زیبایی ظاهر خانم ها می افزایند. این مدل لباس های زنانه بر اساس نوع پارچه به کار رفته، قد و ابعاد لباس، ابعاد آستین، فرم و مدل یقه لباس دسته بندی شده و هر یک از آن ها از ویژگی های ظاهری به خصوصی برخوردار هستند. در صورتی که شما هم به دنبال یک لباس زمستانی آزاد و راحت می گردید، هودی ها را انتخاب کنید! برخی از جدیدترین هودی های امسال را در ادامه مشاهده می کنید:

هودی های آستین کیمونو

یکی از جذاب ترین هودی هایی که در دنیای امروز طراحی و آماده سازی می شوند، هودی های کیمونو هستند. این هودی ها با آستین های آزادی طراحی می شوند که نمایی جذاب به ظاهر و استایل شما می دهند. این هودی ها در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید و طراحی شده و برای دخترخانم ها بهترین انتخاب به شمار می روند. داخل برخی از انواع این هودی ها کرک دار است و به همین خاطر گرمای بیشتری در استایل زمستانی شما به وجود می آورند.

هودی های آف شولدر

یکی از دسته بندی های مهم و جذاب انواع هودی های زنانه، مدل های آف شولدر هستند که با طرح ها و رنگ های متنوعی آماده سازی شده و روانه بازارهای خرید و فروش پوشاک می شوند. این هودی ها با پارچه های مخملی گرم نیز قابل تولید بوده و بسیار جذاب هستند. خانم ها از آن ها در کنار لباس های راحتی، پالتوها و کاپشن های زمستانی و… استفاده می کنند. قد این مدل هودی ها اغلب کمی کوتاه تر از سایر طرح ها است. در قسمت پایینی برخی مدل های هودی آف شولدر کش دوزی شده است. این کش دوزی ها در سر آستین های این پوشاک نیز مشاهده می شوند. انواع آن ها در کنار استایل های کژوال و روزانه بهترین انتخاب به شمار رفته و زیبایی قابل توجهی دارند.

هودی های فانتزی و دخترانه

این مدل هودی ها نیز یکی از جذاب ترین انتخاب های خانم ها به شمار می روند. این هودی های جذاب با طرح های کارتونی و شیکی تولید و طراحی می شوند که هر یک برای دخترخانم های نوجوان و جوان بهترین انتخاب خواهند بود. شما می توانید مدل های کلاه دار و بدون کلاه این هودی ها را در دسترس داشته باشید. هر یک از این هودی ها با الیاف باکیفیتی تولید می شوند که برای استفاده روزانه مناسب خواهند بود.

هودی جیب کانگورویی

یکی از مهمترین دسته بندی های هودی دخترانه مدل های جیب داری هستند که در بخش جلویی دارای یک جیب بزرگ بوده و بسیار کاربردی طراحی شده اند. جیب بزرگ به کار رفته در قسمت میانی این هودی ها امکان قرارگیری وسایل دم دستی شما را در خارج از منزل فراهم می کند. این مدل هودی ها هم برای خانم ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار گرفته و از ساختار زیبایی برخوردار هستند. این هودی ها نیز در مدل های کلاه دار و بدون کلاه، توکرک و بدون کرک تولید و آماده سازی می شوند. بر روی برخی از آن ها نوشته های انگلیسی چاپ شده، طرح های فانتزی و… مشاهده می شود.

هودی های بهاره

یکی از پرفروش ترین انواع هودی های زنانه، مدل های زنانه ای هستند که با پارچه هایی نازک تر طراحی شده و برای فصول گرم تر سال نیز کارایی دارند. این مدل هودی ها گرمای مدل های زمستانی و پاییزی را ندارند و با قد کوتاهی طراحی می شوند. در طراحی آن ها از کلاه و بندیلک نیز استفاده می شود که ظاهری جذاب به لباس مورد نظر شما می دهد. بر روی برخی مدل های آن ها نوشته های چاپی انگلیسی نیز درج می شوند. همچنین شما میتوانید برای خرید هودی لانگ و انواع لباس ها به شنل مراجعه کنید.

کدام مدل هودی ترند سال است؟
کدام مدل هودی ترند سال است؟

هودی های چند رنگ

هودی های چند رنگ نیز با طراحی ویژه ای در دنیای مد و لباس ارائه می شوند. این هودی ها در بخش کلاه با یک رنگ دیزاین شده و آستین های آن ها رنگ دیگری دارند. رنگ کلی هودی نیز با تناژ روشنی انتخاب می شود که با بقیه رنگ ها همخوانی دارد. این مدل هودی ها در کنار شلوارهای جین و کفش های کتانی اسپرت ظاهری جذاب و خاص به استایل خانم ها می دهند.

هودی های تدی

هودی تدی یکی از جذاب ترین لباس های دخترانه در دنیای مد و لباس است که با پارچه های به خصوصی طراحی و آماده سازی می شود. این مدل هودی ها با پارچه های نرم و راحت تدی دیزاین می شوند و هر یک از آن ها زیبایی استایل خانم ها را افزایش می دهند. این پوشاک برای استفاده در منزل بهترین انتخاب به شمار می روند. برخی از مدل های آن ها نیز در کنار لباس های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند.

هودی های کوتاه دخترانه

یکی دیگر از دسته بندی های هودی در دنیای مد و لباس زنانه، مدل های کوتاه هستند که با ظاهری اسپرت و خاص طراحی می شوند. سر آستین ها و بخش پایینی این هودی با کش فیت می شود و ظاهری جذاب به استایل های اسپرت و خاص خانم ها می دهند. استفاده از آن ها برای استایل کژوال زنانه کارایی خواهد داشت و ظاهری شیک به استایل خانم ها می دهد.

پرفروش ترین مدل های هودی

برخی از مدل های هودی در فروشگاه های لباس زنانه با فروش و استقبال بی نظیری رو به رو شده اند. برخی از آن ها قیمت به صرفه ای داشته و برخی با مدل های همه پسندی طراحی و دیزاین شده اند. در ادامه برخی از مهمترین دسته بندی های هودی زنانه و دخترانه را بررسی می کنیم:

  • هودی های رنگین کمانی
  • هودی پتویی حوله ای ست
  • هودی لش خرگوشی اسپرت
  • هودی های بهاره رنگارنگ
  • هودی رنگی ساده
  • هودی لانگ کرکی در مدل خرگوشی
  • هودی اسپرت ناسا تو خز
  • هودی طرح پاندا
  • هودی دو جیب اسپرت

جمع بندی

در این بخش در رابطه با برخی از پرفروش ترین دسته بندی های هودی اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از این هودی ها یک انتخاب مناسب در زندگی امروز به شمار می روند که کار دیزاین استایل روزانه شما را ساده تر می کند. برخی از این هودی ها به تنهایی در کنار شلوارهای روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. برخی نیز در کنار پالتوها و سیوشرت های اسپرت زنانه مورد استفاده هستند. هر یک از هودی های زنانه با قیمت و هزینه به خصوصی در دسترس خانم ها قرار می گیرند. شما می توانید انواع آن ها را برای مصارف روزانه خریداری کنید.

نمایش بیشتر