اخبار همه جانبه

بررسی اجمالی کولرگازی 12000 اجنرال

کولرگازی 12000 اجنرال یکی از بهترین محصولات شرکت اجنرال است. این شرکت دارای سابقه طولانی در ساخت انواع سیستم های خنک کننده و گرمایشی است و به لطف تجربه گسترده خود، سیستم تهویه مطبوع اجنرال در این منطقه جدید محسوب می شود. کولرگازی 12000 اجنرال تاپ فروش برای بهره برداری بهتر و آسان تر از فناوری های مختلفی استفاده کرده است و این تهویه هوا به عنوان یکی از کارآمدترین سیستم های تهویه مطبوع شناخته شده است. به دلیل ویژگی های غیر معمول آن، در بین سیستم های خنک کننده محبوب ترین است و به دلیل سازگاری این سیستم تهویه مطبوع اجنرال با شرایط آب و هوایی خاورمیانه ، یکی از مارک های معروف است و کمتر کسی است که با محصولات آن ناآشنا باشد.

راهنمای خرید کولرگازی 12000 اجنرال

خرید یک دستگاه تهویه مطبوع اجنرال 12000 از هر لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است، زیرا علاوه بر قیمت مناسب، سیستم تهویه هوا از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار است و شما به دلیل مصرف انرژی آن دیگر متحمل هزینه های زیادی نخواهید شد. موجب کاهش مصرف برق خواهد شد و دیگر لازم نیست نگرانی در مورد آن داشته باشید. کمپرسور تهویه مطبوع اجنرال 12000 اینورتر از مبرد R410a استفاده می کند. همانطور که می دانید نوع گاز مبرد در سرعت خنک کننده تهویه هوا نقش اساسی دارد و نوع گاز می تواند باعث افزایش ظرفیت خنک کننده تهویه هوا شود. این کولرگازی دارای پرتاب باد چهار جهت است و دیگر لازم نیست که جای نشستن خود را تغییر دهید تا جریان هوای خنک به شما برخورد کند. اما تهویه هوا جریان هوای خنک را به تمام گوشه ها و اطراف اتاق می فرستد.

کولرگازی 12000 اجنرال با برد دی سی اینورتر

کولرگازی 12000 اجنرال دارای یک برد برای کاهش مصرف انرژی است. سیستم های تهویه مطبوع قدیمی انرژی زیادی مصرف می کردند و مصرف انرژی آنها برای کاربران بسیار زیاد بود، بنابراین کاربران فقط در صورت لزوم تهویه هوا را روشن می کردند و به دلیل هزینه بالا ترجیح می دهند که آن را روشن نکنند. در سیستم های تهویه مطبوع قدیمی، هنگامی که دمای اتاق به حد مشخصی رسیده بود و کنترل پنل این وضعیت را تشخیص داد، سیستم تهویه هوا را خاموش کرد و پس از افزایش دما دوباره ، برد به دستور تهویه هوا می دهد و این جریان روشن و خاموش می شود. تهویه هوا به طور متوسط ​​بود و تهویه هوا سه بار در ساعت روشن و خاموش می شد و باعث افزایش مصرف انرژی می شد.

تهویه مطبوع اجنرال 12000 مجهز به برد اینورتر DC است که از خاموش و خاموش شدن تهویه هوا به طور مداوم جلوگیری می کند و هنگامی که دمای اتاق به حد خاصی برسد ، سیستم تهویه مطبوع اجنرال 12000 با مصرف کم کاملاً خاموش نمی شود، اما با سرعت موتوراین افت می کند و هنگامی که دما دوباره تغییر می کند، عملکرد موتور به تدریج افزایش می یابد، و کمپرسور تهویه مطبوع 12000 اجنرال می چرخد و خنک سازی محیط را از سر می گیرد.

منبع مقاله:

https://www.alibaba.com/showroom/o-general-split-air-conditioner.html

https://www.bdstall.com/details/o-general-1-ton-12000-btu-split-digital-room-air-conditioner-20792/

نمایش بیشتر