اخبار فرهنگی

بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه سریال جیران

تازه‌ترین عکس از ناصرالدین شاه و جیران سینمای ایران با بازی بهرام رادان

به نقل از سایت آپ تی وی و سایت رخشاره این روزها بهرام رادان در قامت ناصر الدین شاه و پری ناز ایزدیار با نقش جیران، جلوی دوربین حسن فتحی در سریال جیران این کارگردان رفته‌اند و به تازگی تصاویری از این بازیگر در پشت صحنه سریال «جیران» منتشر شده است. «جیران» دومین تجربه سریال‌سازی حسن فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال موفق و عاشقانه «شهرزاد» است.

احسان جوانمرد نویسنده سریال جیران

نویسندگی سریال جیران بر عهده احسان جوانمرد نویسنده سریال پرمخاطب بانوی عمارت است که برای اولین بار با حسن فتحی همکاری میکند. حسن فتحی پس از تجربههای موفقی چون شب دهم، مدار صفر درجه و مخصوصا شهرزاد این بار هم با یک سریال تاریخی به نمایش خانگی خواهد آمد. سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید محمدزاده، هومن سیدی، نوید پورفرج و فرشته حسینی، انتخاب بازیگران هومن سیدی در مقام کارگردان در این اثر بوده اند. ایزدیار در سریال قبلی فتحی یعنی «شهرزاد» نیز حضور پر رنگی داشت. سریالی که در مراحل پایانی و تنها 3 هفته دیگر تا پایان فیلمبرداری خود قرار داشت که تقریبا 3-4 هفته قبل از پایان سال 98، پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

آشنایی |اینترنت |شبکه

پریناز ایزدیار اولین بازیگری ست که در این سریال حضور خواهد داشت. حسن فتحی که مدیران تلویزیون از بازگشت او به تلویزیون خبر داده بودند، باز هم قرار است در شبکه نمایش خانگی سریال دیگری بسازد. از سوی دیگر برخی از وب سایت‌های موجود در فضای اینترنت ممکن است برای دانلود قسمت‌های خاصی از یک سریال حجم اینترنت بسیاری را درخواست کند و گزینه‌های مختلفی برای دانلود در اختیار کاربر قرار ندهد همه‌ی این عوامل علاوه بر از دست رفتن حجم اینترنت در بسیاری از مواقع باعث ناراحتی می‌شود تصور کنید چندین ساعت است در اینترنت به جستجوی سریال مورد نظر خود هستید و در آخر هیچ نتیجه‌ای به دست نیاید. یکی دیگر از حاشیههای مهم سریال جیران، جلوگیری صدا و سیما از تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی است که چندی پیش علنی شد و مدیرعامل فیلیمو به صراحت عنوان کرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران چون توان رقابت با سریال‌های شبکه نمایش خانگی را ندارد و از طرفی چشم دیدن استقبال مردم و درآمد سریال‌های شبکه نمایش خانگی را ندارد، بصورت کاملا علنی در حال سنگاندازی در مسیر تولید این آثار است.

دانلود سریال جیران در رخشاره

با دانلود سریال ایرانی جیران از رخشاره ساعتهای زیادی را پای تلویزیون خواهید نشست و گذر زمان را متوجه نخواهید شد چون این سریال تماشاچی را به عمق تاریخ ایران یعنی زمان ناصر الدین شاه میبرد ناصرالدین شاه در این سریال عاشق و دلباخته جیران میشود و ماجراهای عاشقانه زیادی در این بین رقم میخورد. فتحی پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت این سریال گرفته است. این سریال نیز روایتگر داستانی عاشقانه در دل تاریخ یعنی در زمان ناصرالدین شاه قاجار است که داستان آشنایی و علاقه او به یکی از زنان حرمسرایش به نام «جیران» را به تصویر میکشد.

البته جیران نامی است که ناصرالدین شاه برای این زن انتخاب کرده است. با توجه به خلاصه داستانی که از این سریال منتشر شده است، داستان سریال درباره جیران یکی از دخترانی است که به تازگی به جمع درباریان ناصرالدین شاه قاجار وارد شده و شاه ایران عاشق او میشود. چنانکه کارشناس محترم پرونده نیز پس از مطالعه فیلمنامه دو سریال، به صورت کتبی و صریح عنوان داشتهاند که هیچگونه شباهتی در آن‌ها وجود ندارد. وی فعالیتهای هنری خود را با بازیگری تئاتر در دوران دانشجویی آغاز کرد اما از سال 1368 با نوشتنِ نقدِ تئاتر و سینما در مجلاتی همچون سروش، تماشاخانه، دنیای تصویر و نمایش و نیز نویسندگی و کارگردانیِ تئاتر به طور جدی وارد دنیای هنر شد. فتحی همچنین به عنوان استاد در دانشگاههای مختلفی تدریس میکند. وی یکی از کارگردانان مهم دو دهه گذشته عرصه سریال است و اثر برجستهی او سریال موفق شهرزاد است. از آثار دیگر او می‌توان به مجموعههای تلویزیونی پهلوانان نمیمیرند، شب دهم، مدار صفر درجه، میوه ممنوعه، زمانه و … حسن فتحی کارگردان پرسابقه و موفق ایرانی پس از ساخت فصل سوم شهرزاد چندبار از این شاخه به اون شاخه داشته و هر بار یک پروژه را به عنوان کار بعدی خود عنوان کرده از پوریای ولی تا کنتس سلما ولی این بار به نظر می‌رسد که نام اثر بعدی وی جیران خواهد بود.

امیرجعفری برای ایفای این نقش انتخاب شده است.

آخرین خبر از سریال جیران این است که فیلمنامه در جلسات اخیر شورای پروانه آثار غیرسینمایی، پروانه ساخت گرفته است. معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از بررسی دو فیلمنامه و مطالعه نظریه کارشناسی دال برعدم شباهت، اقدام به صدور پروانه ساخت سریال جیران کرده است. او پیش از این در سریال زمانه (1391) و سریال شهرزاد (1393-1397) با حسن فتحی همکاری داشته و این بار در نقش اصلی این سریال حضور پیدا کرده است. امیرجعفری برای ایفای این نقش انتخاب شده است. امیرحسین فتحی قرار است در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش کند. اگر بخواهیم این سریال خانگی را به صورت کلی برای شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم بهتر دیدیم به بازیگران سرشناس آن اشارهای نماییم تا شوق دیدن این سریال خانگی زیبا را در شما دو چندان کنیم حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان از بازیگران دوست داشتنی که در این سریال ایفای نقش کردهاند.

قصه این سریال، در زمان پادشاهی این شاه قاجاری در حال وقوع است که او عاشق جیران میشود و … قصه در زمان پادشاهی این شاه قاجاری در حال وقوع است که او عاشق جیران می‌شود و… سریال جیران را می‌توان یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی دانست که جنجال زیادی را به پا کرده است. پس از انتشار سریال جیران از سوی شبکه خانگی نمایش، لینکهای دانلود را در همین قسمت قرار خواهیم داد. سوم. گروه تولید جیران، به جهت صیانت از اعتبار حرفهای دستاندرکاران این سریال، از این پس انتشار اطلاعات و ادعاهای دروغین را از طریق مراجع قضایی پیگیری مینماید. این کارگردان خوش قریحه پس از تجربه موفق سریال شهرزاد و پایان فیلمبرداری فیلم مست عشق، با سریال جیران به خانه‌ها بازمیگردد. ناصرالدین شاه در اولین برخوردش با جیران و با نگاه اول به او دل میبندد و به خاطر چشمان درشتی که خدیجه خانم تجریشی داشته، نام او را به جیران تغییر میدهد. داستان بر اساس فردی به اسم حامد ساخته شده است که شغل دادیاری را بر عهده دارد. کول دانلود از به روز‌ترین و پیشگام‌ترین وبسایت‌ها در زمینه دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی می‌باشد. نکته‌ی قابل توجه این است که با مدیریت صحیح این سریال‌ها به صورت قانونی دانلود می‌شوند.

عکس جدیدی از پریناز ایزدیار در پشت صحنه سریال جیران

پریناز ایزدیار عکسی از پشت صحنه سریال جدید حسن فتحی، «جیران» را منتشر کرده، که این روزها در حال فیلمبرداری است. پریناز ایزدیار با بازی در این سریال برای سومین مرتبه در مقابل دوربین حسن فتحی خواهد رفت. بهرام رادان و ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار همسایه آخرین دوربین فتحی هستند. دانلود صددرصد رایگان سریال جیران قسمت اول 1 با لینک مستقیم دانلود رایگان قسمت 1 سریال جیران کارگردان: حسن فتحی بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، شبنم مقدمی، گلاره عباسی و بابک…

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال جیران

اسماعیل عفیفه نیز تهیه کننده سریال جیران است و مراحل پیش تولید، ساخت و انتخاب لوکیشنهای فیلمبرداری چند روزی است که در شهر تهران آغاز شده است. بهرنگ توفیقی در مقام کارگردان سریال آقازاده اعلام کرده است که: «ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی‌سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آن‌ها قرار بگیرد. حتی سریالی نمی‌سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه «آقازاده» را می‌سازیم تا بسیاری را بی‌خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه‌های مختلف مسائل اجتماعی به فکر بیندازیم. حال باید دید جیزان حسن فتحی که کاری سخت و پرهزینه است با وجود ویروس کرونا و مشکلات و حواشی دیگر به اتمام میرسد یا نه! از نقدها و تحلیل‌ها و یادداشت‌ها گرفته تا حواشی و جنجال‌ها و پشت صحنهها، همه و همه را میتوان در کنار هم بخوانید و ببینید. همچنین احسان جوانمرد، نویسنده سریال «بانوی عمارت» در این سریال حسن فتحی را همراهی میکند. همچنین سریال‌های هفت، حرفه‌ای و زخم کاری نیز رقبای جدی این دو سریال خواهند بود. و احتمالا آخرین سریالی که در تابستان امسال به مرحله پخش خواهد رسید، زخم کاری خواهد بود.

بهرام رادان در این سریال نقش ناصرالدین شاه قاجار

بهرام رادان در این سریال نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی میکند که فرصتی خاص و ویژه برای اوست تا توانمندیهای خود را برای بازی در چنین نقش تاریخی نشان دهد. تولید این سریال در سال 98 آغاز و همچنان در حال ساخت است. کارگردان ماهر و جسوری به نام حسن فتحی که در کنار کارگردان بزرگ علیرضا شجاع نوری این سریال جیران را به مرحله دانلود سریال ایرانی جیران رساندهاند. بدهید همهجا جار بزنند که: ایهالناس! فیلمبرداری سریال جیران که زمستان گذشته آغاز شده هنوز در تهران ادامه دارد، تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین حسن فتحی بوده اند.

برای دانلود سریال جیران به سایت رخشاره https://rokhshareh.com/jeyran-series/ بروید و بخ سادگی به آثاری همچون سریال خاتون، سریال ماساژور، سریال میدان سرخ، سریال جیران، سریال قبله عالم، سریال آهوی من مارال، سریال نوبت لیلی، دانلود کامل سریال یاغی، سریال آکتور، سریال جزیره، سریال کلاغ، سریال سلام بمبئی، سریال دادزن، سریال اسپینجر، سریال مترجم، سریال نیسان آبی، سریال سرگشتگی، سریال جسدهای شیشه ای، سریال گیسو، سریال دراکولا، سریال زخم کاری، دانلود سریال شاخ آفریقا، سریال حرفه ای، سریال کافر، سریال خون خورده، سریال هفت، سریال سودا، سریال مریخی‌ها دسترسی داشته باشید.

نمایش بیشتر