اخبار فرهنگیکسب و کار ایرانی

بورسیه تحصیلی قبرس شمالی

تحصیل در قبرس یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که قصد مهاجرت قانونی و تحصیل در خارج از کشور را بدون هزینه های بالا دارند.

قبرس کشوری زیبا و گران قیمت است پس برای کسانی که خواهان زندگی خوب و هزینه کم هستند می تواند انتخاب خوبی باشد.اگر قصد ادامه تحصیل در قبرس را دارید باید بدانید که کشور قبرس به دو قسمت تقسیم می شود. قبرس شمالی توسط ترکیه اداره می شود در حالی که قبرس جنوبی توسط یونان اداره می شود.

مزایای تحصیل در قبرس شمالی

روش تحصیل در قبرس یکی از انتخاب های اکثر دانشجویان بین المللی در 100 سال گذشته بوده است، زیرا دانشگاه های قبرس بهترین استانداردهای آموزش عالی را ارائه می دهند، روندی که طی 100 سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. چند سال گذشته از جمله مزایای آن تحصیل در قبرس شمالی می توان به صورت زیر بیان کرد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران

امکان دریافت بورسیه تحصیلی از 50 تا 100 درصد

امکان اخذ مرخصی اجباری مشمولین

ایجاد اشتغال برای دانشجویان دکتری

امکان پذیرش بدون مدرک زبان انگلیسی

دوره های آکادمیک را به زبان ترکی و انگلیسی ارائه می دهد

دوره های مشترک ایالات متحده با دانشگاه های کانادا و اروپا

برای شهروندان ایرانی نیازی به ویزای تحصیلی نیست

شهریه کم است

امکان کار برای دانشجویان در طول تحصیل

مهمترین چیز این است که مکالمه آکادمیک نداشته باشید

شرایط پذیرش در قبرس

تمامی متقاضیان تحصیل در قبرس برای ورود به دانشگاه های قبرس برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید تحصیلات متوسطه را گذرانده باشند. به همین ترتیب برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد در قبرس باید دوره کارشناسی را با موفقیت طی کنند. مابقی مدارک از قبیل فرم پذیرش، مدارک زبان و … طبق درخواست دانشگاه مربوطه تهیه شود.

تحصیل در رشته پزشکی

تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در قبرس به دلیل سابقه، اعتبار بین المللی دانشگاه های پزشکی قبرس و همکاری دانشگاه های پزشکی قبرس با دانشگاه های ترکیه و آمریکا، متقاضیان بیشتری نسبت به سایر رشته های تحصیلی دارد. اکثر دانشگاه های قبرس دوره های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. به همین دلیل متقاضیان باید به زبان انگلیسی مسلط باشند.

قبرس با داشتن دانشگاه های معتبر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و ارائه امکانات آموزشی مطلوب و سبک زندگی مقرون به صرفه، مقصد بسیاری از افراد علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی است. متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس باید دارای مدرک ریاضی یا تجربی با حداقل معدل 16 باشند.

بورسیه تحصیلی قبرس

کشور قبرس هر ساله تعدادی بورسیه به دانشجویان مقیم قبرس و دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. به طور کلی، بورسیه تحصیلی در قبرس دولتی یا دانشگاهی است. این بورسیه ها در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شوند. برای دریافت بورسیه تحصیلی در قبرس باید شرایطی را داشته باشید که توسط دانشگاه یا دولت برای اعطای بورسیه منتشر شده است. حال، این شرایط و الزامات ممکن است بسته به رشته و بستری که دانشجو قصد تحصیل دارد، متفاوت باشد.

به عنوان مثال، ممکن است دانشگاهی مدرک زبان را به عنوان یکی از الزامات رشته ای که می خواهد بورسیه اعطا کند، در نظر بگیرد و دانشگاه دیگری این شرط را نداشته باشد، یا در زمینه فناوری، اکثر دانشگاه ها دانشجو را ملزم به ارائه مدرک مناسب می کنند. پروژه تولید – محصول..

در صورتی که قصد ادامه تحصیل در قبرس شمالی euromy را دارید، می توانید درخواست و مراحل پذیرش را به تیم بورسیاب ارسال کنید تا در مدت زمان کوتاه و با نازلترین قیمت در بورسیه (25% 50) پذیرفته شوید. % 75 100 % برای اطلاعات بیشتر و بررسی مدارک و شرایط می توانید از طریق تلگرام با ما در تماس باشید.

نمایش بیشتر