اقتصادیکسب و کار ایرانی

کف سابی راه پله-کف سابی آجر-کف شویی

کف سابی راه پله

کف سابی راه پله که می توان گفت مهمترین قسمت ساختمان برای انجام خدمات می باشد چرا که این قسمت از ساختمان در معرض دید ساکنین و افرادی که در ساختمان رفت و آمد می کند قرار می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات هر چه بهتر و با سلیقه تر و با نظم بیشتری انجام گیرد زیبایی این کار به در ساختمان چند برابر خواهد شد.

تماس |خدمات کفسابی |رایگان

 

با توجه به این که خدمات کف سابی پله و راه پله با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می پذیرد و باید در نظر داشت که این خدمات برای انجام هر چه بهتر شدن سطح از دستگاه های مخصوص به خود که اکثر کوچک و همچنین دستی می باشد صورت می پذیرد و باید در نظر داشت که این خدمات برای از بین بردن لکه های سطح پله و راه پله و همچنین برای تمیز تر و شفاف تر شدن سطح سنگ ها و سرامیک های پله و راه پله انجام می گیرد و باعث می گردد که سطح به حالت بسیار درخشان و تمیزی تبدیل گردد و باید در نظر داشت که این خدمات موجب می شود تا طول عمر سطح نیز افزایش یابد.

تماس |خدمات کفسابی |رایگان

با توجه به این که این خدمات به صورت بروز و امروزی انجام می گیرد باید اعلام کرد که اگر سطح دارای آسیب دیدگی های ریزی باشد و همچنین اگر شکستگی و ترک خوردگی های ریزی نیز وجود داشته باشد باید اعلام کرد که می توان آن ها را با استفاده از دستگاه های ساب زنی از بین برد و هیچ گونه مشکلی برای سطح به وجود نخواهد آمد. جهت دریافت اطلاعات کافی و مورد نیاز کافیست با همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی در ارتباط باشید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

کف سابی آجر

کف سابی آجر یکی دیگر از خدماتی است که می توان برای سطح های آجری استفاده کرد و اگر سطح دیواره ساختمان از آجر و همچنین اگر کف ساختمان از آجر باشد می توان خدمات کف سابی آجر را استفاده کرد. با توجه به این که خدمات کف سابی آجر دو مدل است باید در نظر داشت که این خدمات به صورت های متفاوت انجام می گیرد.

کف سابی نمای آجر

با توجه به اینکه خدمات کف سابی نمای آجر بسیار مهم است باید اعلام کرد که این خدمات به صورت ساب زنی دستی و با دستگاه های کوچک قابل حمل انجام می گیرد و باید در نظر داشت که خدمات کف سابی نمای آجر بسیار مهم است چرا که رابطه مستقیمی با زیبا سازی ساختمان دارد البته که نماشویی نمای آجری نیز انجام می گیرد ولی با توجه به اینکه برخی مواقع به دلیل آسیب هایی که نمای آجری دیده است کارفرما از ما درخواست ساب زنی نمای آجری می کنند.

کف سابی کف آجر

برای انجام خدمات کف سابی کف آجر باید از لقمه ساب های نرم استفاده کرد چرا که اگر از لقمه ساب های سخت استفاده کنیم باعث می گردد که سطح آسیب ببیند و همچنین به همراه آن سبب می گردد که سطح کف آجر در اثر سایش با دستگاه های بزرگ آسیب ببیند. زمانی که خدمات کف سابی کف آجر صورت می پذیرد باید دقت کرد که سطح هیچ گونه آسیبی نبیند و در قسمت هایی که ممکن است آسیب دیده باشد باید ترمیم صورت پذیرد. همکاران ما در امر کف سابی کف آجر بسیار مهارت دارند و خدمات را به صورت کاملا حرفه ای و درست انجام می دهند و کار ساب زنی به شکل بروز و امروزی و مدرن صورت می پذیرد.

کف شویی

با توجه به نام کف شویی که باید در نظر داشت که خدمات کف شویی با همان دستگاه کف سابی انجام می گیرد و با این تفاوت که سطح سنگ ها و سرامیک را خدمات کف شویی انجام می شود و باید در نظر داشت که این خدمات با فرچه ای که به کف دستگاه ساب بسته می شود صورت می پذیرد.

تماس |خدمات کفسابی |رایگان

 

البته که کف شویی بر روی سنگ ها و سرامیک ها و همچنین موزاییک ها نیز صورت می پذیرد و باید گفت که با توجه به نوع ساختاری که فرچه دارد موجب می شود که سطح سرامیک و سنگ را بدور از لکه و چرک و کثیفی می کند و سطح را مانند روز اول بدون آسیب رساندن تبدیل به سطحی کاملا تمیز می کند.

تفاوت کف سابی و کف شویی

با توجه به این خیلی ها در مورد کف شویی و کف سابی و تفاوت های آن از ما سوال می کنند. باید در نظر داشت که خدمات کف سابی و کف شویی بسیار با هم متفاوت هستند و مثلا در کف سابی سطح سنگ لایه برداری و صیقل شدن صورت می پذیرد و سطح سنگ بسیار شفاف و درخشان می گردد و اگر شکستگی و ترک های ریزی باشد از بین می رود و سطح تبدیل به یک فضای بسیار عالی می گردد. البته که خدمات کف سابی موجب می گردد که سطح به بالاترین موقعیت از پایداری و زیبایی برسد و همچنین موجب می گردد که سطح بسیار تمیز و براق و شفاف گردد.

با توجه به این که خدمات کف شویی تفاوت بسیار زیادی با کف سابی دارد بسیار متفاوت است و باید در نظر داشت که هیچ گونه لایه برداری صورت نمی پذیرد و همچنین زمانی که سطح کف شویی انجام می گیرد موجب می شود که به صورت دورانی فرچه بر روی سطح حرکت کند و این عمل موجب می گردد که سطح سرامیک و سنگ بدور از کثیفی و آلودگی باشد و باید در نظر داشت که این خدمات می تواند به صورت دوره ای بر روی سطح سنگ و سرامیک انجام گیرد تا سطح به دور از لکه و کثیفی باشد.

ما در مجموعه برادران اجاقی جهت انجام خدمات کف سابی راه پله ها ، کف سابی آجر و کف شویی مشغول هستیم و همچنین باید در نظر داشت که خدمات ساب زنی و کف سابی جهت براق و شفاف شدن سطح سنگ ها نیز در مجموعه ما توسط گروه مجرب سنگ سابی و کف سابی انجام می گیرد و همکاران ما آماده هر گونه ارائه خدمات به همشهریانمان هستند. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09351555016 تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر