اخبار استانیکسب و کار ایرانی

کدام کشتی آکواریوم کیش بهتر است؟

جزیره کیش به لطف وجود آب های نیلگون خلیج همیشگی فارس، تفریحات فراوانی را به مهمانانی که پا به این خاک می گذارند؛ در نظر گرفته است. این تفریحات طیف بسیار گسترده ای دارد. این گستردگی می تواند نیازهای همه، چه آن هایی که به دنبال هیجان هستند و چه آن هایی که به دنبال آرامش و دیدن زیبایی های خلیج فارس به جزیره آمده اند را برطرف کند. کشتی های تفریحی یکی از محبوب ترین تفریحات کیش است که تقریبا همه کسانی که به جزیره سفر می کنند حداقل یک بار حضور در آن ها را تجربه خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم آشنا کنیم.

کشتی های تفریحی کیش از جمله کشتی آکواریوم کیش همراه با جنگ و سرگرمی و سرو غذا هستند. در واقع شما می توانید با رزرو کشتی‎ تفریحی کیش بهترین اوقات را در جزیره برای خود رزرو کنید. بسیاری از گردشگران درباره قیمت و نرخ کشتی‎های تفریحی سوالاتی دارند. در این باره باید گفت این مساله مستقیما به نوع غذا، دسر، پیش غذا، برنامه‎هایی که برای سرگرمی تدارک دیده شده‎اند و در نهایت خود کشتی بستگی دارد. سوال دیگری که بسیاری از متقاضیان بلیط کشتی های تفریحی کیش مطرح می کنند؛ این است که کدام کشتی تفریحی کیش بهتر است ؟ در این باره ما لیستی از بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم برای شما آماده کرده ایم. این لیست هم اطلاعات مختصر و مفیدی درباره این کشتی ها در اختیار شما قرار می دهد و هم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به مقایسه پرداخته و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

لیست بهترین کشتی تفریحی کیش

اما قبل از اینکه به معرفی بهترین کشتی تفریحی کیش بپردازیم، لازم است آن ها را به دو دسته کشتی های تفریحی آکواریوم کیش و کشتی تفریحی گردشی تقسیم کنیم. کشتی آکواریوم دارای کف شیشه ای و پنجره هایی در عمق آب است که شما می توانید در تور کیش بلیط این نوع کشتی را رزرو کرده و از پشت پنجره های آن از تماشای موجودات آبزی لذت ببرید. کشتی های تفریحی گردشی عضو آن دسته هستند که با برگزاری جنگ های شبانه شاد بر روی آب های خلیج فارس به یک کنسرت بر روی دریا تبدیل می شوند.

آدرس پارک دلفین کیش |بهترین تفریحات آبی کیش |پارک دلفین کیش

کشتی آکواریوم طوطیا کیش

این کشتی در لیست بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم قرار دارد. طوطیا دارای کف شیشه ای است که می توانید در مدت زمانی که در این کشتی هستید ستاره های دریایی و دیگر موجودات آبزی که در خلیج فارس زندگی می کنند را مشاهده کنید همچنین مسئولان این کشتی برنامه های شاد و مفرحی نیز برایتان تدارک دیده اند. در واقع شما با رزرو بلیط کشتی آکواریوم طوطیا کیش با یک تیر دو نشان زده اید، هم از تماشای زیبایی های دنیای زیر آب لذت می برید و هم روز شادی را سپری می کنید.

کشتی تفریحی نوید کیش

شاید بپرسید که بهترین کشتی تفریحی از نظر مردم حتما نوید دریا است اما بهتر است بدانید که یکی دیگر از بهترین کشتی تفریحی در کیش کشتی نوید دریا است. این کشتی در سه طبقه به شکلی بسیار بزرگ و باشکوه توسط ژاپنی ها ساخته شده است و تفریحات به روز و مدرنی نیز دارد. نورافکن های بسیار بزرگ نوید دریا، امکان تماشای آب های خلیج فارس را در شب نیز فراهم می کند. از دیگر امکانات این کشتی باید به سالن وی آی پی، سالن موزیک و سالن فرست کلاس اشاره کرد. اجاره موسیقی زنده، شام و جنگ شادی از برنامه هایی است که بر روی عرشه بزرگ این کشتی برای گردشگران اجرا می شود.

کشتی آکواریوم سیمرغ کیش

کشتی آکواریوم سیمرغ یکی از محبوب ترین کشتی‎ های تفریحی کیش است. این کشتی نیز مانند تمام کشتی‎ اکواریوم های دیگر کف شیشه ای دارد و بیشترین دلیل محبوبیتش شبانه بودنش است. در واقع گشت و گذار با کشتی سیمرغ تازه از ۹ شب آغاز می شود و تا ۲بامداد ادامه دارد. کشتی سیمرغ برنامه های سرگرم کننده زیادی برای کسانی که یکی از سانس های این کشتی را رزرو کرده اند تدارک دیده است.

کشتی تفریحی گوهر کیش

یکی دیگر از بهترین کشتی تفریحی کیش باید به کشتی تفریحی گوهر اشاره کرد. این کشتی روزانه دو ساعت گشت های دریایی برگزار می کند. در این گشت برنامه های شاد و مهیجی نیز برای گردشگران تدارک دیده شده است. اجرای موسیقی زنده، استند آپ کمدی، شام و… بخشی از این برنامه هاست.

کشتی تفریحی امپراطور کیش

کشتی تفریحی امپراطور نیز یکی از کشتی هایی است که طرفداران زیادی در جزیره به دست آورده است. این کشتی نیز شبانه است و کار خود را در دو سانس از ۲۳ تا ۱ بامداد انجام و می دهد. پذیرایی شام، اجرای موسیقی زنده، برنامه های شاد و … بخشی از این تفریحات است.

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم

در بالا به معرفی محبوب ترین کشتی های دریایی کیش اشاره ای کردیم اما باز هم به خانه اول باز می گردیم که کدام کشتی تفریحی کیش بهتر است ؟ این سوال شما تنها یک جواب دارد؛ شما به چه دلیلی کشتی های گردشی را انتخاب می کنید؟

از نظر برخی گردشگران بهترین کشتی تفریحی کیش یعنی کشتی های که جنگ های شبانه با استندآپ های خنده دار و موزیک های زنده شاد برگزار می کنند. برخی بهترین ها را در تماشای زندگی آبزیان در اعماق دریا می دانند. و برخی هم به تماشای غروب آفتاب بر روی آب های خلیج فارس و نوشیدن یک فنجان قهوه حالا با توجه به معرفی کشتی های تفریحی و تعریف خودتان از لذت گشت و گذار با کشتی های تفریحی، خودتان پاسخ کدام کشتی تفریحی کیش بهتر است را بدهید.

کشتی آکواریوم کیش، تفریحی مناسب خانواده ها

اين كشتي در طول روز چندين گشت دريايي يك ساعته را در آب های مرجاني كيش انجام می دهد. برنامه های شاد و سرگرم كننده و موزیک زنده در طول گشت دريايی کشتی آکواریوم کیش بر لذت گردشگران خواهد افزود. کشتی اکواریوم کیش از تفریحات آرام کیش است که به شدت مناسب خانواده است. حتی برای کودکان کوچک نیز سرگرم کننده می باشد. آب های اطراف جزيره کيش محل زندگی انواع موجودات دريايی نظير مرجان ها، ماهی های تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و … است.

کشتی آکواریوم کیش: کف شیشه ای و دورشیشه ای

با خرید بلیط کشتی اکواریوم کیش و قايق هاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذير است. کشتی آکواریوم کیش یا قایق کف شیشه ای مسافتى را طى مى كند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسد، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما می توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد.

کشتی آکواریوم گردشگر کیش دور شیشه ای

گشت کشتی آکواریوم کیش معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی می باشد. در ایام عزاداری موزیک زنده اجرا نخواهد شد. همچنین یک راهنما در طول گشت به شما توضیحات لازم راجع به ماهی ها و کشتی آکواریوم کیش را می دهد.

انواع کشتی آکواریوم کیش (شناور آکواریوم)

در جزیره کیش این کشتی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام شامل تفاوت های جزئی می شوند. همچنین ممکن است برخی از این کشتی ها در طول ایام سال فعال نباشند. مدت زمان اجرا در همه کشتی های آکواریومی کیش یکسان و تفاوت در نوع کشتی و خدمات آنهاست.

  1. کشتی آکواریوم گردشگر (دور شیشه ای): عمیق ترین کشتی آکواریوم (2.5 متر زیر سطح دریا) در خاورمیانه.
  2. کشتی آکواریوم تیکا کیش (کف شیشه ای)
  3. کشتی آکواریوم ستاره (ساخت کشور ژاپن و دور شیشه ای)
  4. کشتی آکواریوم نهنگ سفید
  5. کشتی آکواریوم سیمرغ (کف و دور شیشه ای): قسمت دور شیشه صرفا پنجره بوده و آکواریومی نمی باشد.
  6. کشتی آکواریوم طوطیا

ساعت بازدید آکواریوم کیش به چه صورت است؟

در فصل جاری ساعت بازدید از کشتی آکواریوم کیش از 10 صبح الی 17 می باشد.

کدام کشتی آکواریوم کیش بهتر است؟

سوال بسیاری از گردشگران کیش این است که کدام کشتی آکواریوم بهتر است. باید بگوییم تمامی کشتی آکواریوم ها خوب هستند و به سلیقه ی افراد بستگی دارد. شما با خرید بلیط از سایت کیش تفریحات می توانید هر کدام از کشتی تفریحی ها مورد نطر خود (تیکا یا گردشگر) را سوار شوید.

تفاوت کشتی آکواریوم کیش با کشتی های تفریحی کیش در چیست؟

معمولا 2 ساعت گشت دریایی به همراه موزیک زنده (بند کامل موزیک) و بعضا برنامه استندآپ کمدی و همچنین پذیرایی شام می باشد. در حالی که کشتی های آکواریومی کیش 1 ساعت گشت دریایی در سایت ماهی ها و آبزیان بوده و فقط دی جی و خواننده دارد که بخشی از برنامه را اجرا کرده و بخش دیگر مشاهده ماهی ها و آبزیان دریایی از قسمت زیرین کشتی آکواریوم می باشد. پس اساسا این دو تفاوت عمده ای با هم داشته و اگر قصد دیدن دنیای زیر آب را دارید کشتی آکواریوم کیش و در صورتی که میخواهید 2 ساعت برنامه شاد به همراه پذیرایی شام روی عرشه کشتی را تجربه کنید کشتی های تفریحی کیش مانند را تجربه کنید.

نکته هایی در مورد خرید و رزرو بلیط کشتی آکواریوم کیش

  • بلیط کشتی آکواریوم کیش برای کودک زیر 4 سال رایگان می باشد.
  • کیفیت و مدت زمان استفاده از بلیط کشتی آکواریوم کیش با تخفیف در کیش تفریحات هیچ تفاوتی با سایر بلیط ها با قیمت های بیشتر و کامل ندارد. سایت کیش تفریحات تخفیف بیشتری برای مشتری خود تدارک دیده است.
  • در صورت اعلام نامناسب بودن شرایط آب و هوا از سوی مراکز دریابانی، سرویس لغو میشود و می توانید با هماهنگی تلفن های اعلام شده (در بلیط) جهت استفاده از خدمات این بلیط در روزهای بعد مراجعه فرمایید.
  • حضور مسافر 15 دقیقه قبل از شروع هر سانس در محل اسکله بزرگ تفریحی الزامی می باشد.
  • ورود انواع کالسکه و چرخ دستی یا ویلچر به داخل کشتی آکواریوم ممنوع می باشد.
  • با کیش تفریحات ، نیازی به پرینت بلیط خود ندارید! فقط کافی است بلیط را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • شما می توانید نظر خود را درباره کشتی آکواریوم کیش در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • برای مشاهده تصاویر کشتی آکواریوم کیش ، آلبوم را ببینید.
  • با خرید از کیش تفریحات بلیط تفریحات خود را ارزان تر تهیه می کنید.
  • برای اطلاع از تخفیفات گردشگری کیش و برگزاری یا کنسلی تفریحات   کیش تفریحات را دنبال کنید.
  • توجه کنید که سایت کیش تفریحات کلیه مجوزهای قانونی لازم را دریافت کرده و شما می توانید با مراجعه به ، مجوزهای ای نماد (وزارت صنایع و معادن) و لوگوی ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را مشاهده کنید.

 مراحل رزرو بلیط تفریحات در سایت کیش تفریحات

  1. کلیه آیتم های سایت کیش تفریحات را از آدرس  بررسی کرده و تفریحات مد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.
  2. توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید. همچنین برای کیش امکان انتخاب کلوپ های کلاس A نیز وجود دارد. سایر تفریحات کیش نیز ممکن است آپشن های اضافی داشته باشند. در صورت تمایل آن ها را نیز انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “افزودن به سبد تفریحات” کلیک کنید تا تفریح مورد نظر به سبد شما در سایت کیش تفریحات اضافه شود.
  4. در انتها روی “مشاهده سبد تفریحات” کلیک کرده و وارد صفحه سبد تفریحات شوید. اگر از موبایل وارد سایت کیش تفریحات می شوید، گوشه پایین سمت چپ روی نماد سبد خرید کلیک کنید.
  5. اگر تغییری در تعداد نفرات هر تفریح دارید وارد کرده و دکمه ی “بروزرسانی سبد” را کلیک کنید. در غیر این صورت روی دکمه ی “اقدام به پرداخت” کلیک کنید.
  6. در این صفحه مشخصات خود را وارد کرده و یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید. (هیچ تفاوتی بین آن ها نیست و هر کدام را که مایل هستید انتخاب کنید.)
  7. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.
  8. پس از بازگشت به سایت کیش تفریحات، بلیط شما بلافاصله ایجاد شده و قابل دانلود خواهد بود.
  9. به محل تفریح مورد نظر در جزیره کیش مراجعه کرده و با نشان دادن تنها تصویر بلیط از تفریح خود در کیش لذت ببرید. تمام مراکز تفریحی کیش طرف قرارداد با سایت کیش تفریحات هستند.
نمایش بیشتر