اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

بهترین زمان مصرف شیر خرما برای چاقی

فواید شیر و خرما قبل از خواب

از نظر طب سنتی شیر دارای طبعی سرد است و مصرف آن برای افرادی که سرد مزاج هستند، خوب نیست و بهتر است با خرما که دارای طبع گرم و تر است و یا عسل مصرف شود. خرما منبع مواد معدنی مهم مانند، آهن، سدیم، پتاسیم، منیزیم، روی، فسفر و سولفور است. مواد معدنی موجود در شیر هم عبارت است از کلسیم، پتاسیم، فسفر، و سدیم. ترکیب شیر و خرما بار تقویتی دکتر بیز سرشار از پروتئین، فیبر و ویتامین های B و A است و می تواند کالری مورد نیاز برای فعالیت های روزانه را تامین کند. طرز تهیه معجون شیرخرما به ساده ترین روش ممکن در اینجا می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه با کمترین وسایل موجود یک معجون شیرخرما بسیار مفید و خوشمزه درست کنید! ادامه را از دست ندهید. مراحل تهیه شیرخرما: مواد لازم برای تهیه این معجون:

  • خرما
  • موز
  • شیر
  • دارچین
  • پودر گردو و پودر فندق
  • پودر نارگیل یا کنجد به دلخواه

دلیل اینکه اندازه و مقدار هر کدام نوشته نشده؛ به این دلیل است که تعداد مدنظر شما ممکن است با تعدادی که ما بگوییم مغایرت داشته باشد. مرحله اول: در ابتدا شما خرماهایی که تهیه کرده­ اید را به مدت 5 الی 10 دقیقه در آب قرار دهید تا به طور کامل خیس بخورند. سپس آنها را برداشته و می بینید که پوست خرماها به راحتی جدا می­شوند. پوست و هسته خرماها را جدا کنید. حتما از اینکه هسته تمام خرماها را جدا کرده اید اطمینان حاصل کنید؛ چون در ادامه ممکن است برای شما مشکل ساز شود. مرحله دوم: در این مرحله باید شما دارچین،خرما، موز را با یکدیگر مخلوط کنید تا یک ترکیب خوب و یک دست درست شود. مرحله سوم: این مرحله آخر از طرز تهیه معجون شیرخرما با کمترین وسایل ممکن است.  دمنوش قاشقی در سایت موجود میباشد .

در این مرحله شما باید معجون درست شده را داخل یک لیوان زیبا بریزید. روی آن را با پودرهایی که تهیه کرده اید تزئین کنید تا جلوه خاصی به معجون شما بدهد. به همین آسانی و در 3 مرحله یادگرفتید که چگونه با صرف کردن کمترین زمان یک معجون مفید و خوشمزه برای خود و خانواده خود درست کنید. فواید شیر و خرما قبل از خواب برای بدن چیست؟ پیشگیری از پوکی استخوان شیر خرما یک نوشیدنی مقوی است که می تواند از سلامت استخوان ها محافظت کند. خرما حاوی مقادیری سلنیوم و منیزیم است که برای رشد و استحکام استخوان ضروری می باشد و شیر سرشار از کلسیم است که از پوکی استخوان جلوگیری می کند. کمک به گوارش شیر برخی از مشکلات گوارشی از جمله یبوست را رفع می کند و فیبر موجود در خرما باعث بهبود عملکرد گوارش می شود و مخلوط این دو باهم می تواند از بروز برخی اختلالات گوارشی جلوگیری کند.

منبع مفیدی از مواد معدنی شیرخرما منبع بسیار خوبی برای تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن است چرا که خرما حاوی مواد معدنی مهم نظیر، فسفر، پتاسیم، آهن، کلسیم و منیزیم و شیر نیز سرشار از کلسیم، پتاسیم، فسفر و سدیم است. خواص شیر خرما برای مردان خواص شير خرما اولین بار هندی‌ها معجون شیر و خرما را تهیه کردند و از آن‌جا این نوشیدنی فوق‌العاده خوشمزه و مفید، طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرد. این نوشیدنی انرژی‌زا خواص بسیاری برای بدن دارد. با مصرف آن انرژی از دسته رفته بدن جبران می‌شود. ما در این مقاله درباره‌ی خواص شیر خرما صحبت می‎کنیم. همراه ما باشید. فواید شیر خرما برای بدن اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایلی به نوشیدن شیر ندارید، مصرف شیر خرما می‌تواند برای شما دلچسب‌تر باشد.

شیر خرما یکی از نوشیدنی‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای است که به شما کمک می‎کند تا به نوشیدن شیر ترغیب شوید. در ادامه با فواید شیر خرما آشنا می‎شوید. شیر خرما برای استحکام استخوان بدن شیر سرشار از کلسیم است و مصرف آن به تامین کلسیم مورد نیاز بدن کمک می‌کند. خرما نیز منبع فیبر، قند سالم، کلسیم و منیزیم است. اگر می‌خواهید با نوشیدنی‌هایی که با شیر تهیه می‎شوند، آشنا شوید، مقاله‌ی انواع نوشیدنی‌ها با شیر را مطالعه کنید. شیر خرما؛ نوشیدنی انرژی‌زا اگر در طول روز در اثر کار زیاد، به شدت احساس ضعف و گرسنگی می‌کنید، مصرف شیر خرما برای افزایش انرژی بدن‌تان بسیار مفید است. چای سبز دکتر بیز برای لاغری سرشار از ویتامین است .

بهترین زمان برای مصرف شیر خرما، در وعده صبحانه است. البته در طول روز به عنوان میان‌وعده هم می‌توانید شیر خرما را جایگزین نوشیدنی‌های مضر کنید. شیر خرما یکی از انواع شیرهای طعم‌دار است که به افزایش مقاومت بدن کمک بسیاری می‎کند. شیر خرما برای جوانسازی پوست خرما سرشار از ویتامین سی، فلاونوئید و آنتی‌اکسیدان است. شیر هم آنتی‌اکسیدان بسیاری دارد و ترکیب شیر و خرما برای رفع جوش‌های صورت و جوان‌‎سازی پوست مفید است. شیر خرما از پیری و چروک شدن پوست جلوگیری می‎کند. شیر خرما برای بهبودی اعصاب شیر خرما منبع ویتامین‎های گروه ب است که به سلول‌های عصبی کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند. با مصرف این نوشیدنی کمتر در معرض بیماری‌های عصبی قرار می‌گیرید.

اگر به نوشیدنی‌هایی که با شیر تهیه می‌‎شوند، علاقه دارید، خواندن مقاله‌ی خواص شیر قهوه به شما پیشنهاد می‎شود. شیر قهوه هم جزو نوشیدنی‌هایی است که به آرامش اعصاب کمک می‎کند. شیر خرما برای تقویت مو ویتامین ب موجود در شیر خرما به حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش آن کمک بسیاری می‌‎کند. اگر موهای خشک و آسیب دیده‌ دارید، نوشیدن شیر خرما، ویتامین ب مورد نیاز شما را تامین می‌کند. ویتامین ب، از تار مو در برابر آسیب و خشکی، محافظت می‌کند. در این بخش از مقاله می خواهیم در مورد زمان مصرف شیره خرما کلوته برای چاقی صورت صحبت کنیم و افرادی که می خواهند در این زمینه تحقیق کنند، و برای چاق کردن صورت خود اقدام نمایند اطلاعات مفیدی را بدهیم.

شاید برای بسیاری از افرادی که رژیمهای سخت برای لاغر شدن گرفته اند و توقع داشته اند بعد از این رژیم از سایز ایده آل خود لذت ببرند، پیش آمده باشد که با گرفتن رژیم بعد از مدتی به جای لاغر شدن بدنشان، این صورتشان بوده که با تاثیر از رژیم لاغر و نحيف شده است و معمولا اولین جایی که بعد از رژیم لاغر می ‌شود صورت فرد است، که این لاغری برای بسیاری از افراد خوشایند نخواهد بود.  با لاغر شدن صورت چین و چرکهای زیادی در صورت پدیدار می ‌شود که این چین و چروکها چهره صورت را از شادابی و شفافیت خارج می کند. در نتیجه افرادی که دوست ندارند که صورت لاغری داشته باشند و همیشه در پی راه حلی برای درمان صورت لاغر خود هستند.

نمایش بیشتر