اخبار جامعهکسب و کار ایرانی

خرید محصولات خانگی اخوان و نکاتی که باید بدانید

آشنایی با ویژگی‌های محصولات خانگی اخوان

آشپزخانه از مهم‌ترین بخش‌های خانه است و برای یک آشپزی عالی علاوه بر مواد غذایی مرغوب و تازه به لوازم آشپزی حرفه‌ای نیاز خواهیم داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همواره توصیه می‌شود که برای خرید هر کدام از لوازم خانگی به کیفیت، جنس و از همه مهم‌تر برند آن توجه کنید. برندهای سازنده لوازم خانگی در صورتی که محبوب و معروف باشند می‌توانند به عنوان یک ضمانت برای کارکرد بیشتر محصولات لوازم خانگی عمل کنند. برای مثال لوازمی که برای آشپزخانه به عنوان مهم‌ترین مکان خانه تهیه می‌کنید؛

در صورتی که از برندهای معتبر تهیه شده باشد علاوه بر ماندگاری در مدت زمان بالا می‌تواند در شیوه کار شما هم تاثیر داشته باشد. برای خرید هر کدام از لوازم منزل باید نکاتی را در نظر بگیرید. همانطور که در جریان هستید، آشپزخانه از مهمترین قسمت‌های خانه محسوب می‌شود که تغذیه خانواده به آن و لوازمی که در آن استفاده می‌شود، بستگی دارد. همواره گفته‌اند که برای یک آشپزی عالی علاوه بر مواد غذایی مرغوب و تازه به لوازم آشپزی حرفه‌ای نیاز خواهید داشت.

آشپزی |استاندارد |برند

هنگام تهیه غذا و سرو کردن آن از این لوازم به دفعات استفاده می‌شود. از مهم‌ترین این لوازم می‌توان به اجاق گاز و سینک ظرفشویی اشاره کرد. اجاق گاز برای پختن غذا و سینک ظرفشویی برای شست‌وشوی ظروفی که غذا را در آن سرو و نوش جان می‌کنید، استفاده می‌شود. سینک ظرفشویی توسط شرکت های مختلفی ساخته شده و فروخته می‌شود. به همین دلیل برای خرید یک سینک ظرفشویی عالی باید به مشخصات و خصوصیات آنها بسیار توجه کنید. در ادامه در مورد نکات مهم در خرید سینک ظرفشویی و گاز رومیزی صحبت خواهیم کرد.

نکات مهم در خرید سینک ظرفشویی

برای خرید یک سینک ظرفشویی عالی به نکات بسیار زیادی توجه کنید. اما شما می‌توانید بسیاری از این ویژگی‌ها و نکات را با خرید سینک‌هایی که برند هستند و توسط شرکت‌های معروف ساخته می‌شوند در نظر نگیرید، چرا که مطمئنید این شرکت‌ها محصولاتی استاندارد و با کیفیت تولید می‌کنند. از جمله آنها می‌توان به برند اخوان اشاره کرد. سینک‌های ظرفشویی اخوان تمام نکات و گزینه‌های مورد نیاز برای یک سینک عالی و استاندارد را دارند. هنگام خرید یک سینک عالی باید به اندازه، کیفیت ساخت، تعداد لگن، نوع سینک، جنس و نحوه قرارگیری آن توجه کرد. سینک‌های ظرفشویی اخوان را می‌توانید در اندازه‌های مختلفی برای سایر آشپزخانه‌ها پیدا کرد که با طراحی ساخت با کیفیت و استاندارد تولید شده‌اند. این سینک‌ها به طور کلی در سه نوع تک لگنه، دو لگنه و سه لگنه ساخته می‌شوند.

جنس سینک ظرفشویی اخوان از استیل ضد آب بوده و می‌تواند یک جنس عالی و فوق العاده برای سینک ظرفشویی محسوب شود، چرا که بدون هیچ آسیب و زنگ زدگی می‌توان از آن در مدت زمان طولانی استفاده کرد و پس از شست‌وشو هیچ گونه لکی روی آن ایجاد نمی‌شود. به علاوه جنس استیل به سادگی تمیز می‌شود. برای انتخاب یک سینک ظرفشویی عالی باید آن را با ویژگی‌هایی که مد نظر دارید و اندازه آشپزخانه خود بسنجید تا بعداً دچار مشکل نشوید. همچنین بهتر است با توجه به نوع سینک کابینت‌های کناره آن را انتخاب کرده و سفارش دهید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اخوان و مشاهده مدل‌های بسیار زیاد سینک در اندازه‌های مختلف یک سینک عالی و مناسب برای خانه خود انتخاب کنید. بدون اینکه هیچ نگرانی بابت کیفیت ساخت و جنس آن داشته باشید.

آشپزی |استاندارد |برند

نکات مهم و موثر در خرید گاز رومیزی

اجاق گازها در چند نوع مختلف تولید می‌شوند. امروزه با توجه به افزایش تعداد خانه‌های آپارتمانی و تولید انواع فر و تستر می‌توان گفت که بیشتر از اجاق گازهای رومیزی استفاده می‌شود. این اجاق گازها علاوه بر کاربرد عالی که دارند می‌توانند زیبایی خاصی به آشپزخانه شما بدهند. ولی مانند دیگر لوازم آشپزخانه برای خرید یک اجاق گاز عالی باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید و سعی کنید از برندهای محبوب و شناخته شده خرید کنید. گاز رومیزی اخوان از محصولات دیگر شرکت اخوان است که می‌تواند زیبایی را در کنار کیفیت بالا برای شما به ارمغان آورد. این اجاق گازها در انواع طرح‌ها ساخته می‌شوند. مهم‌ترین نکات برای خرید یک گاز رومیزی عالی کیفیت ساخت، جنس، تعداد شعله‌ها و داشتن فندک است، در حال حاضر بیشتر گازهای رومیزی فندک سر خود دارند.

یک نکته بسیار مهم انتخاب گازهایی با تعداد شعله‌های مناسب است که مشخصاً با در نظر گرفتن اندازه آشپزخانه‌ها انجام می‌شود. جنس و کیفیت ساخت، دو مشخصه بسیار مهم برای خرید یک اجاق گاز مناسب خواهد بود که بدون در نظر گرفتن نوع اجاق گاز باید به آن توجه شود. گازهای رومیزی در جنس‌های متفاوتی مانند شیشه، استیل و…. ساخته می‌شوند که برای انتخاب یک گاز متناسب با آشپزخانه شما و دیگر لوازم باید به آن توجه شود. در اینجا به مواردی که برای خرید یک گاز رومیزی مهم است اشاره کردیم که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید یک گاز مناسب و عالی برای خانه خود خریداری کنید.

منبع : mehrnews

نمایش بیشتر