اخبار بین المللیکسب و کار ایرانی

دیدی چه زود گذشت، ولی بازم فرصت هست. | لایزرو، دانش مهاجرت

دیدی چه زود گذشت، ولی بازم فرصت هست. | لایزرو، دانش مهاجرت

 

برای همه ما در زندگی موقعیت‌هایی پیش آمده است که با خود بگوییم، چه زود گذشت! و گاهی هم حسرت فرصت از دست رفته را بخوریم. ثبت نام لاتاری آمریکا هم یکی از مواردی است که هر سال صدای حسرت تمام افرادی که مهلت ثبت نام لاتاری را از دست داده‌اند، بلند می‌کند.

لاتاری آمریکا یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه های مهاجرت به آمریکاست و همه افراد عادی می‌توانند از این روش برای رفتن به آمریکا و زندگی همیشگی در این کشور استفاده کنند. برای استفاده از این برنامه هم شرایط خاصی لازم نیست و در صورت داشتن مدرک حداقلی دیپلم، می‌توان در این برنامه ثبت نام کرد.

آسان |ایرانی |برنامهنکته مهم زمان ثبت نام لاتاری است، که هر سال فقط در یک بازه 33 روزه انجام می‌شود و مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود. همین باعث می‌شود تا هرسال با افرادی مواجه باشیم که بگویند چه زود گذشت و سوال می‌کنند آیا راهی برای ثبت نام لاتاری پس از مهلت تعیین شده هست یا نه؟

تاریخ و زمان دقیق ثبت نام لاتاری (به شمسی و میلادی)

نکته‌ای مهمی که تمام متقاضیان ثبت نام لاتاری باید به آن توجه کنند و همیشه آن را به یاد داشته باشند. مهلت محدود ثبت نام لاتاری است. زمان ثبت نام لاتاری سالی یکبار و در اوایل ماه اکتبر میلادی آغاز می‌شود و مهلت ثبت نام لاتاری پس از 33 روز و در اوایل نوامبر به پایان می‌رسد.

بنابراین با توجه به موارد گفته شده، زمان ثبت نام لاتاری به تاریخ شمسی از اواسط مهرماه هر سال شروع می‌شود و تا اواسط آبان ادامه پیدا می‌کند. دقیقا زمانی که دانشجویان سرگرم کارهای شروع ترم خود هستند و پدر و مادرها درگیر مدرسه فرزندان خود هستند.

زمان ثبت نام لاتاری را فراموش کردم؟ چکار کنم؟

هر سال با این وضعیت مواجه هستیم که متقاضیان ثبت نام لاتاری که آن را به عنوان آخرین راه خود برای رسیدن به آمریکا می‌دانند، به دلیل مشغله فکری زمان ثبت نام لاتاری را فراموش می‌کنند و بعد از اینکه متوجه می‌شوند فرصت طلایی خود را از دست داده‌اند، مدام می‌پرسند آیا راه جبرانی وجود دارد؟ آیا می‌توانم امسال ثبت نام خود را انجام دهم؟

البته که این موضوع امکان‌پذیر نیست. اگر مهلت ثبت نام لاتاری را از دست دهید، هیچ راه دیگری برای شما وجود ندارد، جز اینکه تا سال بعد صبر کنید و در لاتاری سال بعد ثبت نام کنید. اما آیا راهی وجود دارد که زمان ثبت نام لاتاری را فراموش نکنم؟ بله. راه‌هایی وجود دارد!

راه هایی برای جلوگیری از فراموشی تاریخ ثبت نام لاتاری

همانطور که گفتیم اگر زمان ثبت نام لاتاری را از دست دهید، هیچ راه جبرانی برای آن وجود ندارد، اما شما می‌توانید با چند روش از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کند و شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا را از دست ندهید.

هر سال با چند دوست در لاتاری ثبت نام کنید

اگر دوستان یا آشنایانی دارید که آن‌ها هم علاقه‌مند به شرکت در لاتاری و مهاجرت سریع و آسان به آمریکا هستند. می‌توانید هماهنگ کنید تا در زمان ثبت نام لاتاری یکدیگر را خبر کنید و یا حتی می‌توانید همگی با هم در یک محل ثبت نام را انجام دهید.

اینطور به جای آنکه فقط به حافظه خودتان تکیه کنید، حافظه چند نفر دیگر هم به شما کمک می‌کند تا این فرصت مهم را فراموش نکنید. البته تجربه نشان داده که بعضی وقت‌ها مشغله ما و اطرافیانمان به حدی است که یا همگی آن مساله را فراموش می‌کنند یا دیگران فراموش می‌کنند آن را به شما اطلاع دهند. بنابراین به طور صد در صد نمی‌توان روی این موضوع حساب کرد.

پیش ثبت نام لاتاری را انجام دهید

پیش ثبت نام لاتاری یک مرحله رسمی نیست. بلکه خدمتی است که برخی از سایت‌های ایرانی برای ثبت نام لاتاری ارائه می‌دهند. شما در سایتی مثل layzero.ir، می‌توانید قبل از شروع شدن زمان لاتاری، ثبت نام خود را انجام دهید. مثلا می‌توانید در بهار یا تابستان این کار را انجام دهید.

پس از آنکه پیش ثبت نام لاتاری را در این سایت ها انجام دادید، اطلاعات شما در نزد آن‌ها به امانت می‌ماند. هنگامی که زمان ثبت نام لاتاری آغاز شد، کارشناسان این سایت‌ها اطلاعات و عکس لاتاری شما را بررسی می‌کنند.

اگر همه چیز به شکل صحیح انجام شده بود و عکستان نیز شرایط عکس لاتاری را داشت. کارشناسان این سایت‌ها ثبت نام شما را در زمان مناسب بر روی سایت اصلی لاتاری آمریکا انجام داده و صفحه دارای کد کانفرمیشن نامبر لاتاری (همان رسید ثبت نام لاتاری) را برای شما ارسال می‌کنند.

اگر هم مشکلی در ثبت نام یا عکس لاتاری شما وجود داشت. کارشناسان این سایت‌ها با شما تماس می‌گیرند، مشکلات را به شما گفته و برای حل آن راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. با استفاده از خدمات پیش ثبت نام لاتاری، دیگر محال است که این فرصت را از دست بدهید و در ضمن همه مراحل ثبت نام شما توسط کارشناسان با تجربه و بدون اشتباه انجام می‌شود.

البته برای استفاده از این خدمات کارشناسی، معمولا باید هزینه‌ای را نیز پرداخت کنید. هزینه ثبت نام لاتاری بالا نیست و سایت‌های معتبر معمولا کارمزد بسیار کمی برای ارائه خدمات دریافت می‌کنند. به طور کلی این هزینه کاملا صرفه آن را دارد که شما ثبت نام لاتاری خود را به کارشناسان این سایت‌ها بسپارید و خود را دغدغه‌های فکری راحت کنید.

چرا پیش ثبت نام لاتاری را انجام دهیم؟

به چند دلیل توصیه می‌کنیم که پیش ثبت نام لاتاری را حتما انجام دهید:

  • با انجام پیش ثبت نام، هیچگاه زمان فرصت شرکت در لاتاری را از دست نمی‌دهید. ثبت نام شما حتما در زمان مناسب انجام می‌شود و فراموش نخواهد شد.
  • عکس لاتاری یکی از مهم‌ترین مدارک برای ثبت نام لاتاری است و اگر دارای شرایط لازم نباشد از قرعه کشی لاتاری کنار گذاشته خواهید شد. اگر پیش ثبت نام لاتاری را انجام دهید، بررسی عکس لاتاری شما توسط کارشناس با تجربه انجام می‌شود و در صورت اشتباه بودن عکس لاتاری، راهنمایی‌های لازم را برای اصلاح مشکل دریافت خواهید کرد.
  • اگر پیش ثبت نام لاتاری را انجام دهید، در زمان اعلام جواب یا نتایج لاتاری نیز، جواب لاتاری شما توسط کارشناسان بررسی شده و از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود. در حالت عادی سایت اصلی لاتاری آمریکا به هیچ وجه نتیجه لاتاری را اطلاع رسانی نمی‌کند. امکان دارد جز برندگان لاتاری باشید، ولی با فراموش کردن زمان اعلام نتایج لاتاری، شانس خود را از دست دهید. با پیش ثبت نام این مشکل هم برطرف خواهد شد.

سخن پایانی

اگر امسال هم برای شما زود گذشت و زمان ثبت نام لاتاری را فراموش کردید، یک فرصت خوب را در زندگی از دست داده‌اید، اما خبر خوب این است که در سال بعد باز هم فرصت دارید که در این برنامه جذاب مهاجرتی شرکت کنید.

پس در سال بعد فرصت را از دست ندهید و اشتباهات امسال را تکرار نکنید. با پیش ثبت نام لاتاری دیگر با مشکل زود گذشت زمان و فراموش تاریخ ثبت نام لاتاری مواجه نخواهید شد. پس این بار بهتر عمل کنید.

نمایش بیشتر