بزرگترین پخش کننده عطر در ایران کیست؟

یقیناً برای شما هم پیش آمده که در هنگام استشمام یک عطر، نوعی رایحه را احساس کرده اید اما بعد از گذشت چند دقیقه آن رایحه جای خود را به بویی دیگر داده است. این موضوع به دلیل وجود نت های مختلف بویایی بوجود می آید. این نت ها در واقع رایحه هایی هستند که به مرور و در حین استفاده از یک عطر به مشام می رسند. شناخت دقیق این نت ها و گروه های بویایی آن می تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک عطر مناسب با ماندگاری عالی داشته باشد. لذا اگر شما هم تمایل دارید تا آن ها را بهتر بشناسید، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید چرا که قصد داریم مروری کامل بر روی رایحه و نت های بویایی انواع عطر و ادکلن داشته باشیم.

ایران |بزرگترین |پخش کننده

معمولا در بسیاری از سایت‌های فروشگاهی این اطلاعات را در قسمت مشخصات هر محصول نوشته‌اند. اگر بدانید چه می‌خواهید، به گزینه درست نزدیک می‌شوید. پس حتی عطر مارلی را هم می‌توانید آنلاین خریداری کنید. حالا اگر تصمیم گرفته‌اید اینکار را انجام دهید؛ بد نیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن را بشناسید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن (بررسی کامل)

همین الان اگر اسم چند مورد از عطرهای مورد علاقه تان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید، بیش از 30-40 سایت فروش عطر نشان داده می شود. اما در این بین، احتمالا چند مورد از این سایت ها بین همه مشترک هستند. این یعنی (احتمالا!) این ها بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن هستند.

گفتم احتمالا، چون لزوما کیفیت محصولات یک وب سایت، دلیل بالا آمدنش در گوگل نیست. اما ما مواردی را انتخاب کرده ایم که نسبتا محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند.

یک نکته: قیمت محصولات این فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن، رقابتی است. یعنی نمی توان گفت قیمت یکی کمتر یا بیشتر از بقیه است. قیمت ها تقریبا نزدیک به هم است. معمولا اگر یکی از آن‌ها تخفیف بزند، دیگری هم این کار را انجام می دهد.

  1. فروشگاه اینترنتی عطر

ریحا یکی از بهترین فروشگاه های عطر و ادکلن است که اخیرا سرو صدای زیادی کرده است. این فروشگاه تخصصی عطر، در این مدت خوب خودش را نشان داده است و پیش بینی می کنم که آینده روشنی نیز دارد. ببایید بیشتر با ریحا و ویژگی های آن َآشنا شویم.

  1. فروشگاه اینترنتی ریحا، محصولات متنوعی دارد و هر عطری را بخواهید، احتمالا در این فروشگاه پیدامی کنید؛ آن هم با هر قیمتی. در واقع فروشگاه ریحا، روی بازه قیمتی مشخصی از محصولات کار نمی کند؛ هم عطر ارزان می توانید درآن پیدا کنید؛ هم عطرهای لوکس را.
  2. یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی ریحا، بسته بندی جذاب آن برای محصولاتش است. مثلا اگر بخواهید برای شخصی هدیه بفرستید، عطر را در یک بسته بندی جذاب برای او می فرستد.
  3. فروشگاه اینترنتی ریحا روی محصولاتش ضمانت اصالت دارد و تا حدی هم می توان به آن مطمئن بود. برای اینکه خیال مشتری را از این بابت راحت کند، تا 7 روز بعد از خرید محصول می توانید آن را برگردانید؛ البته اگر پلمپ آن باز نشده باشد. همچنین اگر از نظر فیزیکی و بسته بندی مشکلی وجود داشته باشد، یا اینکه با مشخصاتی که در وب سایت دیده بودید، متفاوت بود، نیز می توانید عطر را برگردانید.
  4. هزینه ارسال محصول برای خرید بیش از 100 هزار تومان رایگان است، که برای عطر حتما بیش از این خواهد شد! پس ارسال اغلب محصولات رایگان است.
  5. قیمت محصولات آن، نسبت به بقیه مناسب است و بسیاری اوقات روی بعضی از محصولات تخفیف می زند.
  6. ریحا علاوه بر وب سایت، اپلیکیشن دارد.
  7. مطالب جالب و مفیدی راجع به دنیای عطر در بخشی از سایت به اسم مجله تخصصی ریحا منتشر شده است. این مطالب هم به کاربران کمک می‌کند، هم به سئوی سایت. علاوه بر آن؛ در صفحه هر محصول توضیحات خوب و کاملی آورده شده است.
  8. فضای کاربری خوبی دارد. طراحی سایت ساده وزیباست. به راحتی می‌توانید محصولی را که می‌خواهید پیدا کنید. دسته بندی های مشخصی برای آن ها در نظر گرفته شده است.
  9. برای خرید عطر، گزینه‌های دیگری مانند دستریز و سمپل هم وجود دارد. مثلا اگر عطر مورد علاقه تان گران قیمت باشد و الان نتوانید آن را بخرید، می توانید در اندازه کوچک آن را خریداری کرده و استفاده کنید. مثلا 1 میل، 5 میل و…
  10. ریحا ست هدیه هم دارد، که می‌توانید در مناسبت های مختلف آن را به دیگران هدیه دهید. مثلا ستی از عطر، اسپری، کرم و… در یک بسته گذاشته شده است.
  11. علاوه بر وب سایت، یک پیج فعال دارد، که از آن طریق هم توانسته مشتریان و افراد زیادی را جذب کند.
  12. برای خرید محصول از فروشگاه اینترنتی عطر ریحا، دست‌تان باز است. از سه روش پرداخت در محل، کارت به کارت و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی می‌توانید این کار را انجام دهید.
  13. فروشگاه اینترنتی

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر چه ویژگی هایی دارند؟

پس یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن موفق و پرفروش:

  1. مطالب جالب و مفیدی در وبلاگ سایت وجود دارد. اینکار هم به جلب توجه کاربر منجر می شود؛ هم به سئوی سایت کمک می کند.
  2. یک گروه مشاوره دارد تا قبل از خرید، به مشتریان کمک کند. مثلا با توجه به شخصیت و سلیقه مشتری بهترین گزینه را به او پیشنهاد دهد. یکی از راه‌هایش ایجاد قابلیت چت آنلاین است.
  3. برای پرداخت و ارسال چندین روش پرداخت دارد.
  4. محدودیتی برای خرید مقدار عطر وجود ندارد؛ مثلا علاوه بر عطرهای شیشه ای بزرگ، سمپل و دستریز هم دارد.
  5. دسته بندی مشخصی برای محصولات تعریف شده؛ بطوری که مشتری به راحتی می تواند محصول مورد نظرش را پیدا کند. مثلا محصولات را بر اساس قیمت، رایحه، سن، موقعیت استفاده و برند تفکیک کرده باشد.
  6. قیمت آن خیلی از بازار دور نیست.
  7. از روش های درست برای استفاده می کند.
  8. خیال مشتری را از اصالت عطر راحت می کند؛ چون عطر محصولی است که نوع فیک آن تا دلتان بخواهد در بازار پیدا می‌شود.
  9. چندین کانال برای فروش و جذب مشتری دارد. مثلا وب سایت، اینستاگرام و تلگرام.

راهنمای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن

این چند نمونه از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر بود که راجع به آن ها صحبت کردیم. آن ها را بررسی کردیم. همه این فروشگاه‌ها فروش و درآمد خوبی دارند. شاید خودتان هم به این موضوع فکر کرده باشید، که اصلا خودتان صاحب یکی از این فروشگاه‌ها شوید.

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی عطر اصلا کار سختی نیست؛ مخصوصا اگر می‌دانید محصول را باید از کجا تامین کنید. برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن، یک سایت راه می اندازید، محصولات را در آن می گذارید، یک سری محتوای خوب و مفید راجع به دنیای عطر در آن آپلود می کنید.

 

نمایش بیشتر