آموزش واریز پول به صرافی توبیت

صرافی توبیت (Toobit) بیش از 125 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. امکان واریز و برداشت هر یک از این ارزهای دیجیتال در صرافی Toobit وجود دارد. پس از ثبت نام در صرافی توبیت می‌توانید نسبت به واریز پول اقدام کنید و احراز هویت برای فعالیت در این پلتفرم اجباری نیست.

در حال حاضر، صرافی توبیت از واریز ریالی پشتیبانی نمی‌کند. در عین حال می‌توانید تتر، بیت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال را به‌صورت مستقیم از ولت شخصی یا صرافی‌های ایرانی به Toobit منتقل کنید. خوشبختانه برای ورود به توبیت نیازی به تغییر آی پی ایرانی نیست؛ چراکه این پلتفرم بدون مشکل به‌ایرانیان خدمات ارائه می‌کند. در ادامه آموزش واریز پول به صرافی توبیت را مشاهده می‌کنید.

مراحل واریز پول به صرافی توبیت

برای واریز ارز دیجیتال به‌صرافی توبیت باید ابتدا با استفاده از ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود در صرافی توبیت شوید. سپس از منوی پایین صفحه اپلیکیشن توبیت، گزینه Assets را انتخاب کنید.

در صفحه جدید روی گزینه Deposit بزنید.

سپس یک منوی کشویی باز می‌شود که شامل فهرست ارزهای دیجیتال تحت پوشش صرافی Toobit است. در کادر جستجو، نام ارز دیجیتال مد نظر خود را وارد کنید. ممکن است در مقابل نام برخی از رمزارزها عبارت Deposit Suspended را مشاهده کنید. این عبارت به‌معنی آن است که به‌صورت موقت، واریز ارز دیجیتال یاد شده به توبیت متوقف شده است.

ما در اینجا تتر (USDT) را انتخاب می‌کنیم. سپس نوبت به انتخاب شبکه انتقال ارز دیجیتال می‌رسد. در حال حاضر، صرافی توبیت از شبکه‌های ترون، بایننس اسمارت چین، اتریوم و سولانا برای انتقال تتر پشتیبانی می‌کند.

در ادامه وارد صفحه زیر می‌شوید. در این صفحه، آدرس کیف پول ارز دیجیتال انتخاب شده به‌صورت متنی و QR کد در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از این آدرس برای انتقال ارز دیجیتال از طریق صرافی یا کیف پول مبدا استفاده کنید.

در بخش Deposit Into می‌توانید محل انتقال وجه واریز شده در صرافی توبیت را بین حساب اسپات (Spot Account) و فیوچرز (Futures Account) انتخاب کنید. اگر قصد معامله در بخش اسپات را دارید، Spot Account را انتخاب کنید. همچنین اگر به‌دنبال معامله فیوچرز هستید، باید به‌سراغ گزینه Futures Account بروید.

واریز پول به صرافی Toobit چه مدت زمان می‌برد؟

بعد از واریز پول به صرافی توبیت، موجودی حساب کاربری شما به‌صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شود. بسته به نوع ارز دیجیتال و شبکه انتقال ممکن است زمان واریز متغیر باشد. معمولا شارژ حساب کاربری در صرافی توبیت بیش از 1 ساعت زمان نمی‌برد. برای ارزهای دیجیتال مانند تتر این زمان به‌کمتر از 10 دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

حداقل و حداکثر مقشدار مجاز واریز پول به صرافی Toobit

هیچ محدودیتی برای سقف واریز ارز دیجیتال به صرافی Toobit پیش‌بینی نشده است. در مقابل هر ارز دیجیتال با توجه به شبکه انتقال، معمولا حداقل واریز مشخص دارد. اگر کمتر از مبلغ مجاز به‌حساب کاربری خود واریز کنید، موجودی آن شارژ نخواهد شد. در این شرایط باید با پشتیبانی توبیت ارتباط برقرار کنید. سپس UID حساب کاربری خود و هش تراکنش را در اختیار آن قرار دهید تا موجودی اکانت شما شارژ شود. این فرآیند ممکن است زمان‌بر باشد. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما حداقل واریز رمزارز به توبیت را در نظر داشته باشید.

حداقل واریز برخی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار در صرافی توبیت به‌شرح زیر است:

  • تتر: 5 USDT
  • بیت کوین: 0.0002 BTC
  • اتریوم: 0.0025 ETH

 

نمایش بیشتر