اخبار ورزشی

یک میز پینگ پنگ آپارتمانی

به گزارش کردوار نیوز، شاید هر روز موضوعات مختلفی از جمله تقویت مغز یا جلوگیری از کند شدن مغز را دیده باشید و این موضوعات مغز شما را به خود مشغول کرده است. آیا شک دارید که مغز می تواند رشد کند و حافظه قوی تری داشته باشد یا نه؟!

اگر قبلا فکر می کردید که ویژگی های مثبت مغز و سطح هوش ارثی است، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه بودید و امروز با نکات شگفت انگیز و جالبی آشنا می شوید که احتمالا در ابتدا نظر خود را تغییر می دهید. فرصت یک میز تنیس روی میز آنلاین دریافت کنید تو تمرین می کنی.

مغز خود را مانند ماهیچه ها تمرین دهید

جواد خاتمی، رئیس مرکز توانبخشی شناختی دانشگاه تهران و استاد دانشگاه تهران می گوید: تمرین مغز به اندازه عضلات بدن مهم است و می توانیم با ورزش با آن کنار بیاییم.

به احتمال زیاد، شما می خواهید با نصف کردن رژیم ورزشی خود و انتخاب رژیم ورزشی مناسب، به سلامت روان و جذابیت جسمانی خود کمک کنید.

ورزش های زیادی وجود دارد که می توانید با توجه به سن و توانایی خود انتخاب کنید. اما ما می خواهیم یک ورزش مفرح و بدون استرس ارائه دهیم که به زانو و کمر شما آسیبی نرساند.

تنیس روی میز (تنیس روی میز) تاثیر زیادی روی مغز دارد و فواید زیادی برای شما به ارمغان می آورد.

این یک ورزش کم خطر است و در هر سنی می توانید این بازی هیجان انگیز را با یک توپ خاطره انگیز تنیس روی میز تجربه کنید.

رابطه بین تنیس روی میز تخت و افسردگی

بسیاری از ما بارها در مدرسه، پارک یا باشگاه راکت تنیس روی میز بازی کرده‌ایم و این بازی را تا یک ساعت برای تفریح ​​انجام داده‌ایم. اما ما با اثربخشی آن آشنا نبودیم و نمی دانستیم مزایای شگفت انگیز آن چیست. در حال حاضر آگاهی بیشتر، قصد جدی برای خرید آنلاین میز تنیس روی میز آپارتمانی پیدا کردن.

تنیس روی میز ورزشی جذاب و پرنشاط است که با ورزش منظم باعث افزایش تمرکز، سرعت و چابکی می شود.

تحرک بالا و تنوع در حرکاتی که در کنار میز تنیس در آپارتمان صورت می گیرد عاملی است که از افسردگی جلوگیری می کند. ببینید، ما می توانیم در خانه با افسردگی مبارزه کنیم. پس مصمم باشید و یک بار تنیس روی میز بازی کنید. پشیمان نخواهی شد.

یک میز تنیس روی میز آنلاین دریافت کنید

توپ جدید تنیس روی میز نماد کم خطر بودن این ورزش است

این ورزش ورزشی کم خطر است و آسیب هایی که در بیشتر ورزش ها می بینیم در تنیس روی میز به ندرت دیده می شود. همچنین نمادی از این کم خطر بودن است توپ تنیس پینگ با تکنولوژی جدید به بزرگ و کوچک آسیب نمی رساند.

اگر می خواهید در کنار هوش و حافظه، عضلات کمرتان را تقویت کنید و از درد کمر و زانو جلوگیری کنید، باز هم تنیس روی میز را توصیه می کنیم.

شاید تعجب کنید که بدانید این ورزش به طور معجزه آسایی از سرطان سینه در زنان جلوگیری می کند.

اگر نمی خواهید وزن اضافه کنید، حرکت تنیس روی میز در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.

هر فردی بدون در نظر گرفتن سن می تواند این ورزش را به صورت حرفه ای انجام دهد.

تنیس روی میز از چه زمانی وارد ایران شد؟

تنیس روی میز را انگلیسی ها به ایران آوردند. زمانی که مستشاران انگلیسی در جنوب ایران فعال بودند، در اوقات فراغت خود به بازی تنیس روی میز می پرداختند و دیری نپایید که ایرانیان تشویق به امتحان این ورزش شدند.

در سال 1317 مسابقاتی در شهرهای جنوبی مانند آبادان و مسجد سلیمان و در سال 1324 برای اولین بار در این رشته مسابقات برگزار شد.

پینگ تنیس در بین مردم بسیار محبوب بود و بسیار محبوب شد. در عرض 9 سال، فدراسیون تنیس روی میز در سال 1326 تأسیس شد و با جدیت بیشتری نسبت به قبل ادامه یافت.

تنیس روی میز را از کجا و چگونه شروع کنیم؟

اگر تصمیم دارید تنیس روی میز را شروع کنید، به شما تبریک می گوییم و نباید فراموش کنیم که در شروع راکت یا میز تنیس روی میز آپارتمانی شما نیازی به حرفه ای و گران قیمت ندارید و می توانید تمرین خود را با یک میز متوسط ​​و یک موشک شروع کنید.

پس از کمی حرفه ای بودن و شناخت کامل راکت و توپ تنیس روی میز، می توانید مناسب ترین تجهیزات را تهیه کنید.

راکت و توپ های تنیس روی میز تهیه کنید

اگر مبتدی و مبتدی هستید، می توانید موشک خود را آماده کنید. نیازی به مونتاژ موشک های آماده نیست و همراه با کیف و توپ تنیس پینگ در دسترس شماست. قیمت موشک های آماده مناسب است و با ارائه آنها می توانید تمامی حرکات را یاد بگیرید و تجربه کسب کنید. موشک های آماده معمولا نه تنها برای مبتدیان، بلکه برای افرادی که برای سرگرمی بازی می کنند نیز مناسب است.

یک میز تنیس روی میز آنلاین دریافت کنید

امروزه توپ های تنیس روی میز با تکنولوژی جدیدی ساخته می شوند که ضرر کمتری برای محیط زیست دارند.

وقتی علاقه زیادی به تنیس روی میز دارید و حرفه ای می شوید، مانند یک بازیکن حرفه ای عمل کنید که اجزای راکت را خودش می سازد و سپس ترکیبی را که دوست دارد سرهم می کند.

یک بازیکن خوب و حرفه ای تکنیک هایی را که می تواند با یک موشک ساده و معمولی بهترین بازی را تضمین کند، کاملا بلد است.

نکات مهمی که در خرید اینترنتی میز تنیس روی میز باید به آن توجه کرد

برای خرید اینترنتی میز تنیس روی میز بهتر است بدانید که گران ترین مدل همیشه مناسب شما نیست. شما باید شرایط و نیازهای خود را ارزیابی کنید و سپس با در نظر گرفتن همه جوانب محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ابتدا باید مکان مورد نظر خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که آیا یک آپارتمان می خواهید یا یک میز تنیس روی میز در فضای باز.

اگر میز تنیس روی میز آپارتمانی می خواهید و می خواهید از آن در سالن استفاده کنید، باید بدانید که این میزها به تغییرات دما حساس هستند. این تغییر دما باعث جدا شدن قسمت های مختلف جدول می شود و بهتر است برای حفظ آن اقدامات لازم انجام شود.

میزهای فضای باز دارای طرح های متنوعی هستند و بهترین متریال آن فولاد گالوانیزه است و سطح آن ضد آب و بادوام است.

میزهای تنیس روی میز انواع مختلفی دارند: میزهای معمولی با قابلیت تنظیم ارتفاع، میزهای تنیس روی میز تزئین شده، میزهای بیلیارد و میزهای استاندارد.

ظرفیت حمل میز تنیس روی میز تخت، ضخامت میز، سطح مواد میز، شهرت سازنده از جمله عوامل تاثیرگذاری است که باید در انتخاب میز در نظر بگیرید.

پیشنهاد می کنیم پس از جمع آوری و تحقیق اطلاعات برای خرید ایمن و با کیفیت با یک متخصص ورزش مشورت کنید. مشاوره مشاوران و کارشناسان در این زمینه به شما کمک می کند تا راکت و توپ های تنیس روی میز بهتری داشته باشید و بتوانید با اطمینان کامل محصول را انتخاب کنید.

یک میز تنیس روی میز آنلاین دریافت کنید این به شما امکان می دهد طرح ها، مارک ها و کیفیت ها را مقایسه کنید و خرید خوبی داشته باشید.

نمایش بیشتر