درآمد حاصل از تولید آب معدنی

راه اندازی خط تولید آب معدنی یکی از سودآورترین مشاغل امروزی در جهان به شمار می رود. اما برای توجیه سرمایه گذاری در تولید آب معدنی باید به دو سوال اساسی پاسخ داد: «چرا باید آب معدنی تولید کنیم؟» و «درآمد چقدر است؟» چرا فروشگاه آنلاین آب بهتر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که دستگاه ها و لوازم جانبی خط تولید آب معدنی را از کجا باید خریداری کنید تا از سود و درآمد بالاتری برخوردار شوید.

سود و درآمد تولید آب معدنی برای شما چقدر است؟

آب دلیل بقای حیات است و بدون آب حیات امکان پذیر نخواهد بود. اما بسیاری از منابع آب، آب آشامیدنی و مواد معدنی ضروری مانند کلسیم و منیزیم را تامین نمی کنند. بطری های آب معدنی از منابع مناطقی با آب و هوای خوب و سرشار از مواد معدنی لازم برای بدن وارد بازار می شود. با نهادینه شدن فرهنگ استفاده از آب معدنی و ارتقای سطح بهداشت عمومی، مصرف آب معدنی ضروری به نظر می رسد. کارآفرینان علاقه مند به حوزه تامین آب می توانند با راه اندازی خط تولید آب معدنی به سود و درآمد زیادی دست یابند. نرخ بازده داخلی تولید آب معدنی 25-40 درصد است و زمان بازگشت سرمایه 3-4 سال خواهد بود.این زمان ممکن است برای برخی افراد زیاد باشد، اما برای راه اندازی یک کسب و کار موفق و سودآور، این زمان چندان طولانی نیست.

قیمت تمام شده یک بطری آب معدنی |کارگاه کوچک آب معدنی |هزینه احداث کارخانه آب معدنی

دستگاه آب معدنی و لوازم جانبی آن را از کجا بخرم؟

ایجاد خط تولید آب معدنی کار ساده ای نیست. برای شروع این کار اقتصادی باید از مشاوره مشاوران متخصص بهره ببرید. پیشنهاد ما در زمینه خرید دستگاه آب معدنی خرید تضمینی از دامون مبنا می باشد. از مهمترین دلایل این پیشنهاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه تولید آب معدنی دامون مبنا تمام اتوماتیک بوده و کلیه فرآیندهای تولید آب معدنی بدون دخالت دست انجام می شود. خط تولید آب معدنی دامون مابانا قابلیت تولید در ظرفیت های مختلف را دارد. خط تولید آب معدنی دامون مبنا مجهز به سیستم اتوماسیون PLC می باشد. به همین دلیل فرآیند فیلترینگ در این دستگاه بسیار دقیق خواهد بود. واحد تولید آب معدنی دامون مبنا هزینه نگهداری پایینی دارد. با خرید این دستگاه از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار خواهید شد. اگر به دنبال خط تولید آب معدنی با کیفیت بسیار بالا هستید، دیمون موبنا بهترین گزینه است.آب معدنی دیمون مبنا علاوه بر تمامی این ویژگی های برتر، قیمت بسیار منصفانه و مقرون به صرفه ای دارد.
با خرید خط تولید آب معدنی دامون مبنا می توانید آب معدنی را با تمرکز بر حداکثر بهره وری، تعهد به سلامت، ایمنی بالا، بهینه سازی هزینه و پایداری تولید کنید. با تجربه منحصر به فرد دامون موبنا، دانش فنی گسترده و قابلیت های بسته بندی عالی، می توانید یکی از تولیدکنندگان پیشرو آب معدنی (ساخته یا گازدار) باشید. دانش دامون مابانا به شما کمک می کند تا با انتخاب برندی خوش نام در دستگاه تولید آب معدنی با حداقل اتلاف منابع و در کمترین زمان به سود قابل توجهی برسید.

به جز دستگاه آب معدنی چه لوازم دیگری نیاز دارم؟

راه اندازی خط تولید آب معدنی با روش های مختلف امکان پذیر است. بهتر است تولید 30 هزار لیتر در سال را در دستور کار قرار دهیم. در خط تولید آب معدنی علاوه بر دستگاه تری بلاک (شستشوی اتوماتیک، پر کردن و بسته شدن بطری ها) به لوازم زیر نیاز دارید:

  • دستگاه ها و فیلترهای تصفیه آب
  • دستگاه دمیدن بطری حیوانات خانگی
  • تراز کننده بطری (برای انتقال بطری ها به سه بلوک)
  • دستگاه لیبل زنی
  • چاپگر جوهر افشان برای چاپ تاریخ انقضا بر روی بطری های آب معدنی
  • دستگاه برش تونلی تک (فیلم برش برای آب معدنی) برای بسته بندی 6 تا 12 بطری آب معدنی
  • میله بالابر برای بارگیری و پالت گذاری
  • مخازن ذخیره 10000 لیتر
  • تسمه نقاله ریلی زمینی از 6 تا 10 متر
  • لوله کشی و تاسیسات، نصب و راه اندازی تجهیزات آزمایشگاهی
  • جذب نیروی انسانی

عمر لوازم آب معدنی چقدر است؟

به طور کلی عمر مفید ماشین آلات صنعتی به کیفیت آب خام ورودی، نوع پیش تصفیه و طراحی دستگاه اسمز معکوس بستگی دارد و طبق اعلام سازنده بین ۲ تا ۷ سال متغیر است.معمولاً به دلیل مشکلات مختلف در برخی از نرم کننده ها مانند طراحی، کیفیت آب ورودی، پیش تصفیه و … عمر مفید واحدهای تولید آب معدنی کاهش می یابد. اما با خرید دستگاه تولید آب معدنی از مجموعه ای مطمئن عمر مفید دستگاه به دلایل زیادی افزایش می یابد. این دلایل عبارتند از:

نحوه طراحی سیستم

انتخاب نوع پیش پردازش

نحوه عمل

نحوه شستشوی وسایل

پشتیبانی با کیفیت

بنابراین با خرید دستگاه های تولید آب معدنی مرغوب می توان به ماندگاری و ماندگاری بیشتر امیدوار بود. خط تولید آب معدنی دامون مبنا تمام اتوماتیک دارای تکنولوژی روز تولید می باشد.

انواع دستگاه آب معدنی

به طور کلی برای راه اندازی خط تولید آب معدنی از 12 دستگاه استفاده می شود اما دستگاه های تولید آب معدنی در دو نوع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به فروش می رسند. آب معدنی با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک بدون دخالت دست تولید می شود. در سیستم نیمه اتوماتیک از نیروی انسانی به جای برخی وسایل مانند تراز بطری و غیره استفاده می شود.بیشتر این دستگاه ها در قسمت های قبلی مورد بررسی قرار گرفتند. در اینجا یادآوری می کنیم که هر چقدر هم که آب چشمه یا چاه خوب باشد، در هر صورت ماندگاری طولانی آب بطری نیاز به دستگاه های تصفیه از جمله UV، RO و ازن دارد. اگر از این امکانات زیاد باشد، برای اخذ مجوزهای لازم با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

نتیجه
طرفداران استفاده از آب معدنی در جهان در حال افزایش است. در حال حاضر تعداد کارخانه های موجود قادر به تولید آب معدنی کافی مورد نیاز این جمعیت نیستند. راه اندازی خط تولید آب معدنی با استفاده از مجموعه تخصصی دامون موبنا از دو طریق زیر موفقیت 100 درصدی را به همراه خواهد داشت:

شما تولید کننده محصولی خواهید شد که در بازار مصرف کمبود دارد.

از تولید آب معدنی سود زیادی به دست خواهید آورد.

نمایش بیشتر