اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

درد زایمان طبیعی چقدر طول میکشد؟

زایمان طبیعی یکی از بهترین و کم عارضه ترین انتخاب هایی است که می توانید در پایان بارداری برای خود انجام دهید. در این مقاله تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم اطلاعات لازم و ضروری زیادی در این زمینه ارائه دهیم. تا به تو بدهد

زایمان طبیعی چقدر طول می کشد؟

در این بخش می‌خواهم به مهم‌ترین سوالی که ذهن بسیاری از خانم‌ها را درگیر کرده پاسخ دهم. امیدوارم بتوان این رنج را کاهش داد.

در واقع زایمان طبیعی مراحلی را طی می کند و در مرحله آخر این نوع زایمان، درد شدیدتر است و زنان باید این دوران را به زور طی کنند.

توجه به این نکته مهم است که قبل از شروع زایمان طبیعی، بسیاری از زنان ممکن است کمی آرام تر و استرس کمتری احساس کنند.

واقعیت این است که بعد از اتمام زایمان، بسیاری از خانم ها اذعان می کنند که آخرین مرحله زایمان با وجود تحمل دردهای فراوان، دردناک ترین مرحله برای آنها بوده است، اما یکی از بهترین و شیرین ترین خاطرات تمام زندگی آنهاست. این جمله از زبان تعداد زیادی از زنان شنیده شد.

با توجه به آماری که داریم، می توانیم این قول را به زنان این کشور بدهیم که نگران دردی که در زایمان طبیعی خواهند داشت، نباشند، زیرا همه آن دردها بعداً در بهترین خاطرات آنها خواهد ماند. می توانید به همسرتان بگویید و از یادآوری آنها رضایت و هیجان کامل را به دست آورید.

اقداماتی که باید برای زایمان طبیعی انجام دهید

در مرحله اول متوجه درد در ناحیه لگن، رحم و شکم خواهید شد.

در آخرین مراحل بارداری با علائمی مواجه می شوید که نشان دهنده این سوال مهم است که زمان زایمان فرا رسیده است و باید تمام آمادگی های لازم را انجام دهید.

از جمله علائمی که زنان در آستانه زایمان تجربه می کنند: اسهال چند روزه، ترشحات در لباس زیر که روی اندام تناسلی افتاده است قابل مشاهده است. به دنبال رگ های خونی از اندام تناسلی زنان، درد در قسمت پایین شکم و فشار در این نواحی باشید.

مرحله دوم از مراحل مشترک همه خانم ها این است که به مرور زمان این دردها جدی تر می شوند و باید به بیمارستان منتقل شوند.

مرحله سوم زمانی است که درد شدید باعث باز شدن دهانه رحم و باز شدن راه خروج کودک می شود تا نوزاد دلبند شما به راحتی به دنیا بیاید.

پس از مرحله ای که رحم تا حد زیادی باز شده است، نوزاد متولد می شود. پس از تولد نوزاد، پزشکان تمام اقدامات لازم را برای کاهش درد و خونریزی در مادر انجام می دهند.

اطلاعات مهم در مورد پیشگیری از بارداری

مهمتر از همه، پزشکان باید اطمینان حاصل کنند که جفت پس از تولد نوزاد برداشته می شود. زیرا دیده ایم که گاهی به دلایل مختلف جفت در رحم باقی می ماند و در نهایت مشکلاتی را ایجاد می کند که برای مدت طولانی خانم ها و خانواده هایشان را به خود مشغول می کند.

یکی از توصیه هایی که پزشکان به خانواده های زنان باردار می کنند این است که به خصوص در ماه های آخر بارداری آنها را هرگز تنها نگذارید. زیرا این زمان یکی از حساس ترین زمان هاست و شادی یا شیرینی آن نباید با هیچ هشداری از بین برود. به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می کنیم تا شوهران باردار خود را تا حد امکان در کنار خود نگه داریم و اگر به دلایلی نتوانیم به این موضوع پاسخ دهیم، تا رفع این مشکل به کار خود ادامه می دهیم. تا حد امکان در کنار شوهرم باشم.

اروپا |استرس |بارداری

توصیه دیگری که داریم این است که قبل از تولد با یکی از بیمارستان ها و درمانگاه ها وقت بگیرید تا در زمان زایمان بدون فوت همسرتان را به آنجا برسانید. و روند درمان را آغاز کنید.

آیا زایمان طبیعی فوایدی دارد؟

پیشگیری از بارداری همیشه توسط پزشکان و متخصصان اروپا و آمریکا توصیه شده است و به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است. به چند دلیل، این نوع پیشگیری از بارداری خطر کمتری دارد. متأسفانه خانم ها در دوران بارداری می توانند برای غلبه بر درد زایمان طبیعی به فکر سزارین باشند، اما باید بدانند که سزارین خطرات خاص خود را دارد و زمان نقاهت بعد از عمل بیشتر از خانواده مادرزادی است. .

زنانی که زایمان طبیعی را با تحمل اندک و صبر در برابر درد در آخرین لحظات بارداری انتخاب می کنند، در عوض با کمترین عوارض بعدا مواجه خواهند شد.

جمع بندی

در پایان هر مقاله همیشه به عزیزان و سروران خود یادآوری می کنیم که نباید توانایی ها، مهارت ها و تخصص پزشک خود را دست کم بگیرید. بهترین دکتر زنان شیراز همیشه می تواند مهارت بالایی در مقابله با عوارض خطرناک در شرایط سخت و حوادث ناگهانی نشان دهد.

نمایش بیشتر