اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین دیزل ژنراتورهای دنیاست و به دلیل خدمات پس از فروش و کیفیت بالا به عنوان یکی از بهترین دیزل ژنراتورهای بازار جهانی شناخته می شود. خریدار راندمان بالا، راندمان بالا و قیمت بسیار مناسب از جمله ویژگی هایی است که مصرف کنندگان ایرانی در مورد دیزل ژنراتور ولوو پنتا بیشتر دوست دارند. ولوو پنتا دیزل یکی از پیشرفته ترین انواع دیزل است که با وجود حداقل مصرف سوخت، بیشترین قدرت را تولید می کند. موتورهای دیزلی ولوو پنتا بر اساس آخرین و بهترین استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و آلاینده‌ها و صدا را به حداقل می‌رسانند.

تاریخچه ولوو

در سال 1247 (1868) در سوئد، ماشین‌فروشی و مغازه‌ای کوچک شروع به کار بر روی محصولاتی مانند آهن، دیگ، دیگ و غیره کرد. کارگاهی کوچک که بیش از 150 سال است که به یکی از بزرگترین و اولین تولیدکنندگان انواع موتورهای دیزلی برای مصارف غذایی، صنعتی و دریایی تبدیل شده است. امروزه کمتر کسی در دنیا با محصولات شرکت سوئدی ولوو آشنا نیست. امروزه محصولات ولوو مانند خودروهای ولوو، خودروهای ولوو، اتوبوس های ولوو، ماشین آلات راهسازی ولوو، موتورهای دیزل صنعتی ولوو، موتورهای دریایی ولوو و تجهیزات نظامی ولوو در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.  برای اطلاع از قیمت دیزل ژنراتور ولوو پنتا با شرکت ولوو پنتا تماس بگیرید.

انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا

امروزه موتور دیزل سری پنتا جنرال الکتریک ولوو یکی از محبوب ترین دیزل های مورد استفاده در تولید دیزل ژنراتور در سراسر جهان است. انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان دیزل ژنراتورهای با کیفیت بالا با سابقه خوب در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان شناخته می شوند. آنچه که دیزل ژنراتور ولوو پنتا را محبوب می کند مزایای آن است، مزایای اصلی دیزل ژنراتور ولوو پنتا به شرح زیر است:

دیزل ژنراتور ولوو پنتا مصرف سوخت پایینی دارد بنابراین تا 5 سال دیگر با توجه به سطح سوخت بین المللی قیمت گازوئیل پرداخت می شود.

وجود شبکه بزرگ توزیع قطعات ولوو پنتا و خدمات پس از فروش بین المللی که خرید قطعات یدکی دیزل ژنراتور ولوو پنتا را حتی در بازار محدود ایران تسهیل کرد و بهره برداری و نگهداری انواع دیزل ها را تسهیل کرد دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عبارتی تمامی قطعات و اجزای جانبی و قطعات یدکی این دیزل ژنراتور در بازار ایران موجود است و به راحتی قابل خرید و فروش می باشد.

آنها نسبت کیفیت به هزینه بالایی دارند، به این معنی که دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا، اگرچه کیفیت بالایی دارند، اما از نظر کیفیت با قیمت های بین المللی مطابقت دارند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا در تمامی شرایط آب و هوایی حتی شرایط آب و هوایی بسیار نامساعد قابل استفاده است و این انعطاف پذیری دیزل ژنراتور ولوو پنتا یک مزیت اقتصادی برای پیمانکارانی است که پروژه هایی با انواع آب و هوا در سراسر ایران دارند.

انواع موتورهای دیزلی برای استفاده در دیزل ژنراتورهای سری جنرال الکتریک (POWER GENERATING ENGINES) برای رفع هر گونه نیاز اضطراری (STANDBY) یا دائمی (PRIME) به برق طراحی و ساخته شده اند. این استفاده دوگانه برای کاهش هزینه کل خریداران و فروشندگان بسیار مقرون به صرفه است.

انواع موتورهای دیزلی دیزل ژنراتور ولوو پنتا به گونه ای طراحی و استاندارد شده اند که شکل و اندازه تقریبا یکسانی دارند تا بتوان از تجهیزات و قطعات مشابه در تولید دیزل ژنراتور استفاده کرد و هزینه ها و هزینه های تولید را کاهش داد. از دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا. توزیع دیزل ژنراتور برای ولوو پنتا بر اساس یک پلت فرم مشترک است، همانطور که در سری 5 لیتری (TAD530GE، TAD531GE، TAD532GE)، سری موتورهای 7 لیتری (TAD731GE، TAD732GE، TAD733GE، TAD734GE) توضیح داده شده است. سیلندرهای 13 لیتری (tad1341ge, tad1342ge, tad1343ge, tad1344ge, tad1345ge) و سیلندرهای 16 لیتری (tad1640ge, tad1641ge, tad164ge, twd164, tad.4, tad erda sekholi Volvo penta dizeі generator, laup хнизат سرویس пешоне انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا لازم به ذکر است که موتورهای ولوو پنتا 5 و 7 لیتری ساخت آلمان و سری 13 و 16 لیتری در سوئد می باشد.

موتورهای دیزلی ولوو پنتا به لطف استفاده از فناوری جدید و پیشرفته عملکردی یکنواخت و کم لرزش دارند و نسبت به سایر دیزلی ها کم صداتر هستند.

استفاده از فناوری گروه ولوو در تولید موتورهای دیزلی ولوو پنتا منجر به کاهش آلودگی و آلایندگی در موتورهای دیزلی ولوو پنتا شده است.

نمایش بیشتر