انتقال پول به کانادا

رایج ترین راه انتقال پول از ایران به کانادا از طریق صرافی ها است. با واریز مبلغ مورد نظر به حساب صرافی می توانید ظرف چند روز مبلغ را با کسر کارمزد به حساب مورد نظر در کانادا برداشت نمایید. روش‌های دیگری مانند انجام نقل و انتقال با استفاده از دستگاه‌های POS در صرافی‌های کانادا، تبدیل ارز دیجیتال و انتقال وجه نقد وجود دارد، اما اکثر آن‌ها کارمزد بسیار بالایی دارند یا خطرات دیگری مانند از دست دادن پول را به همراه دارند.

نحوه انتقال پول از ایران به کانادا

4 راه برای انتقال پول از ایران به کانادا وجود دارد:

انتقال از طریق صرافی های ایرانی: رایج ترین راه انتقال پول از ایران به کانادا از طریق صرافی ها است. همه روزه از ساعت 11 الی 11:30 به وقت ایران به جز روزهای تعطیل می توانید با تماس تلفنی و یا مراجعه به صرافی های معتبر از قیمت دقیق حواله مطلع شوید. سپس مبلغی را که می خواهید واریز کنید به شماره حسابی که صرافی مشخص کرده است واریز می کنید. صرافی ظرف 1 تا 2 روز کاری مبلغ را به حساب مورد نظر شما در کانادا واریز می کند.
حواله نقد: یکی دیگر از راه های انتقال پول از ایران به کانادا به صورت نقدی است.می توانید هر پول نقدی را که می خواهید به کانادا بیاورید و به هر حساب بانکی که می خواهید واریز کنید. در این صورت ممکن است بانک از شما بپرسد که چرا پول نقد حمل کرده اید که باید برای آن توجیه خاصی داشته باشید. نکته مهم در مورد این روش این است که سعی کنید پول نقدی را که با خود به کانادا می برید و یا به شخصی سپرده اید تا به کانادا ببرد، از دست ندهید.
استفاده از دستگاه های POS از صرافی های کانادا: با کارت های عضویت شتاب می توانید از دستگاه های پوز در صرافی های کانادا استفاده کنید و پول تبدیل شده دریافت کنید. نکته ای که باید در مورد این روش در نظر داشته باشید، هزینه های بسیار بالای مبادله برای انجام این کار است.
انتقال با ارزهای دیجیتال: برای انتقال پول به کانادا می توانید از تبدیل ارز دیجیتال استفاده کنید که روشی نسبتا رایج است. صرافی ها نیز معمولاً با ارزهای دیجیتال معامله می کنند. شما می توانید موجودی ارز دیجیتال خود را از طریق صرافی تبدیل کنید و پول واقعی را در کانادا، چه در حساب خود و چه به صورت نقدی دریافت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که استفاده از این روش برای انتقال پول به کانادا کارمزد نسبتا بالایی دارد زیرا باید چندین بار هزینه تبدیل را پرداخت کنید.

انتقال وجه از طریق صرافی بهتر است یا انتقال وجه نقد؟

در مورد نحوه انتقال پول از ایران به کانادا به صورت نقدی، حتی اگر مطمئن هستید که پول شما همیشه در اختیار شماست، خطراتی در کمین شما وجود دارد: گم شدن و سرقت پول نقد شما. حتی ممکن است استرس حمل آن را همیشه با خود داشته باشید. اما هنگام انتقال از طریق صرافی، اگرچه کارمزدی کسر می شود، اما اگر این کار را از طریق صرافی های مورد اعتماد انجام دهید، امن تر است و هیچ خطری برای سرقت یا گم شدن پول شما وجود ندارد. به خصوص که برخی از صرافی ها مبلغ مورد نظر را در مدت زمان کوتاهی (برخی حتی در 2 روز کاری) تحویل می دهند.

چقدر می توانید از ایران به کانادا پول انتقال دهید؟

هنگام انتقال از طریق صرافی، محدودیتی در میزان انتقال پول وجود ندارد. اما اگر پول نقد همراه داشته باشید می توانید حداکثر 5000 یورو یا معادل آن به دلار کانادا در فرودگاه ایران برداشت کنید. هیچ محدودیتی در میزان پول نقدی که می توانید به کانادا بیاورید وجود ندارد. البته اگر 10000 دلار یا بیشتر به کانادا بیاورید باید در فرم اظهارنامه اعلام کنید و در صورت عدم اعلام جریمه می شوید.جریمه ها از 250 دلار شروع می شود و به تدریج افزایش می یابد. اگر اعلام کنید که 10000 دلار یا بیشتر همراه خود دارید، مشکلی وجود نخواهد داشت. دلیل استعلام از مسئول اطلاع از منشأ پول خود و جلوگیری از پولشویی است.

خرید کارتخوان به دلار کانادا

اما این روش های انتقال پول را مرور کردیم تا در مورد موضوع اصلی انتقال دلار کانادا از طریق دستگاه های کارتخوان در صرافی های ایرانی صحبت کنیم. در این روش که نسبتا جدیدتر است، برای داشتن دستگاه POS یا کارتخوان به کارت بانکی ایرانی و صرافی نیاز دارید. صرافی های ایرانی در کانادا که کارتخوان دارند، خرید و فروش نقدی دلار کانادا را آسان کرده اند. شما می توانید همان مقدار پول مورد نیاز خود را به دلار کانادا با کارت بانکی حساب ایرانی خود از طریق کارتخوان این صرافی و به همان میزان با توجه به نرخ دلار کانادا کارتخوان پرداخت کنید. دلار و پول نقد دریافت کنید.

این صرافی ها به راحتی از طریق کارت های عضویت شتاب، ریال ایران را به دلار کانادا تبدیل کرده و دلار را به کانادا تحویل می دهند. یکی از مزایای این روش این است که تحویل دلار کانادا به صورت فوری و مبادلات زیاد در استان های بزرگ کانادا مانند تورنتو، مونترال و … می باشد.

ارائه این خدمات: بنابراین با تمام این تفاسیر، بسیار مهم است که بدانید از کجا می توانید دلار کانادا را برای مبادله در یک بانک محلی یا صرافی تهیه کنید یا اینکه از قیمت روزانه دلار کانادا در دستگاه کارتخوان مطلع شوید.برای این منظور مراجعه به صرافی معتبر برای انجام امور مالی و ارزی خود در کانادا بهترین و مطمئن ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

شما می توانید علاوه بر مشاوره در امور مالی و ارزی خود و همچنین اطلاع از قیمت روز دلار کانادا از صرافی مطمئن ایرانی در کانادا استفاده کنید. با خیال راحت امور ارزی خود را از قبیل خرید دلار در صرافی، ارسال حواله ارزی، دریافت حواله ارزی و انتقال ارز به آنها بسپارید.

انتقال پول از طریق صرافی |صرافی انتقال پول به کانادا |کارمزد حواله دلار به کانادا

مزایای ارسال پول به کانادا از طریق کارت خوان

یکی از راه های جدید و بسیار آسان برای انتقال پول به کانادا، استفاده از صرافی تورنتو کارتخوان ایرانی است که به شبکه شتاب بانک های ایرانی متصل هستند. این روش به خرید دلار کانادا با دستگاه کارت خوان معروف شده است و در حال حاضر در اکثر شهرهای بزرگ کانادا از طریق صرافی های ایرانی استفاده می شود و در نتیجه خدمات مبادله ای را برای ایرانیان مقیم کانادا تسهیل می کند.

یکی از معایب روش های قدیمی و سنتی انتقال پول در کانادا نوسانات و کاهش شدید ارزش ریال ایران و همچنین عدم استفاده از روش های سریع تر انتقال پول مانند مانی گرام و پی پال و … بود. به دلیل تحریم های ایراناین نوسانات و تغییرات لحظه ای نرخ دلار کانادا در ایران و از طرفی نرخ دلار کانادا در صرافی تورنتو کارتخوان. این امر باعث شد افرادی که از روش های قدیمی و سنتی پول جابجا می کردند، زیان های مالی زیادی به خصوص مبالغ بالا متحمل شوند.

اما در حال حاضر با ترویج انتقال پول از طریق دستگاه های کارت خوان، مبادلات ایرانی-کانادایی یا خرید دلار کانادا از طریق دستگاه های کارتخوان وجود دارد. بسیاری از این مشکلات حل شد و در نهایت کمک های زیادی به ایرانیان مقیم کانادا و یا مهاجران شد. خرید دلار کانادا از طریق صرافی تورنتو کارتخوان این امکان را به شما می دهد که همزمان و با توجه به نرخ روز دلار کانادا، تراکنش و مبادله خود را انجام دهید، زیرا به صورت حضوری در صرافی حضور دارید و پول را با کارت دریافت می کنید. با بانک خود پرداخت کنید و دلار کانادا را به تعداد در محل و در همان لحظه بدون اتلاف وقت دریافت کنید و این مزیتی است که همیشه به دنبال آن بوده اید!

برای انتقال پول از ایران به کانادا می توانید به راحتی به صرافی های ایرانی رفته و با استفاده از دستگاه های بانکی ایرانی تراکنش خود را انجام دهید. با استفاده از کارت بانکی اعضای شبکه شتاب می توانید به راحتی از صرافی های ایرانی در سراسر کانادا یک دستگاه کارت خوان دلاری کانادا تهیه کنید و از دردسر حواله یا حواله رها شوید.به جرات می توان گفت که این روش برای مهاجران تازه وارد یا دانشجویانی است که قصد پرداخت شهریه خود را دارند و به این ترتیب می توانند به راحتی دلار کانادا را بدون پرداخت مالیات و دردسرهای مربوط به قوانین مالیاتی کانادا با بیشترین آپدیت روزانه جدید قیمت دلار کانادا مبادله کنند. .کارت خوان و در اسرع وقت پول بگیرید.

نمایش بیشتر