اخبار استانی

تدارک ۱۴۲ صندوق رای‌گیری در آستانه اشرفیه

کردوار نیوز/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه از تدارک ۱۴۲ صندوق اخذ رای در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: ۳۰۰ رای اولی داریم.

خسرو آرنگ در گفت وگو با خبرنگار کردوار نیوز، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: شاهد رقابت دو کاندیدا در این عرصه از انتخابات هستیم. تمهیدات لازم فراهم شده است تا مردم شهرستان به راحتی بتوانند رای خود را در صندوق بیندازند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و انتظامی و امنیتی فرایند برگزاری انتخابات در این شهرستان را برعهده دارند، ادامه داد: این افراد برگزاری انتخابات و حضور مردم در شعب اخذ رای را تسهیل می‌کنند.

او اولویت اول را فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: اولویت دوم انتخاب فرد اصلح است، تا شاهد تداوم راه شهدای خدمت باشیم.

وی از مردم خواست در فرآیند انتخاب خود به معیارهای تبیین‌شده از سوی رهبر انقلاب درباره رئیس جمهور اصلح توجه کنند و ادامه داد: امیدواریم میزان مشارکت شهرستان از انتخابات مجلس شورای اسلامی و دور اول انتخابات ریاست جمهوری بالاتر باشد.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه مردم برای اثرگذاری بر سرنوشت کشور باید پای صندوق‌های رای بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند، گفت: شهرستان آستانه اشرفیه در این مرحله ۳۰۰ رای اولی دارد و پیش‌بینی می شود پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با اشاره به تقارن روز اعلام نتیجه انتخابات با آغاز ماه محرم، از حامیان کاندیدای پیروز خواست حرمت ایام عزاداری را نگه دارند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر