بزرگترین و معروف ترین سایت های وردپرسی دنیا

بزرگترین و معروف ترین سایت های وردپرسی دنیا عبارتند از:

مایکروسافت

مایکروسافت یکی از بزرگترین و با ارزش ترین شرکت های فناوری در جهان است که همه نام آن را شنیده اند. این شرکت بیشتر برای محصولاتی مانند آفیس، ایکس باکس، ویندوز و اسکایپ شناخته شده است و ارائه دهنده پیشرو خدمات ابری، بازی های ویدیویی، نرم افزار، موتور جستجوی بینگ و بسیاری از خدمات دیگر است. با وجود این، مایکروسافت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در قسمت اخبار سایت خود استفاده می کند.

ناسا

فکر نمی کنم کسی با ناسا ناآشنا باشد. این شرکت بین المللی یکی از شرکت های پیشرو در عرصه علم و فناوری است و همواره در توسعه فناوری های نوین پیشتاز است. با این حال، حتی با وجود اینکه وب سایت اصلی ناسا توسط دروپال طراحی شده است، این شرکت سال ها از وردپرس برای وبلاگ ها و پروژه های خود استفاده می کند. این موضوع خود ارزش و اثربخشی وردپرس را نشان می دهد.

پلی استیشن

امروزه همه گیمرها پلی استیشن را می شناسند. پلی استیشن یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی در جهان است که دارای کنسول های بسیاری، خدمات آنلاین بسیاری و حتی دستگاه های تلفن همراه است. این برند متعلق به شرکت معروف سونی است، اما با وجود نام بزرگ، آنها همچنان از وردپرس برای تقویت وب سایت خود برای پوشش تمام نکات، بازی های جدید، اخبار داخلی و موارد دیگر استفاده می کنند.

والت دیزنی

شرکت والت دیزنی نه تنها یکی از معروف ترین برندهای کارتونی در جهان است. این شرکت امروزه یکی از محبوب ترین برندهایی است که از وردپرس استفاده می کند. مانند سایرین در این لیست، وب سایت والت دیزنی از سبک وبلاگ، تصاویر برجسته بزرگ و نقشه های محتوا برای صفحات خود استفاده می کند. علاوه بر این، تم پاستلی سایت کاملاً با هویت شرکت دیزنی مطابقت دارد. به این ترتیب، شرکتی که سال ها انیمیشن های معروف ما را ایجاد کرد، وردپرس را برای سایت خود انتخاب کرد.

موزیلا

یکی از مرورگرهای محبوب نصب شده بر روی بسیاری از سیستم های ما، مرورگر فایرفاکس است. جالب اینجاست که توسعه دهنده این مرورگر یعنی موزیلا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در سایت بلاگ اعلامی خود استفاده کرده است.

یزرگترین سایت های وردپرسی دنیا

اسکایپ

حتما اسم اسکایپ را شنیده اید. این برنامه پیام رسانی متعلق به مایکروسافت تقریباً 20 سال است که اجرا می شود. قبل از ورود رقبای دیگری مانند فیس تایم اپل و گوگل میت، اسکایپ بهترین راه برای چت تصویری با هر کسی بود و اغلب به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط با افراد جدید در سراسر جهان در نظر گرفته می‌شود. با این وجود، اسکایپ هنوز هم اولین انتخاب برای چت ویدیویی برای بسیاری از افراد و مشاغل است. در ضمن با این همه شهرت، اسکایپ یک بخش خبری با وردپرس ایجاد کرده تا قابلیت های این CMS را به نمایش بگذارد.

Spotify

Spotify یک سرویس موسیقی دیجیتال است که به شما امکان می دهد به راحتی به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. موفقیت جهانی این اپلیکیشن آن ها را مجبور به کنار گذاشتن مزایای استفاده از وردپرس نکرد، بنابراین امروزه صفحه رسمی وبلاگ این نرم افزار تماما از وردپرس ساخته شده است.

تویوتا

تویوتا به عنوان تولید کننده وسایل نقلیه با کیفیت، در سرتاسر جهان به دلیل دوام شهرت دارد. بسیاری از علاقه مندان به خودرو این برند را می شناسند و همیشه به دنبال اخبار جدید از این شرکت هستند; بنابراین شاید قبلاً از وب سایت رسمی تویوتا بازدید کرده باشید. بد نیست بدانید که این وب سایت بر روی وردپرس طراحی شده و از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کند.

متا

اگر در چند سال گذشته اخبار فناوری را دنبال نکرده اید، نام متا ممکن است برای شما عجیب باشد. چندی پیش کمپانی معروف فیسبوک اعلام کرد که از این پس با نام متا شناخته می شود. البته این تغییر نام ناگهانی باعث نشد که سیستم مدیریت محتوای خود را از وردپرس به سایت این شرکت منتقل کنید.

جمع بندی

برای یادگیری طراحی سایت میتوانید در دوره آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی در zhaket شرکت کنید.

خروج از نسخه موبایل